Nivea Labello Neon {predstavenie noviniek}

Aké sú vaše jesenné a zimné must-have produkty

U mňa to sú jednoznačne krémy na ruky, balzamy na pery a dobré voňavé telové mlieka, aby bola pokožka aj v chladom počasí dostatočne chránená a vyživená. 



No a práve na jeseň Labello prišlo s limitovanou kolekciou balzamu Labello Original v žiarivých neonových farbách. Obsahovo se nejedná o žiadnu novinku, obsahom stále zostáva klasické biele Labello v modrom obale s obsahom bambuckého masla, ktoré isto pozná väčšina z vás. 

Firma sa rozhodla inovovať obal a hoc by som takúto farebnú smršť očakávala skôr u letných noviniek, musím uznať, že pohľad na takýto balzam dokáže spríjemniť tieto tmavé a chladné dni. No a pohľad na všetky farebné verzie takto v krabičke je doslova úžasný, o tom sa škriepiť nemôžeme. V obchodoch sú balzamydostupné iba v balení po jednom balzame, za klasickú cenu cca 2 eurá.


Pokiaľ ste Labello Original doteraz nevlastnili (ako napríklad  ja - mala som iba jeho zelenú a ružovú verziu, ktoré ma neoslovili), tak by som okrem pozitívne ladených obalov vyzdvihla hlavne príjemnú, takú akoby čistú parfumáciu, ktorá sa človeku nezunuje. Hydratácia nie je v žiadnom prípade celodenná (ale i tak lepšie ako u vyššie spomínaných verzií), ak by ste hľadali intenzívnejšiu hydratáciu, tak by som radila skôr Labello Lip Butters, ktoré zbožňujem. Samozrejme tyčinka na pery je omnoho praktickejšia a jej používanie počas dňa hygienickejšie. Lip Butters ma čaká potom na nočnom stolíku.


Výhodou je, že Labellá su naozaj cenovo dostupné a obsahom štedré. Ak by ste si chceli uchmatnúť takýto žiarivý balzam do kabelky aj vy, treba sa poponáhľať, pretože sa jedná o limitovanú verziu. 


Pod UV svetlom obal reálne svieti, ale myslím, že aj bez UV svetla sú obaly balzamov dostatočne farebné a žiarivé.




Mimochodom, vedeli ste, že práve na perách máme najtenšiu pokožku na celom tele? A preto je potreba sa o ňu náležite starať. Obzvlášť v extrémnych odmienkach ako sú horúčavy, ale rovnako aj chlad a mráz. Na perách sa najrýchlejšie prejaví aj nedostatok tekutín, takže ak máte dlhšie obdobie veľmi suché pery, siahajte nielen častejšie po balzame na pery, ale skontrolujte aj svoj príjem tekutín!

Čo patrí k vašim must-have jesenným produktom?


8 komentárov:

  1. jednoznačně balzám na rty a krém na pleť i ruce. Ach, hned bych brala ten růžový. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerajú eňo ňuňo, tak pre moje deti. Ja už pre seba na hydratáciu potrebujem na pery trošku inú kávu ako Labello. To mi stačilo tak možno 10 rokov späť.
    A na jeseň jednoznačne krém na ruky a balzam na pery, čím hydratačnejší tým lepšie :):

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne aj ja som si povedala, ked som ich dostala, ze novy skolsky rok, pre skolakov uplna lakacka na kupu, ale nakoniec to dopadlo tak, ze tie farbicky oslovili aj mna.

      Odstrániť
  3. Ty jo vypadají všechny skvěle.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu i na IG najdeš soutěž :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Balzamy mám doma tiež a najviac sa mi páči žltá neonová farba. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. LABELLkO stará dobrá klasika <3 ..momentálne častejšie používam balzamy od YVES Rocher. https://cosmeticsthingsandother.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sú pekné, ale ja by som asi nevyužila toľko balzamov. Pravdepodobne by som ich porozdávala v rodine :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...