Gelový efekt bez zapekania? Rimmel Super Gel

Krásny deň, dámy!

V utorok, keď som si dolakovala nechty a použila som práve Rimmel Super Gel, uvedomila som si, že na tento top coat, ako i samotné laky Super Gel som zatiaľ recenziu nepísala. To je tak, keď človek chce testovať poctivo, až zabúda recenzie písať (čoskoro to však zmením, hlavne viac článkami s prvými dojmami). 

Takže poďme to dnes napraviť!


Rimmel pred letom prišiel na trh s novinkou podobnou Miracle Gelu od Sally Hansen, a teda lakom na nechty, ktoré sľubujú krásny lesk, extra dlhú výdrž, a to všetko bez nutnosti lak zapekať v UV lampe.

"Rimmel London představuje nový lak Super Gel s patentovanou, dvoufázovou technologií pro unikátní barvu a lesk, které vydrží až 14 dní. Perfektní lesk s 3D efektem profesionální gelové manikúry bez použití UV lampy. Vytvoř si nádherně lesklé, profi gelové nehty."


Tak ako pred každým lakovaním, je aj pred nalakovaním Super Gelu potrebné necht omastiť, nalakovať 1-2 farebné vrstvy (nezabudnúť zalakovať špičky nechtu, aby sme predišli rýchlemu olupávaniu). Následne farebnú vrstvu, ktorá schne rýchlo prelakujeme topcoatom - ten je už hustejší, bohate postačí jedna tenká vrstva, ale schne o niečo dlhšie. Práve pre hutnejšiu konzistenciu je výsledný efekt skutočne lesklejší a necht čiastočne pôsobí gelovým dojmom, na dokonalé zaschnutie si však počkáte 10-15min.



Za lesk, ale i sýtosť farby teda Super Gel môžem pochváliť a v tom lesku sa mi zdá dokonca lepší ako Miracle Gel topcoat. Čo však výdrž? Tá sa na zapekacie gelové laky od SH, ktoré milujem, žiaľ nechytá. Výdržou je táto dvojka na mojich nechtoch podobne ako klasický farebný lak s fakt dobrým topcoatom. Gelové laky od Sally Hansen, ktoré mi vydržia viac ako 10 dní, to žiaľ nie sú.

Štetčeky laku i topcoatu sú podobné ako pri lakoch Rimmel 60 sec - širšie a hustejšie, na jeden ťah nalakujete celý necht.


Párkrát som skúšala samotný topcoat aj v kombinácii s inými klasickými lakmi, ktoré mám doma (aj keď teda viem, že sa neodporúča, pretože obsahovo sú farebný lak a topcoat nejak previazané, aby produkt fungoval, čo najlepšie) a musím priznať, že ten nádherný a intenzívny lesk prepožičal aj im.


Príjemná je určite cena, ktorá sa pohybuje okolo 199 Kč/8 eur za sadu (topcoat plus farebný lak), samotné farebný lak stojí oficiálne 169 Kč/7 eur. A priznám sa, že som bola prekvapená správou, že by lak mal byť dostupný až v 19 odtieňoch! Sama som ich toľko v drogériách zatiaľ nevidela.

Ako je to u vás? Čo preferujete na nechtoch? Klasické laky? Gelové laky? Alebo dokonca máte gelové nechty?

6 komentárov:

  1. Lak vypadá hezky. Já taky preferuji tyto gelové laky. Kdysi jsem mívala i gelové nehty, ale nebavilo mě chodit na doplňování. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala klasické gelové aj s nalepenými tipmi len raz...a urobené fakt u vyhlásenej nechtárky, ale do cca 6 dní mi asi 3 odpadli...takže som to vzdala....a prešla som na gellaky a tie držia lepšie...keď nič nenadliepam..

      Odstrániť
  2. Laky vypadají fajn, ale nečetla jsem na ně moc dobré ohlasy. Přijde mi, že jsou zbytečně předražené.
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako tá cena nie je vysoká...keby fungovali na 100 %...lenže splňujú iba ten krásny lesk...tá výdrž, ktorá by sa dala porovnať s gélovým lakom absentuje.

      Odstrániť
  3. Naozaj nádherná prekrásna farba.
    A na nechty na rukách nepoužívam nič, lebo ich nelakujem. Nebaví ma to, nechty mám pekné, upravené a nič na ne nedávam.
    Na nohy áno, ruky idú mimo mňa. Viem, že by vyzerali ďaleko lepšie a upravenejšie s lakom, ale keď mňa to taaaaak nebaví a nemám na to ani čas.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na mňa hneď človek pôsobí inak, keď má krásne pestované nechty....(a tým teraz nemyslím niektoré príšeráky umelé:))...ale tiež na to nemám vždy čas....ale vždy ma to potom mrzí...lebo pohľad na upravené ruky ma fakt teší....keď sú bez lesku (a teda aspoń priestvitného laku), tak sa mi zdajú byť také mdlé:)))

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...