Domáci peeling pre príjemne hebké ruky a nohy


Krásny deň, dámy!

Keď sa vás opýtam, či si používate peeling na pleť, predpokladám, že väčšina odpovie áno, rovnako pravdepodobne používate i telové peelingy. Venujete však pravidelnú pozornosť aj rukám a nohám? 

Domáce peelingy sú fantastická vec. Ja sama som o nich písala na blogu už viackrát. Dnes sa však chcem zamerať konkrétne na peeling na ruky a nohy a krátko vysvetliť, prečo aj peeling z úplne dostupných surovín môže byť pre každodenne namáhanú pokožku priam zázrakom.


Na našom trhu je x-desiatok produktov, ktoré sú zamerané na pokožku rúk a nôh a veľa z nich aj skutočne výborne funguje. Prečo si však nepripraviť domáci produkt zo surovín, ktoré máme reálne každý doma? Recept je extra jednoduchý a výsledný efekt je fantastický!

  • olivový olej - je bohatým zdrojom (nielen) vitamínu E a mastných kyselín, ktoré suchú pokožku vyživujú, hĺbkovo hydratujú a zanechávajú ju pružnú - a to presne chceme; chybu určite neurobíte ani nahradením olivového oleja mandľovým, hoc ten už asi v každej domácnosti nie je, napriek tomu nie je dôvod si ho nezaobstarať či už v obchodoch s prírodnou kozmetikou alebo v lekárni! Stojí naozaj pár korún a je pre pokožku prirodzený, pomáha zmierňovať olupovanie suchej kože a samostatný olej sa doporučuje sa dokonca aj pre atopikov, rovnako výborný je aj na našu pleť.
  • morská soľ - soľ mechanicky odstráni odumretú pokožku, skvelo prekrví pokožku, ale aj pomáha pootvoriť póry a následne je tak pokožka schopná lepšie absorbovať všetky výživné látky z oleja, morská soľ navyše obsahuje minerálne látky a vitamíny
  • citrónová šťava - tá pomáha vybieliť zažltnuté nechty napr. od červených lakov, posilňuje pokožku, ale zároveň pomôže vybieliť aj pigmentové škvrny na pokožke rúk
Zmes zmiešame (u mňa je to vždy jedna lyžica soli, jedna lyžica oleja a pár kvapiek citrónu). 

Keď mám čas, tak touto zmesou dokonale premasírujem nožky, ktoré som predtým nechala oddýchnuť v kúpeli s teplou vodou a soľou, po premasírovaní nechám peeling pôsobiť 2 - 3 minútky, následne nohy opláchnem, osuším a to isté zopakujem s rukami. 

Keď čas nemám, tak alebo si takúto zmes pripravím len v kuchyni na ruky - trvá to doslova pár minút, ruky tak dokonale vyživím, vyhladím a nemusím sa vyhovárať, že nemám čas.

Pokožka je po takomto peelingu luxusne hebká, neporovnateľne jemnejšia ako iba po použití hoc toho najlepšieho krému.


Tak čo, nalákala som vás na podobný superrýchly skrášľujúci rituál? 
Alebo si robievate aj vy peeling rúk a nôh pravidelne?



8 komentárov:

  1. Ruce a nohy peelinguji pri jednom, kdyz pouzivam peeling na telo, ale po domacku jsem jeste zadny nezkousela pripravit :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ruce a nohy peelinguji pri jednom, kdyz pouzivam peeling na telo, ale po domacku jsem jeste zadny nezkousela pripravit :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasná vec, ruky aj nohy sa čiastočne vypeelingujú hocikedy počas peelingovania tela. Ale v sprche obvykle nenechávam peeling nejak pôsobiť, a teda, keď robím peeling takto zvlášť, tak toho napatlám na ruky a nohy celkom dosť, takže to mám taký príjemný výživný mini rituál:) Plus teda nedávam do telového peelingu ani citrón, inak ak si domáce peelingy neskúšala, tak to určite zmeň, receptov je na nete milión a takmer každý ej výborný:) Peknú sobotu!

      Odstrániť
  3. Já si občas doma udělám cukerný peeling na tělo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja strašne rada čítam o všelijakých domácich peelingoch.
    A potom sa vrátim k svojim desiatim čo mám doma. Pretože ja ich strašne rada kupujem a používam doma.
    Prakticky obdeň, celé telo, aj ruky aj nohy.
    Takže, mám, používam, ale kupujem, nerobím, lebo som lenivá ako voš :)).
    Vyskúšala si už alebo si počula o peelingoch Markscrub ? Sú božskéééé !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasnačka, počula, čítala, aj som kukala na ich stránku, aj na zloženie a verím, že sú výborné, hoc na druhú stranu aj som si ja napokon povedala, že čerstvo pomletá káva plus kokosáč, dodať pár kvapiek mandľového oleja, prípadne vitamínu E z ampulky a podobný peeling mám hotový doma zo surovín, ktoré mávam bežne doma, takže som napokon nič neobjednávala.

      Odstrániť
  5. Už dlhšiu dobu sa obzerám po dobrom peelingu na ruky a keď som zatiaľ nič nenašla, už som začala uvažovať, že si nejaký pripravím takto aj doma. Vyzerá to riadne super a určite vyskúšam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. oooo to musí byť super, musím niekedy vyskúšať :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...