Astor riasenky - výber

Krásny deň, dámy!

Už ste sa zapojili do súťaže o balíček lakov od Sally Hansen? Pokiaľ nie, tak smelo do toho - súťaž je v predchádzajúcom poste. Ja tu mám dnes pre vás veľkú porovnávajúcu recenziu na riasenky Astor, pričom niektoré sú novinkami, iné možno poznáte z drogérii už dlhšiu dobu.




Ako prvou začnem riasenkou, ktorú mám najdlhšie a na trhu rozhodne novinkou už nie je - jedná sa o Astor Big & Beautiful Butterfly Effect. Z výberu, ktorý vám dnes predstavujem mi vyhovuje jednoznačne najmenej - problémom je tvar a zároveň i fakt, že na riasy nanáša až príliš veľa farby, z toho dôvodu následne riasy zlepuje - aspoň tie riedke ako sú i moje. Napriek tomu, že riasenke som sa snažila dať šancu viackrát, rias proste nedokázala pekne rozčesať a naniesť farbu rovnomerne, takže za mňa nie.

Astor Seduction Codes N. 3 - hovorím konečne!, pretože Seduction Codes N. 1 ani N.2 mi veľmi nesedeli, pričom na nete boli veľmi chválené. Trojka sa mne osobne zdá byť najlepšia - na riasy sa dá naniesť pekne rovnomerne, páči sa mi tvar, ktorý zachytí a dostane sa ku kratším riasám v kútiku oka. Čo je pre mňa veľmi podstatné - nerozmazáva sa a nie je ani príliš mokrá. Výsledný efekt je dobrý, avšak nie vynikajúci.



Astor Lash Beautifier - riasenka, ktorá robí konštantne dobré riasy. Farbu nanáša rovnomerne, nezlepuje riasy, riasy pôsobia prirodzene, ale sú zvýraznené, mám ju otvorenú asi 4. mesiac a stále nevyschla, pričom ani hneď po otvorení nebola príliš mokrá, bol by to úplný ideál ...keby...sa počas dňa nerozmazávala. Nebudem hovoriť, že to bude robiť aj vám, ja zvyknem počas dňa dosť žmúriť a občasne si aj pretrieť oči, takže problém s rozmazáváním mám u mnohých riaseniek, a toto je jedna z nich, žiaľ.
Riasenka obsahuje argánový olej, takže možne tej spôsobuje, že jej konzistencia je vláčnejšia, a tým pádom sa aj viac rozmazáva.


Astor  Big & Beautiful ZigZag - najhorúcejšia novinka, ktorú mám niečo cez mesiac. Príjemne prekvapuje svojou výdržou!, a teda nerozmazávaním, o niečo horšie je to s výsledným efektom a rozčesaním rias - niekedy som spokojná a milo prekvapená - mám objem, predĺženie a riasy sú pekne rozdelené, inokedy je efekt slabší. Postupom času sa mi však zdá, že čím dlhšie ju používam, tak tým krajšie riasy robí, takže určite ju treba rozpoužívať, ale aj tak to nie 100 %.



Výsledok:

Butterfly Effect z môjho pohľadu určite nie, ZigZag a Seduction Codes N.3 OK - používam ich, Lash Beautifier používam veľmi rada, škoda, preveľká škoda toho, že nedrží celý deň na svojom mieste, inak by som bola nadšená. 

Ani jedna z testovaných riaseniek sa teda nedostala do nejaké môjho TOP rebríčka, Astor riasenky a moje riasy proste nie sú 100 % kompatibilné.

A čo vy a Astor riasenky?

10 komentárov:

  1. Astor Big & Beautiful Butterfly Effect som mala a veru súhlasím, nič extra a za tú cenu si viem zaobstarať lepšiu a kvalitnejšiu, možno aj za menej. Vo všeobecnosti Astor riasenky nepreferujem, skôr siaham po Max Factor konkrétne 2000 Calorie Dramatic Volume Mascara je u mňa najviac TOP, mala som aj vodeodolnú a len chválim. Aj Max Factor False Lash effect je super, hlavne vodeodolná. Takže asi tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti, sme na tom rovnako...MF mám extra rada aj ja. Mám totiž riedke a krátke riasy, takže potrebujem hustú kefku, ktorá ich aj rozčeše aj nanesie farbu rovnomerne, taká je aj tá Lash Beautifier, len škoda toho, že nevydrží celý deň

      Odstrániť
    2. Marti, sme na tom rovnako...MF mám extra rada aj ja. Mám totiž riedke a krátke riasy, takže potrebujem hustú kefku, ktorá ich aj rozčeše aj nanesie farbu rovnomerne, taká je aj tá Lash Beautifier, len škoda toho, že nevydrží celý deň

      Odstrániť
    3. Veď to, keď sa otláča alebo rozteká, tak je to o ničom. Tiež moc nemám rada keď mi riasy zlepuje riasenka, ale to riešim extra prečesaním čistou riasenkovou kefkou. To len keď náhodou kúpim nejakú, ktorá síce výdrž má, no zlepuje :)

      Odstrániť
  2. Astor řasenky jsem ještě nezkoušela..:)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určite viem, že Astor riasenku som nikdy nemala a nejak extra po tom netúžim. Zvlášť po Tvojej recenzii, jednoducho vo mne nevzbudzujú dôveryhodnosť. To skôr MF.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tato ZigZag, co mam aktualne je asi prva, co realne asi aj dopouzivam, a teda pouzivam kazdy den...neviem, na nete su dost oblubene, ale asi mam divne riasy:)) Od Astoru radsej ruze, pudre, laky..

      Odstrániť
  4. Ja mam doma z Astoru asi dve veci :) obe su ok ale aj napriek tomu po tejto znacke skoro nikdy nesiaham :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, pozývam ťa na GIVEAWAY na blogu mojej sesternice :)

    http://partofnicol.blogspot.sk/2016/06/mary-kay-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem od Astoru ještě neměla :) Teď mám od Gabrielly Salvete a jsem spokojená :)

    http://minion-troubles.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...