Bioderma Hydrabio {predstavenie noviniek}

Krásny deň, dámy!

Zaregistrovali ste už novinky v rade Bioderma Hydrabio? Krém/podkladová báza Hydrabio Perfecteur je na trhu už pomerne dlho a na blogoch (vrátane toho môjho) ste si už mohli prečítať prvé dojmy, ako i recenzie po dlhodobom používaní. 

V rade Hydrabio však pribudli aj ďalšie dve novinky - krém na suchú a citlivú pleť - Hydrabio Créme a pleť pre normálnu až zmiešanú pleť Hydrabio Gel-Créme.

Tentokrát som sa rozhodla nečakať na napísanie recenzie až niekoľko týždňov/mesiacov:) po používaní, ale bude sa jednať skôr o moje prvé dojmy z oboch noviniek plus finálne zhodnotenie Hydrabia Perfecteur, ktorý v ostatných dňoch práve dopoužívavam. Tak poďme na to! 





Hydrabio Perfecteur SPF 30

"Zjemňuje, rozjasňuje a chráni v jedinom kroku!"

Začnem tým, čo poznám už najlepšie. Tohto krému mi ostáva asi 1 ml a bol výborný. Výborný, ak potrebujete pleti po noci dodať potrebnú výživu, ale zároveň nechcete žiadne mastné nánosy hustého krému, ktorý by sa vstrebával desiatky minút. Na tomto kréme ma fascinuje, ako rýchlo sa do tváre vstrebe, ale pleť ostáva krásne vláčna, pripravená na celý náročný deň.
Pripomínam, mám zmiešanú pleť, ale 26 rokov a prekvapuje ma ako stále viac a viac cítim, že pleť potrebuje viac a viac hydratácie, aby ma netrápil počas dňa pocit pnutia pokožky na tvári - a tento krém to dokázal bez toho, aby sa pleť mastila viac ako obyčajne.
Pokiaľ hľadáte niečo extra ľahké, tak vám skôr doporučím Hydrabio Legere.




Hydrabio Créme

  • "Hydratačná starostlivosť s výživnou textúrou pre suchú až veľmi suchú citlivú pleť. Intenzívne a dlhodobo hydratuje. Vyhladzuje pleť. Prináša intenzívne rozjasnenie. Svieži a ľahký parfum. Výživná, jemná a krémová textúra."

Pre mňa obrovské prekvapenie. Po prečítaní krém na suchú a citlivú pleť som myslela, že s týmto krémom urobím buď súťaž, alebo ho venujem mamine. Nakoniec to vyhralo to, že krém poputuje mamine, ale zopákrát ho vyskúšam, aby som o ňom mohla napísať pár viet. A moje zistenie: krému som spotrebovala už polovicu a používam ho otvorenia takmer každý jeden večer a je úžasný!!! 
Ako, myslím, prvý krém od Biodermy ho nájdete v umelom kelímku, ku ktorému je pribalená aj špachtlička pre hygienickejšiu manipuláciu s krémom. A nečudujem sa Bioderme, že dospela k takémuto rozhodnutiu, krém je totiž extrémne hutný! Ja ho môžem použiť jedine večer, kedy pleť dokonale vyčistím a dokonale natriem pleť aj krk. Napriek svojej konzistencii sa však veľmi rýchlo vstrebáva a zanecháva úžasne jemnú  a hladkú pleť. Čo je však najlepšie, presne s takým pocitom sa budím aj ráno, s tým, že pleť je akoby napumpovaná výživou a vláčnosťou. A musím povedať, že tento posledný mesiac ako sa ním natieram, som začala ráno používať opätovne ľahší fluid, pretože moja pokožka už nepotrebovala ráno toľko hydratácie. Navyše, keď nemám po ruke očný krém, tak nie problém krém naniesť aj na očné okolie - neštípe, nedráždi. Hovorím za seba a za svoju zmiešanú pleť. Fantázia!




Hydrabio Gel-Créme


  • "Hydratačná starostlivosť s ľahkou textúrou pre normálnu až zmiešanú pleť. Intenzívne a dlhodobo hydratuje. Zjemňuje pleť. Prináša intenzívne rozjasnenie. Svieži a ľahký parfum. Svieža, jemná a ľahká textúra."

A paradoxne krém, na ktorý som sa najviac tešila a keby som si mala vybrať len jeden, siahnem práve po ňom, mi nakoniec vyhovuje najmenej. Tento gél-krém nemôžem hodnotiť vôbec objektívne, mala som ho na sebe asi tak 5krát, takže sa jedná skutočne len o prvé dojmy, tie však nie sú najlepšie. Možno je to tou gélovo-krémovou konzistenciou, ale mám pocit, akoby sa krém nikdy nevstrebal dokonale, ale jemná gélová vrstva na pleti stále ostáva a navyše pocit hydratácie pleti sa s napr. s Perfecteurom za mňa nedá porovnať. 
Ak by ste bola majiteľka zmiešanej pleti a hľadali vhodný ľahký hydratačný krém, ktorý pleti dodá hydratáciu, tak vám z rady Hydrabio poradím skôr Hydrabio Légere.

Všetky tri krémy sú veľmi jemno parfumované a nekomedogénne.

Ďalšou novinkou, ktorú ste už možno postrehli je fakt, že Hydrabio H2O sa začala predávať aj vo veľkom 500 ml i malom 100 ml balení.

Občas si hovorím, že by som mala z pleťovky testovať viac značiek, aby som mala lepší prehľad a moje recenzie na blogu boli rôznorodejšie. Priznám sa však, že obvykle aj keď testujem drogériovú, bio i parfumerkovú pleťovú kozmetiku, tak sa tak či tak vrátim k Bioderme, na ktorú je moja pleť zvyknutá už 10 rokov, mením len jednotlivé produktové rady podľa potreby a som sama prekvapená, že napriek tomu, že nemá žiadne super-truper bio zloženie, tak pleť nezaťažuje, neupcháva póry, aj keď vidíte, že nie úplne vždy (viď gél-krém) všetko funguje tak, ako má. 

Takže toľko dnes odo mňa:) Máte nejakú stálicu z Biodermy v pleťovej kozmetike aj vy?


9 komentárov:

  1. Hydrabio Gel-Créme musím jednoznačne vyskúšať! :) Krásna recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám z Biodermy takové rozpaky že nevím co si o ni mám myslet. Řada Sébium mě velmi zklamala ale teď jsi mi zase ty dala motivaci k vyzkoušení této řady ale stále váhám. Možná zkusím poprosit o nějaký vzoreček v lékárně z této řady protože po předchozích zkušenostech se mi nechce koupit celé balení které nestojí zrovna pár korun a pak ho vyhodila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Terezka, ja si myslím, že pleťovka je dosť individuálna. Tie vzorky sú určite dobrý nápad - odporúčam pýtať hlavne vo veľkých lekárňach, aj ja som to tak často robievala, mne tiež napríklad z rady Sébium nevyhovoval Al alebo Sébium Hydra, a to ôbec. Ale potom je zas kopec vecí, na ktoré nedám dopustiť:) A ako vidíš ani Gel-Creme ma neoslovil.

      Odstrániť
  3. Na biodermu nedám dopustit hlavně na růžovou a zelenou micelárku!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten Bioderma Créme majú vždy v lekárňach v mojom okolí vypredaný. Tak som sa naň tešila a stále som ho nebola schopná nikde zohnať. Som rada, že je taký dobrý, a teda sa mi ho oplatí ísť niekde kúpiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za mňa naozaj výborný, na tú noc dokonalosť pokiaľ chceš fakt poriadnu dávku hydratácie a výživy. Snáď sa ti ho podarí čoskoro nájsť!

      Odstrániť
  5. Ja mám vo svojom repertoári toľko Biodermáckych stálic že až. Teraz dopoužívavam ten Perfecteur (alebo tak nejak) a kúpila som si tú novinku gél-krém, tak uvidím čo to urobí.
    Videla som aj ten klasický Creme, ale nejak ma nezaujal, ja na noc používam radu Matricium (Matriciane), predsa vek už nepustí :(.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No Leni, vsak potom mi napis tvoj nazor na ten gel-krem, mne to, ze sa akoby nevstrebava dokonale, fakt vadi. No a Matriciane som skusala len Serum a Multi-Defense, vsak vies, len zas po asi 3 baleniach som potrebovala prestriedat:))

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...