Súťaž!

Krásny deň, dámy!

Dlho som sa neozvala a ako také mini ospravedlnenie môžete chápať jednu peknú súťaž, ktorú som pre Vás pripravila. Verím, že jednu z vás tento farebný balíček poteší! Nájdete tam laky Miracle Gel Sally Hansen, ľahučký make-up Astor Skin Match, tiene a riasenku od Rimmelu a lesklú taštičku od značky Gosh.




Aké sú podmienky súťaže?

Sledovať blog cez GFC - napísať mi do komentu prezývku, pod ktorou blog sledujete cez GFC.

Pokiaľ chcete, napíšte mi do komentu aj váš mail, pokiaľ nechcete, tak musíte blog alebo facebookovú stránku sledovať pozorne, aby ste sa mi po žrebovaní prihlásili o výhru samé.

Ak ma sledujete ešte na hocijakej inej sociálnej sieti, pripíšte si aj druhý komentár;)

Súťaž platí pre ČR aj SR do 30 5. 2016 do 23:59.  

Verím, že sa vám balíček bude páčiť a ja sa teším, že vďaka zastúpeniu značiek Rimmel, Gosh, Sally Hansen a Astor som podobný balíček pre vás mohla pripraviť!


71 komentárov:

  1. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Krásne ceny. :) Ďakujeme. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super ceny, nic som neskusala. Sledujem pod menom v popise komentu. Mail:Katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sleduji gfc maria nadaska
    Wau! Nadherny balicek a ty jarni barvicky💅💅💅
    Marianadaska1@gmail.com
    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super ceny, nic som neskusala. Sledujem pod menom v popise komentu. Mail:Katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pěkné dárečky! :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji krásné jarní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, krásne ceny, ešte som nemala tú možnosť z nich niečo vyskúšať. Sledujem ťa pod menom v popise komentára. Môj e-mail: ani20@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Laky mají krásné barvičky, tak mi nedá se nezapojit.

    Radu - UltimateChic@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sleduji taktéž na instagramu pod stejným nickem, tedy Ultimate_Chic

    Radu

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Keďže som lakovací maniak nedá sa mi nezúčastniť :).
    email: bilberryday@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. A sledujem tiež na IG ako bilberry_day :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc krásný balíček :)
    Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. sledujem GFC Viera Sedlakova
    tie laky sally hansen su super :) vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mám ráda Sally Hansen :-) gfc: Péťa K.; petabr2@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. pekná GA, laky som si už dávno nekúpila, a make up od Astor som nemala asi 6 rokov, takže bol by čas na reparát :)
    na GFC sledujem :) lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sledujem cez GFC ako Andrea.
    Krásna giveaway :-)
    simakova.andrea@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ty laky, to je můj sen :-)
    GFC Markéta Králová, macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. FCB Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. FCB Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Moc hezká soutěž, sleduji,jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Nádherná súťaž, je vidno že si si na nej dala záležať :)
    GFC: Monica Noir :)
    monicanoir.personal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. gfc a bloglovin Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  24. gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    fb Barborka Perháčová

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: Peťuška
    krááásne vecičky... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Krásná soutěž! ♥
    GFC - Diary of Girly Things
    diaryofgirlythings@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. FB - Jana Pelíšková
    diaryofgirlythings@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Krásne letné kúsky, využila by som aj ja, aj dcéra.
    Sledujem pod svojim menom: lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. A samozrejme sledujem, zase pod svojim menom, aj na FB a najnovšie aj na IG: lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC Anetátor Anetátorový
    mail sherbatsky@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Sleduju jako Karolína Furmánková
    karolfurmankova@hotmail.com
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. GFC: Lavandula Diary
    email: lavanduladiarybytatiana@gmail.com

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  34. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  37. GFC: Eva Vrlikova
    e.vrlikova@gmail.com
    FB: Eva Vrlíková

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC: marmaloyd
    marmaloyd@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Darinka Šimková (simkovad@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. driecnaslecna asi by bolo načase vyskúšať tak ospevované sally,inak ak sa podarí,rada sa s výhrou podelím.je tam toho dosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Ahoj, moc pěknou soutěž jsi připravila :).
    Sleduji tě přes GFC jako Janča K.
    email j.kalouskova@post.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Navíc tě sleduji i přes FB - Jana Kalousková
    j.kalouskova@post.cz
    Měj se fajn ! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Gfc: Patrícia Klimentová
    patkaklimentova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. waw tie laky sú super.
    sledujem ako martha83 a e-mail - martha83@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  49. GFC: kinda difficult
    Nejaké laky od Sally Hansen mám a sú super! :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Sledujem aj Facebook ako Júlia Dom. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  51. GFC: Alexandra Petriková
    Email: lyziee25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...