Spotrebované - áno alebo nie? Definitívny názor


Krásny deň, dámy!

Dnes tu mám relatívne dosť produktov, ku ktorým vám viem povedať svoje definitívne hodnotenie - a teda hodnotenie po spotrebovaní celého produktu až do dna. Tak sa na to hneď vrhnime!





Myslím, že už aj samotné značky jasne naznačujú, čo sa mi osvedčilo najviac, ale poďme na to predsa len postupne.

Šampón Korres Almond and Linseed 
Extrémne príjemný prírodný šampón, ktorý nezaťažuje vlasy ani vlasovú pokožku, nedráždi, ale i tak na prírodný šampón pomerne dobre pení. Vlasy zostávajú také uhladenejšie a lesklejšie, čo práve pri prírodných šampónoch býva celkom problém docieliť.
Takže pokiaľ používate prírodné šampóny a máte skôr jemné a menej husté vlasy, kuknite po ňom!

Sprchový krém Alterra
Priznám sa, že absolútne netuším, či je tento produkt dostupný v ČR a SR, ja som ho kupovala v Krakove a stál asi 1 euro, a teda nebol to naozaj sprchový gél, ale skutočne plnohodnotný krém, ktorý však nenechával pokožku a celú vaňu nepríjemne mastnú, ako je to obvyklé u iných produktov podobného typu. Ja som bola milo prekvapená prírodným zložením za fantastickú cenu, ale i vôňou a samozrejme účinkami - pokožku citlivo umyl a zanechal ju príjemne vláčnu.

Kondicionér Nivea Repair and Targeted Care
Tento kondicionér je tu po x-tý raz, ale aj po jeho spotrebovaní som stále rovnako spokojná ako predtým a vôbec nevylučujem, že som sa k nemu vrátila, ba veľmi rada. Viac o sprcháči nájdete aj tu na blogu.

Šampón Matrix Biolage
Za mňa nie, hoc som ho nemala prvý raz. Šampón som totiž dostala, ale okrem toho, že umyl vlasy, tak ma ničím neohúril. Keď použijem drogerkový šampón so silikónmi a všetkou chémiou, tak mám aspoň super vlasy (ten prvotný efekt - na dlhšie používanie nie, lebo však viete, obvykle mi drážia pokožku hlavy). Keď použijem prírodné šampóny, tak pokožka hlavy krochká blahom, ale vlasy nemajú až taký lesk. Pri tomto šampóne ani jedno, ani druhé. Pri dlhodobom používaní mierne dráždil pokožku hlavy a vlasy teda neboli nič moc.

Dermacol Aroma Rituals
Milujem sprcháče Aroma Rituals a rovnako aj ich telové mliečka, nie sú to síce najlepšie produkty na svete, ale za tých pár korún, čo stoja, je to rozhodne dobrý kup, ktorý poteší aj čuchové zmysly, teda moje rozhodne. Ale táto verzia s mangom. Uf. Zdá sa mi byť extra sladká, trochu umelá a mala som dosť veľký problém, aby som produkt dopoužívala.

Bioderma Atoderm PP Intensive Gel Moussant
Napriek tomu, že z rady Atoderm mám veľmi rada Atoderm sprchový olej a rovnako jemný sprchový gél Atoderm Créme lavante, PP gél sa i nezdá byť ničím výnimočný. Je pravda, že atopik nie som, sprcháč má posilňovať prirodzenú ochrannú bariéru pokožky, čo možno aj skutočne robil, ale sprchový gél nebol ničím výnimočný, kvôli čomu by som si povedala, že tento produkt chcem znovu! Aspoň ničím tak prvotne nepôsobil na moju normálnu pokožku. Navyše ako produkt pre citlivú pokožku nie je ani parfemovaný, takže... 




Micelárna voda Bioderma Sensibio H2O

No dlhoročná stálica, ako asi aj u mnohých z vás. Aj keď sa z micelárnymi vodami roztrhlo vrece, toto je naozaj produkt aj pre extrémne citlivú pleť, ktorý si je ľahko obľúbiť. Z drogérkových micelárok sa jej z toho, čo som skúsila ja, priblížila iba Dermacol micelárka, ktorá neodličovala tak ľahko ako Bioderma, ale nedráždila pokožku, čo býva práve pri drogerkových produktoch problém.


Riasenka Astor ZigZag

Ha! Konečne finálne zhodnotenie tejto riasenky, ako som sľubovala už dávno. Prvotné pocity z riasenky boli dosť rozpačité, niekedy riasy nalíčila super, inokedy nie. Po cca 3 týždňoch používania sa situácia ustálila a robila mi spoločnosť celé dlhé leto - vyše 3 mesiacov, kedy som ju používala denne. Pre mňa bolo obrovské plus, že neopadávala počas dňa, ani keď som sa mračila do slniečka. Vďaka tomu sa však trochu horšie odličuje - takže radšej použiť nejaký dvojfázovák. Nie je to síce top riasenka roka - to nie, ale moje riasy krásne zvýraznila, naniesla na ne dostatočné množstvo farby, ale nezlepila ich. Takže pokojne by som sa k nej vrátila.


Asi nemusím hovoriť ako veľmi som bola spokojná, stačí, keď dodám, že už mám načaté ďalšie balenie a že celú recenziu nájdete, keď kliknete na názov krému.



Fluid Hydrabio Légere

Toto bol môj veľký obľúbenec dlhé roky, ako vždy som ho vytiahla na jar/leto, avšak musím povedať, že mojej pleti už tento rok akosi nestačil a veľmi ľahko som ho vymenila práve za Perfecteur, ktorý je predsa len o niečo hutnejší a výživnejší, takže po 25tke ideálny.
Légere je však veľmi ľahulinký fluidík pokojne aj pre 18+, ktorý pleť nijak nezaťaží, ale výborne hydratuje.


Očná linka vo fixe Rimmel Scandaleyes

Na záver niečo, čo fakt nedoporučím. Linku som použila snáď 4krát aj to horko-ťažko. Ak si dobre spomínam, tak hneď od začiatku bola suchá, a linku síce kreslila, ale nie bez problémov, takže radšej siahnem nabudúce po niečom inom, čo bude viac fungovať tak, ako má.


To je odo mňa zatiaľ všetko. Dajte mi vedieť, čo z toho, čo spotrebovávate práve vy vás fakt nadchlo. A naopak, keď máte produkt, ktorý vás "nudí", tak ho posielate rovno ďalej, vyhadzujete alebo sa snažíte spotrebovať aj takéto produkty.

Krásny deň!

4 komentáre:

  1. Mám veľmi rada takéto rýchle komentáre s krátkou recenziou. Ja som toho spotrebovala veľa, takmer vždy sa snažím spotrebovať do konca, ale niekedy sa musím nútiť a nie vždy sa to podarí.
    Väčšinou keď mi niečo nesadne hneď od začiatku, posúvam mojej mamine, tá spotrebuje v rámci šetrnosti všetko a zhodou okolností jej aj tiež takmer všetko sadne.
    Ten denný krém od Biodermy Hydrabiou Perfecteur som cez leto používala aj ja a bola som max spokojná, ale teraz na jeseň mi už nestačí.
    Na kúpu šampónov od Korres som sa chystala počas pobytu na Kréte, ale vážne nikde som ich nevidela.
    Možno, ak by si mohla, by si zároveň ak sa dá pripnúť aj odkaz na shop kde si výrobok kúpila, ak pôjde o niečo iné zaujímavé.
    ĎAKUJEM.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, tiez som davala mamine a segre, ale maju toho uz strasne vela a minaju toho este o dost menej (pomalsie) ako ja...ale zas presne ani mama nie je vyberava, akurat teda na tvar takmer vyhradne iba Vichy:)) Jasnacka, dakujem za pripomienku, ak cosi extra speci pridam, hodim rovno aj odkazy na obchody.... Skoda, skoda, ze na Krete neboli..lebo su aj na Slovensku v obchodoch Profimed, ale podla toho, co kukam na net, tak za 11 eur jeden a ja som mala dva za 8 :/

      Odstrániť
  2. Šampón Korres Almond and Linseed vôbec nepoznám, mám veľmi rada prírodné šampóny, tak si ho vyhľadám a skúsim :)
    Lavandula diary- Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...