Salzburg (tip na výlet)

Nemyslím si, že by sa o tom, aký je Salzburg krásny, hovorilo málo, avšak nikdy som nepociťovala potrebu plánovať výlet práve do tohto mesta. Salzburg sme napokon ako miesto nášho výletu vybrali celkom prakticky, na základe jeho geografickej polohy - keď sa chcú stretnúť tri kamošky zo Slovenska, Česka a Švajčiarska, stretnú sa v Rakúsku.
Od prvého momentu mi však Salzburg učaroval, a tak prinášam i pár fotografií na blog, aby som snáď i vás inšpirovala k tomu podobný víkend v Salzburgu stráviť - veď z Bratislavy sú to iba nejaké 3 - 4 hodinky cesty a po diaľnici!
Mestá v Rakúsku ma fascinujú takmer pri každej návšteve, a to práve pre krásne hory, kopce a celkovo prírodu, ktorú vždy vidíte v okolí, ale aj napríklad preto, že stretávate páry na sobotnej prechádzke v tradičných krojoch, rovnaké kroje môžete obdivovať v obchodoch, namiesto otravných reklamných pútačov majú ešte aj malé malé nemecké a rakúske obchodíky v centre svoje špeciálne čaro. Turistov bolo v meste primerane, počasie sme mali úžasné, vychytali sme dobré reštaurácie priamo v meste, takže sťažovať sa naozaj nemám veľmi na čo. 
Špeciálne tipy ako daný víkend stráviť mám len dva -  Salzburg card (karta, vďaka ktorej máte relatívne veľa výhod - zdarma cestovanie mhd, zdarma vstup do viacerých muzeí, zdarma výlet loďou...takže nakoniec zistíte, že sa vám táto karta za 27 euro celkom oplatí a a nakoniec ubytovanie v Junge Hotels Austria - pre tých, ktorí nemajú v pláne bývať v úplnom centre mesta v hoteli, to bola príjemná alternatíva. Jednoducho zariadené izby, ktoré práve kvôli dostupnej cene využívali mladí ľudia a mladé rodiny s deťmi, v cene máte aj raňajky, hoc práve raňajky teda nejak chutné neboli. Podobné hotely fungujú po celom Rakúsku, takže si stačí vyhľadať Junge Hotels Austria v Googli, my sme boli konkrétne v Junge Hotels Eduard Heinrich Haus.







Boli ste už v Salzburgu? Učaroval aj vám?


Krásny týždeň, dámy!

4 komentáre:

  1. Jééééé, ti žiješ !
    Vďaka za článok a skvelý tip.
    Ešte som tam nebola, ale vo všeobecnosti je Rakúsko na takéto cesty na 3-4 dni skvelá voľba. Čisto, dostupnosť, ochota, fungovanie takmer všetkého čo fungovať má.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni! Žijem:))) Sťahovali sme sa, dovolenkovali a potom som sa asi týždeň odhodlávala vôbec niečo na blog dať:D Tak na začiatok aspoň niečo takéto fotkové:) Máš pravdu, že je to vždy dobrá voľba....ja som tam teraz už dlho nebola a aj som zabudla, aké je krásne.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...