Top obľúbenci za mesiac {jún, júl}

Krásny deň, dámy!

Jedným z mojich najnovších predsavzatí je pravidelne uverejňovať na blogu svojich mesačných obľúbencov, pretože i ja sama rada takéto články na blogoch čítam. Nechcem však uverejňovať a upozorňovať iba na obľúbenú kozmetiku, ale v podstate čokoľvek, čo ma počas daného mesiaca osloví, hoc kozmetika bude, predpokladám, vždy dominovať:)) 





Kontúrky Rimmel Exaggerate, ktoré na perách krásne držia, zabránia rozpíjaniu rúžu, a predĺžia jeho trvácnosť na perách. Priznám sa, že skúsenosti s kontúrkami exkluzívnych značiek nemám, ale zatiaľ mi vždy drogériové verzie vyhovovali a podobne je to aj pri týchto kontúrovacích ceruzkách, odtiene by naviac mali sedieť presne k rúžom Rimmel Lasting Finish by Kate.



Hydrabio Créme, ktorý ma byť na suchú a citlivú pleť, ale na noc je výborný aj na moju zmiešanú, ktorú fantasticky vyživí, som vám už predstavila a z toho popisu, čo som k nemu napísala v recenzii, vám musí byť jasné, že je to proste obľúbenec.


Korres šampón pre suché a zničené vlasy - voňavý jemný šampón s prírodným zložením. Viac nájdete tu.


Labello masielko na pery. Balzamy na pery striedam, a to často. V týchto mesiacoch som si však najviac obľúbila toto voňavučké Labello Original, ktoré mám už dlhšie, ale teraz ho mám položené na nočnom stolíku, takže na mňa každý večer čaká.

Medzi top veci za posledné mesiace musím jednoznačne označiť nákup týchto dvoch párov topánok, ktoré som v zľavách kúpila dokopy za 360 Kč, čo je asi 13 eur - a to sú oboje kožené. Proste úplne úžasný úlovok od Baťu.
Domáce nanuky. Teraz cez leto o nich čítate všade. Ja som skúšala už tri rôzne verzie, ale verzia maliny, tvaroh, jogurt jednoznačne vyhráva a tie si fakt zaslúžia repete. Ak budete robiť podobné hókusy-pokusy, vrelo túto kombináciu odporúčam. "Tvorítka" na nanuky máme z Ikey.
Čo pijete toto leto vy? Ja najčastejšie vodu z bazového sirupu s citrónom a ľadom, z alka som ale toto leto objavila i drink Hugo, ak ste ho ešte nepili, tak to určite zmeňte. Na internete nájdete hneď niekoľko návodov, nepotrebujete nič špeciálne a výsledok je príjemný.

Foto zdroj


V topkách mesiaca by asi nemala chýbať aspoň jedna fotka z dovolenky a bude to určite fotka mora, z ktorého som vždy pri návšteve Grécka užasnutá:) Milujem priezračnú modrú vodu, ktorá tam je!

V tomto mesiaci mám aj tip na film. Ako písali v recenziách, toto je romantická komédia, ktorú si v pohode "pretrpia" aj vaše silnejšie polovičky. Ak budete hľadať, čo si s nimi pozrieť, tak film Me before you, je dobrý tip.



Posledný tip je na video s cvičením s fitloptou, ak sa to teda vôbec cvičením dá nazvať:)) Dlhšie som hľadala niečo, kde vlastne ani nebudem cvičiť, ale skôr si iba pretiahnem celé telo, ktoré je stuhnuté od takmer celodennej práce za počítačom, a toto video je fantastické - nie je príliš dlhé a musím povedať, že skákanie na fitlopte ma vždy chtiac-nechtiac rozosmeje, takže sa na týchto 20 minút vždy teším. Navyše telo si fakt výborne rozhýbem! 



Čo teší počas týchto letných mesiacov vás?


8 komentárov:

  1. Balzam na pery a aj denný krém sa mi už minuli, a teda ich potrebujem niečím nahradiť. Labello som videla v drogérke, no nebola som si istá, či bude dobré. No a na Hydrabio som čítala už toľko pozitívnych recenzií, že asi nastal už ten čas, aby som si ho aj ja konečne už kúpila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno len pozor na tú novinku Hydrabio Gel-Creme, ako som písala v predchádzajúcej recenzii, tá zanecháva taký zvlášny lepivejší pocit, akoby sa dokonale nevstrebala. No a toto Labello, ak máš rada typickú vôňu modrého Nivea krému, tak toto vonia podobne, mne to najskôr trochu prekážalo, že mi to Nivea krém pripomínalo...ale teraz si už na to ani nespomieniem.

      Odstrániť
  2. Ten Kores šampon sa mi páči niečo take jemnejšie na pokožku hlavy by sa mi zišlo ale už som vyskúšala kadečo a nepomáha to, použivam aj olej raz olivový potom kokosovy po druhom zmytí mam zase okolo uši a nad čelom šupiny:/ neviem čo už stým

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moj priatel ma take supinky vzadu nad krkom a ma to odmalička. Jedine, co mu dlhodobo pomohlo bol Bioderma sampon na mastne supiny - lebo to nie su ani lupiny, ale take proste dve mapy, ktore sa neustale supu...ja som inak iz taka zvyknuta na prirodne sampony, ze dlhodobo uz veru takmer vobec nemozem pouzivat lacnejsiu drogeriovu vlasovu kozmetiku.

      Odstrániť
  3. Tak tie Baťovské úlovky sú fakt prekrásne !
    Mňa najviac cez leto teší to množstvo kníh, ktoré prečítam, TEPLO (ktoré teraz niekam zmizlo), balzamy na pery.
    a DOVOLENKA !!! 2 týždne na Kréte a teraz ešte pred sebou týždeň v Tatrách.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je krasa, ja mam vzdy ako na porazenie prave cez leto kopec prace a zabija ma, ked mam sediet za pc a vonku je krasne a teplo. Nakoniec sa potom zarazam kade-tade a praca mi ide este pomalsie. Ale je pravda, ze teraz som si v Grecku stihla uzit aj citanie knih, aj teplo a kupanie:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...