Moje dovolenkové top produkty a na čo som zabudla...

Krásny deň, dámy!

Myslím, že ste už zvyknuté, že po každej dovolenke pri mori spíšem článok o tom, čo som si so sebou pribalila do kufra. Tento rok to bolo dosť minimalistické balenie, keďže to bolo naša asi doteraz najkratšia dovolenka - 8 dní.

Produktov je však i tak relatívne dosť, tak sa hneď do toho pustím. Verím, že minimálne pár vecí, môže osloviť aj vás!


Korektor Anti-Age Effect

Nekúpite ho síce v českej ani slovenskej drogérii, no na slovenských i českých blogoch je veľmi vychválený. A ja môžem všetky chvály potvrdiť. Korektor pekne kryje, nezalieza do vrások a dobre drží. Na drogériu je akurát o čosi drahší - cca 11 eur.

Gosh Lip Oil 

Jarná novinka od dánskej značky Gosh, Terno, bez ktorého by som neprežila to nie je. Ich lesky mám oveľa radšej, je však pravda, že olej pekne hydratuje a milujem tie ich aplikátory na nanášanie. Využila som ho práve na dovolenke. K dispozícii sú 4 rôzne verzie.

Miss Sporty Precious Shine

Lesk za pár korún, lepí, čo viete, že mne nikdy nevadí, pretože sa aspoň udrží dlhšie na perách a konkrétne tento odtieň má super šťavnatú a na lesk intenzívnu farbu - ideálnu na leto. Tak za mňa určite áno. Viac informácií nájdete v jednom zo starších článkov.

Bioderma Sensibio H2O

No úplná klasika, pre mňa najlepšia micelárka na trhu. Najnovšie prišla Bioderma na trh aj s vlhčenými vreckovkami Bioderma Sensibio, čo kvitujem, lebo sú praktické, klasickej micelárke sa však nevyrovnajú. Viac napíšem už čoskoro.

Bioderma Photoderm Max

Novinka z minulého roku (ale s trochu iným zložením tento produkt fungoval aj predtým). Jedna sa o extra vysokú ochranu pred slnečným žiarením na tvár. Krém je tónovaný, predáva sa v dvoch odtieňoch. Hlavné pozitívum je, že pleť dokáže chrániť naozaj veľmi, veľmi dobre. Druhá vec je, že táto vynovená verzia neurobí na tvári nepríjemný mastný film.



Korres Almond and Linseed šampón

Toto je objav leta! Šampóny Korres som poznala a používala aj predtým, ale tento mandľový je poklad! Úžasná vec, ktorá sa mi pri iných šampónoch nestáva je, že vlasy po ňom nádherne voňajú, pokojne aj do druhého dňa! A inak - nedráždi pokožku hlavy, má šetrné zloženie, vlasy zanechá jemné, poddajné, hydratované a následne sa ľahšie rozčesávajú aj bez použitia kondicionéra - proste samé pozitíva. Negatívum je jedine to, že v ČR je dvakrát tak drahší ako v Grécku:((
Ako bonus: keď môj priateľ videl, že píšem aj o tom šampóne, tak dodal, že tam mám napísať, že je skvelý aj pre pánov!:D

Matrix Exquisite Biolage Oil

Moje jemné vlasy neznesú mastné a ťažké oleje ako kokosový, čistý makadamový atď. Tie moje vlasy až príliš zamastia. Tento olej vlasy zjemní, rozžiari, dodá im lesk, ale nie sú zaťažené, a to je pre mňa dôležité, takže ak potrebujete olej na finálnu starostlivosť o suché končeky vlasov, ktorá sa dá použiť hoc i každý deň pred rozčesaním, toto je jeden tip.

Nivea Repair Targeted Care kondicionér

O tomto kondicionére som na blogu už raz písala. Dokáže expresne dodať lesk a život fakt vysušeným vlasom, takže na dovolenku opätovne ideálny produkt a aj hocikedy počas roku, ak máte mdlé a suché vlasy. Nenanášať ku korienkom, ale iba na spodné 2/3 vlasov.


Bioderma Photoderm After-sun Milk 

Ľahko sa vstrebávajúce telové mliečko, ktoré dokáže upokojiť pokožku podráždenú slnečnými lúčmi a slanou vodou. Odkedy poznám toto mlieko, tak som úplne prestala kupovať na dovolenku panthenol v spreji. Pokožka je totiž nielen upokojená, ale i skvelo hydratovaná, a mlieko sa zároveň rýchlo vstrebáva. V medziobdobí prišla Bioderma aj s novou verziou - After-sun sprejom po opaľovaní, ktorý sa len nastrieka na pokožku a nemusí sa rozotierať, avšak toto mliečko podľa mňa nenahradí!

Bioderma Atoderm Ultra-nourishing Shower Oil

Keďže na extra suchú pokožku tela netrpím, nedokážem zhodnotiť tento produkt 100 %. I s mojou normálnou pokožkou si však z času na čas kupujem prírodné sprchové oleje. Tento sprchový olej funguje veľmi podobne, má olejovitú konzistenciu, na mokrej pokožke vytvára veľmi jemnučkú bielu emulziu. Po sprche nie je nutné v normálnych podmienkach moju pokožku krémovať. Pokožka totiž ostáva príjemne hydratovaná, pružná, hladká a vláčna na dotyk. Oproti obyčajnému sprchovému gélu je to určite veľký rozdiel. 
Negatívum môže byť len cena, avšak musím podotknúť, že vrelo odporúčam kúpu väčšieho balenia, sama ho nemám, ale priateľova mamina ho kupovala za cca 16 eur, čo je za liter produktu krása! 

No a na čo som zabudla? 

Na moju dovolenkovú stálicu - Hydrabio Sérum, ktoré inokedy ako v lete nepoužívam, ale práve na ošetrenie podráždenej pleti od slnka je fantastické. Myslela som si, že olej od Juveny bude hydratovať rovnako dobre, ale bol to OMYL. Takže ak máte zálusk toto sérum vyskúšať, pribaliť ho na dovolenku, je ten najlepší nápad.
Rovnako som si tentokrát nezobrala ani tyčinku s tuhým opaľovákom na znamienka - hlava deravá, nech je akejkoľvek značky, považujem ju za výborného pomocníka na ochranu veľkých znamienok na tele.

Čo som odfotiť zabudla je riasenka Astor Zig-Zag, na dovolenke som ju použila snáď asi raz, pretože som nepociťovala žiadnu potrebu sa líčiť. Riasenku som vám už na blogu krátko predstavila, teraz ju už však dospotrebuvávam a budete o nej ešte počuť, lebo si to zaslúži (v dobrom).

Čo som odfotiť nemohla, pretože sú to veci, ktoré sme spotrebovali rovno na dovolenke sú 3 opaľováky, o ktorých som však už na blogu písala.
Photoderm Mineral - určite áno pre všetky bledule, to som tu už tisíckrát opakovala.
Photoderm Kid opaľovacia pena - ochrana v poriadku, jedine sa mi zdá, že túto penu sme snáď spotrebovali o niečo rýchlejšie ako obyčajné mlieko/krém na opaľovanie.
Photoderm Bronz olej - pre mňa k moru slabá ochrana, ako bonus je dobré rozotieranie, čo prekvapivo ocenil môj chlap:)))

Koniec hlásenia!!!
Absolvovali ste už tohtoročnú dovolenku? Kde to bolo/bude?
My sme boli na gréckom ostrove Zakynthos a bolo tam krásne!



6 komentárov:

  1. Biodermu tahám s sebou kamkoliv :D Taky mám jedno malé balení, to je super!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru, esteze zacali vyrabat aj tieto male balenia!

      Odstrániť
  2. Dovolenka náš ešte čaká, krásnych 12 dní na Kréte od budúcej stredy.
    A ako vidím a čítam, tak cca 1/2 až 2/3 produktov používam aj ja :).
    A keďže ideme do Grécka (i keď Kréťania by mi za to ale dali :))) ), pozriem toľko ospevovaný Korres tam :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Leni, lekarne alebo letiskove obchody. Balenie 1+1, ktore mali vsade za 8 eur, takze krasa. A tato verzia na suche vlasy...no fakt eno-nuno:) Uzite si to cela rodinka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšala si aj iné produkty tejto značky ? Aby som vedela či aj niečo iné môžem vziať :).

      Odstrániť
    2. Balzam na pery v kelimku - tiez prijemna zalezitost, sprchce mali tiez v baleni 1+1 za 5,4 eura, zobrala som si jasminovy - nie je to jednoznacny musthave, ale je príjemný a vonia pekne neumelo, takze dobra kupa....no a ja som chcela vyskusat dekorativku, ale ta vsade vyzerala, ze ju tam maju uz 100 rokov, hnusne ochytane a pomackane balenia, takze som nakoniec nevzala nic...

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...