Rimmel a Kate Moss 15 rokov spolupráce


Krásny deň, dámy!

Asi sa nemusím pýtať, či je ste zaregistrovali novinky Kate od Rimmelu, blogosféra je už minimálne mesiac dostatočne zásobená ich fotografiami:) Ja sama novinky testujem už pár týždňov, nejaké fotky ste už postovala na Instagrame, pár info som zdieľala na Facebooku a dnes si na blogu môžete prečítať moje finálne dojmy.




Kontúrovacie ceruzky Rimmel Exaggerate - o nich ste už na blogu čítali a myslím, že sú naozaj vydarené, nielenže sa s nimi ľahko kreslí, ale ak nimi vyplníte celý pery, tak rúž oveľa dlhšie drží, pigmentácia je naozaj intenzívna. Rendy síce písala, že má problémy s tým, že sa jej lámu, čo sa mne nestalo a ani som to nečítala na ďalších blogoch. Kreslia bezproblémovo, sú krémovejšej konzistenie, nie je to taká typická suchá ceruzka. Kontúrky sú dostupné v 12 farebných odtieňoch a sú navrhnuté tak, aby ladili k rúžom Lasting Finish by Kate a The Only 1.


Colour Precise - pri tejto linke ostávam na pochybách. V prvých dňoch testovania som si ju používala rada, pigmentácia bola dobrá, extra tenký hrot linky dokázal namaľovať aj tenkú, ale i hrubšiu linku. Je však pravda, že ani na začiatku nebola úplne extra odolná, aby vydržala na očiach celý pracovný deň v krásnom intenzívnom stave (na očiach je aj večer, len proste v oveľa slabšej verzii). 
No a čím viac ju používam (a to ju zas nepoužívam denne), tak sa pigmentácia zhoršuje, a tým pádom sa linka maľuje horšie. Čo ma samozrejme neteší, takže tento produkt nemôžem za seba doporučiť.



V kolekcii výročia spolupráce Rimmel a Kate Moss boli navrhnuté aj nové trblietavé odtiene dvojfázových lakov Super Gel. Môj osobný názor na aplikáciu a výdrž týchto lakov nájdete v samotnej recenzii, kde som tento lak, len v inom odtieni, opisovala. Konkrétne tento odtieň 044 Rock in Sparkle osloví predovšetkým milovníčky teplých a žiarivých farieb. 


Rúže Kate - jednoznačne opätovne moja najobľúbenejšia časť. Počuli ste už o tom, aby boli rúže Rimmel zlé? Predpokladám, že nie, pretože Rimmel robí rúže na jednotku! Rovnako to je aj pri týchto krémových novinkách. Dokopy sú štyri - dve nude, dve výrazné. 

Najskôr ma dostala super výrazná sexy červeno-vínová 53 Retro Red. Tento odtieň jednoznačne potrebujete, ak chcete na seba upútať pozornosť;) Vzhľadom na krémovú konzistenciu rúž vyžaduje kontúrku počas dňa ju určite budete musieť opraviť. Výsledok však stojí zato.
Na prvý pohľad je nude farbička 56 Boho Nude príliš obyčajná, na bežný deň som si však tento jemne karamelový odtieň úžasne obľúbila. Nie je natoľko nenápadný, aby ste vyzerali ako bez rúžu, na druhej strane je vhodný skutočne na hocakú príležitosť, vyčarí totižto decentný, ale upravený vzhľad. V reále pôsobí tak, ako na fotke na ruke.

Navyše to balenie? Úplne nádherné! A vôňa ako pri Rimmel Kate vždy výborná:))



Posledná vec v balíčku od Rimmelu bola riasenka Wonder´Full Volume Colouristktorá je špecifická tým, že by mala riasy prirodzene zafarbovať (prírodnými farbivami) a po dlhšom používaní by tak riasy blondínok a ryšaviek mali získať prirodzene tmavší odtieň. Tento sľub vám ani nepotvrdím, ani nevyvrátim, pretože som riasenku nepoužívala denne, skôr výnimočne. 



Maskara totiž osloví skôr ženy, ktoré preferujú prirodzené líčenie, tou som síce aj ja, ale čo sa týka rias, vtedy potrebujem skôr kefky, ktoré každú riasu výrazne obalia farbou a nakoniec riasy rozčešú, aby tých mojich pár ryšavých rias nezaniklo.
Táto riasenka taká určite nie je. Riasy skôr jemne nazdvihne, nezlepí a prirodzene zvýrazní. Odličovanie je bezproblémové, takže dopoužívať ju dopoužívam, ale v drogérii by som po nej už znovu nesiahla.
Riasenky sú dostupné v dvoch verziách - čierna a extra výrazná čierna:)

Mne sa u Rimmelu potvrdilo to, čo takmer vždy - produkty na pery super, riasenky na moje riasy proste nie a všetko ostatné striedavo slnečno-oblačno:))

Skúšali a videli ste už tieto novinky v drogériách? Oslovili vás? Máte na niektorý produkt zálusk? 

9 komentárov:

  1. Ja som sa vážne snažila, skúšala a snažila, ale stále nič. Ja a táto značka nie sme kompatibilné. Nesadli mi rúže, vôbec na mne nevydržali, resp. vyzerala som s nimi divne, laky na nechty tiež vyskúšané a nič. Asi to bude mojou averziou voči tejto značke. A to by mi tak ušetrila peňaženku že až.
    Škoda, už som to vzdala a neskúšam ďalej, pretože na fotkách vyzerajú skvele, ale na mne je to celé zle.
    Prepáč, dúfam, že som Ťa negatívne nenaladila.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jasnacka, ze nie:) Aj mne nie vsetky znacky sadnu, hoc inym kockam vyhovuju. Napríklad Pupa laky, ktore chvalia vsade, mne vobec nesedia, ale napr. aj tie Rimmel riasenky, Rimmel je myslim znacka, ktora prva ponukla na trh riasenky, niekedy okolo roku 1900, ak si dobre pamatam, riasenky su teda ich pycha, no ja nie a nie si k nim najst cestu. Proste kazdy si musime najst to svoje. Najlepsie sme my dve s mamou - mama zboznuje Vichy, odporuca tuto znacku kade-tade, ja to, co som skusala mi privelmi nesedelo, ja som mame zas davala Biodermu a ta zas nebola nadsena z Biodermy:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. každému sadne niečo iné,to je jasné :) mne sa veľmi páčia tieto ich rúže, ale myslím, že ani zďaleka mi nesadli tak ako tebe :D máš krásne pery v oboch odtieňoch :)) super
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika! Videla som, že aj ty si siahla po Boho Nude a vidím, že obe sme nadšené z obalu aj vône:)))

      Odstrániť
  4. Rimmel mám hodně ráda, řekla bych, že je to jedna z nej značek v českých drogeškách, na novinky jsem byla zvědavá a hlavně jsem super nadšená, že konečně dorazily ty konturky v mých oblíbených odstínech i k nám :-), rtěnky mají na mě hodně malý barevný rozptyl, tak jsem zatím nekoupila z téhle limitky nic, ale Rimmel rtěnky jsou skvělé!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som sa najskôr myslela, že si z nás Rimmel robí srandu, lebo sa mi zdalo, že tá Boho Nude je presne rovnaký odtieň ako Rimmel Kate v takom ružovom obale s číslom 43....ale napokon som zistila, že je predsa len o odtienik tmavšia, ale na tých perách to proste vynikne inak...a tom prípade fest dobre:) Teší ma, že na rúže od Rmmelu máme rovnaký názor;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Konturka vypadá úžasně, já tuto značku nějak nevyhledávám,a proto mi i tyto novinky unikly, i když jsem jsem kolem toho ve stojanu procházela.

    Letní giveaway | Lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Po tej riasenke som tiež pokukovala, ale nakoniec som sa rozhodla pre inú. :)

    Na mojom blogu prebieha giveaway,budem rada ak sa zapojíš :)
    http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...