Každodenné čistenie pleti so značkou Nivea


Krásny deň, dámy!

Viete, že neustále tvrdím, že starostlivosť o pleť je najdôležitejšia! A samozrejme dobrý krém nestačí, potrebné aj dôkladné čistenie - a to nielen večer, ale aj ráno a rovnako aj v tie dni, kedy sa vôbec nelíčime. Nechceme predsa, aby nám prach a mastnota ostávali na tvári, chceme mať predsa čistú pleť!

Dnes Vám predstavím moje skúsenosti s novinkami od značky Nivea, ktorá pochopila, ako veľmi je obľúbená vôňa klasického modrého Nivea krému a ako veľmi je zafixovaný v našich spomienkach a že radi budeme používať niečo, čo nám tieto milé spomienky pripomína, a tak prišla na trh s hneď niekoľkými produktami Nivea Creme Care, pričom ich rad stále rozširuje - dnes to bude o produktoch Nivea Creme Care, ktoré majú našu pleť udržiavať dokonale čistú a sviežu.


Ošetrujúce čistiace mlieko NIVEA Creme Care






"Mlieko je určené na nanášanie pomocou odličovacieho tampóna alebo môžete mlieko po tvári rozotrieť prstami a pomocou kozmetických tampónov potom z pleti odstrániť."

Môj názor:
Ja veľmi na odličovanie pleťovými mliekami nie som. Micelárne vody považujem za výkonnejších pomocníkov. Na tom sa nič nemení, verím však, že pleťové mlieka oceňujú predovšetkým ženy so suchou pleťou, pretože pleť zbavujú nečistôt naozaj veľmi jemnou formou a pleť zároveň čiastočne hydratujú a chránia.

Jeden z príjemných možností odlíčenia suchej pleti je naniesť odličovanie mlieko na pleť rukami, jemne masírovať, tým sa uvoľnia všetky nečistoty a následne mlieko spolu s nečistotami zotriete odličovacími tampónmi. Určite je to šetrnejšia verzia pre odlíčenie.

Týmto spôsobom som používala aj ja toto mlieko a tento spôsob sa mi jednoznačne páčil viac ako klasické odličovanie tampónikom s mliekom priamo na ňom. Mlieko si tak ľahko poradilo s obvyklým make-upom očí a tváre, pleť sa zbytočne nevysušovala a hlavne som cítila, že pokožka je skutočne dokonale čistá.

200 ml • 5,15 €

Ošetrujúci čistiaci krém NIVEA Creme Care


"Krém aplikujte na vlhkú tvár. Aplikáciu môžete spojiť s jemnou masážou, jemné krúživé pohyby uľahčia nanesenie prípravku po celej ploche tváre. Na oplachovanie postačí voda, takže ak nechcete, už pleť nemusíte zbytočne dráždiť kozmetickými tampónmi." 


Môj názor:
Tento čistiaci krém má fakt niečo do seba. Pôsobí obyčajne, no keď si s ním tvár umyjete, tak po osušení pleti uterákom zistíte, že pleť je fantasticky hladká a jemná, navyše nie je nepríjemne vysušená, ako to obvykle po umývaní vodou býva. Takže tento produkt určite áno - obzvlášť na suchú a normálnu, ale pokojne aj zmiešanú pleť, ktorá nepotrebuje špeciálne čistiace produkty proti akné.

Konzistencia je krémová, hustejšia, ale v pohode sa dá naniesť aj na čistiacu kefku a vyčistiť pleť tak, hoc takmer nebude peniť.

Dodatok (16. 8. 2016) - Krémom pleť už len dočisťujem, čo je môj obvyklý rituál, najskôr odstrániť šminky micelárkou, obrúskami, krémovým odličovačom atď. a následne pleť dočisťujem práve umývaním gélmi, mydlom alebo podobnými prípravkami ako je tento krém.


150 ml • 5,15 €


Ošetrujúce čistiace obrúsky NIVEA Creme Care + Osviežujúce čistiace pleťové obrúsky 3v1


Obrúsky Nivea Creme

"Extra jemná tkanina umožní pleť ľahko, rýchlo a pritom dôkladne vyčistiť. Chráni pleť pred vysúšaním, odstraňujú i vodeodolný mejkap."

Micelárne čistiace obrúsky 3v1

"Vyskúšajte jemnú kombináciu micelárnej vody a vitamínu E, zbavte sa jednoducho a jemne nečistôt, mejkapu i riasenky a zároveň svojej pleti zabezpečte príjemnú hydratáciu, sviežosť a vláčnosť." 

Môj názor: 
Vodoodolný očný mejkap neodstránia ani jedny, minimálne nie dobre držiacu riasenku, pokiaľ ju chceme odstrániť naozaj precízne. Mejkap z tváre, ale aj obyčajnú riasenku , odstránime obomi dobre a pomerne rýchlo, čo je vždy asi najväčšie plus odličovacích obrúskov - skúšala som naozaj rôznu kozmetiku. 

Z môjho subjektívneho pocitu sú však micelárne obrúsky oveľa príjemnejšie na tvári, akoby zmes, ktorou sú napustené bola pre moju pleť príjemnejšia. Zároveň sa mi zdá, že micelárne obrúsky sú aj viac vlhké, čo je samozrejme plus, dokonca sa mi zdajú byť viac vlhké ako Bioderma Sensibio obrúsky, ktoré aktuálne tiež testujem a od nich som čakala skutočne veľa, keďže micelárku Sensibio zbožňujem. Je to trošku paradox, pretože klasické micelárky Nivea ma nenadchli. 

Tkanina, z ktorej sú obrúsky vyhotovené, je u oboch výrobkoch rovnaká, v oboch prípadoch rovnako príjemná, takže neškrábu ani jedny.

Ja musím povedať, že jeden krok k dokonale čistej pleti mi predsa len v tejto rade chýba, a to tonikum:))



Toľko o novinkách Nivea Creme Care, nezabudnite však, že akýkoľvek výrobok si vyberiete, vždy je potrebné vyčistiť pleť naozaj dôkladne, iba tak budú aj krémy pôsobiť tak, ako to od nich očakávate;)

Tak ako, čistíte pleť poctivo ráno aj večer? 

19 komentárov:

  1. Veľmi ma zaujal ten ošetrujúci čistiaci krém, asi sa po ňom v obchode poobzerám. Čistiace obrúsky mám doma aj ja a ako píšeš, vodeodolný make-up neodlíčia, no na dočistenie pleti sú fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokiaľ nechceš vysušovať pleť, tak sa po ňom naozaj popozeraj. Ja to zas robím s obrúskami opačne, odlíčim sa s nimi a potom ešte prípadne tvár umyjem vodou a gélom/čistiacim krémom, teda pokiaľ nie som extrémne unavená:))

      Odstrániť
  2. tiež mám tie obrúsky, a bola som sklamaná ako neodličovali,a riasenku bolo treba doslova drhnúť, čo ma potom bolelo..dokonca ma štípali aj na pleti,takže možno skôr tie micelárne :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som bola prekvapená odvážnym tvrdením na oboch, že aj vodoodolný mejkap dajú dole, lebo to vo všeobecnsoti obrúsky akejkoľvek značky nezvládajú....ale fakt nie...ani jedny...určite záleží na samotnej riasenke a jej zložení...napr. taká Rimmel Colourist, ktorú mám aktuálne, išla ako po masle ale obomi...takže tie odličovacie schopnosti sú približne rovnaké (za mňa), len tie micelárne sú na pleť príjemnejšie tým, že sú vlhšie, takže nič nemusím "drhnúť". Ale ak si neodlíčila konkrétnu riasenku tými Creme Care, tak myslím, že neodlíčiš ani micelárnymi.

      Odstrániť
    2. ja už som sa tak vyľakala, keď ma štípali a mala som tvár ako v ohni, že už pravdepodobne nepôjdem do kúpy žiadnych..ďakujem za tip :)

      Odstrániť
    3. Fuuu, tak to asi nereagujes nejak dobre na nejaku zlozku, vyhodit a spalit:)))...alebo teda posunut ich niekomu inemu, nech plet netrpi..ja som v ocnom okoli dobre neznasala prave micelarky Nivea, tvar odlicili v pohodicke a dobre, ale v ocnom okoli postipkavali, preto hovorim, ze je to fakt paradox, ze vreckovky micelarne mi vyhovuju.

      Odstrániť
  3. Pěkná recenze! :) Od značky Nivea jedu spíš klasiku jako jsou krémy, odličovací řadu jsem kromě micelárky a jedněch odličovacích ubrousků ještě nezkoušela, tak uvidíme - v tomto článku mě zaujal hlavně čistící krém. Nivea ubrousky (ne konkrétně tyto) mi docela vyhovovaly (i když nejsem zrovna typ, co by je hojně využíval), ale ve srovnání s mými oblíbenými z Douglasu jsou dražší a ne tolik účinné, takže na tyto, co prezentuješ zde, asi řada nepřijde.

    Katarina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Boze, musim uz niekedy prihodit tie Douglas obrusky do kosika, lebo doslova roky uz o nich citam pozitiva. Len ja som mala raz ich micelarku a ta ma myslim postipkavala v ociach, tak som uz potom nic neskusala.

      Odstrániť
  4. Láká mě tahle řada :-) Máme ji v Tetě a tak ji vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako favorita urcite odporucam ten cistiaci krem!;)

      Odstrániť
  5. Všimla som si už minulý mesiac tieto produkty v DM a zaujali ma, najmä vôňovo. Ale zrejme ich používať nebudem, som zvyknutá od Nivey používať svoje kozmetické stálice, ale na tvár nie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, ja som dotoho tiez sla presne kvoli voni!!!:) Inak mam Niveu radsej na telo - sprchaciky a telove mliecka! Ale ta vona modrého kremu je proste klasika, no a prva dva vyrobky su nakoniec aj prijemne... Akurat tie obrusky by som volilala len tie micelarne. A dalsia vec je, ze statisticky su u mna clanky o lacnej kozmetike ovela viac citane...najviac fakt take ze Nivea, Balea, Dermacol, Rimmel...atd. Ked napisem clanok, kde je napr. nejaky lepsi sprchac za 10 eur alebo mejkap za 20, tak to cita dost malo ludi:/

      Odstrániť
    2. Z Nivey klasiky si ešte pamätám, aspoň spred 15 rokov, takú "voňavku" - deodorant pre ženy, ktorý mal klasickú niveovú vôňu. Chcela som ju kúpiť pre dcéru, ale už zrejme nie je v ponuke. Škoda, voňala takou čistotou a sviežosťou a bola dokonalá.
      Ohľadom tých lacných produktov to chápem, napr. môj naj na čistenie pleti je od Baley pena (taká ružová) na čistenie pleti. Ale zase krémy už používam z iných sfér, séra tiež.
      A 10 € za sprcháč nedám ani náhodou :), zato za makeup dávam podstatne viac ako 20 € :).
      Ale čítam a komentujem všetky Tvoje články :), i keď teraz v letnom období som pozadu.

      Odstrániť
    3. Jasné, ja to samozrejme registrujem a veľmi preveľmi sa tomu teším, že mám takú vernú čitateľku!!!

      Odstrániť
    4. Nuž, keď niekto píše tak dobre, normálne, kvalitne, nie snobsky (znie to veľmi sucho, ja viem :))) ), tak raz keď ho objavím, sledujem stále :)))).

      Odstrániť
  6. Ty ubrousky mě dost zaujaly na ně se určitě mrknu :)
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten čistiaci krém som už skúšala,bola som spokojná . dobrá recenzia :)
    WEEISY

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...