Skutočne vodeodolné riasenky? A čím ich odlíčime, či neodlíčime?

Krásny deň, kočky!

Hoc máme len apríl, tak si úprimne nemyslím, že vodeodolná riasenka je záležitosťou, ktorú potrebujeme len v lete. Podľa môjho názoru ju v rôznych situáciách využijeme počas celého roku. Ja vám dnes prinášam recenziu na dve riasenky, ktoré som otestovala naozaj poctivo - až do vyschnutia:))) A ako uspeli?




Dermacol Lashes Mascara Waterproof - ak by som písala recenziu po cca týždni alebo dvoch, tak ju asi celkom pochválim. Štetček riasenky dokázal totiž riasy krásne zvýrazniť a dodať im mega objem. Horšie to už bolo s vodeodolnosťou, resp. voda ako taká špirále ani neuškodila, ale celkovo sa farba aj bez vody veľmi rozmazávala v očnom okolí. Jednoducho to nebolo ono. No, ale čo je najhlavnejší dôvod, prečo vám riasenku odporučiť nemôžem, je jej konzistencia cca po mesiaci. Ja osobne použijem vodeodolnú špirálu iba vtedy, pokiaľ to skutočne potrebujem. No a táto mi nevydržala ani počas toho leta. Maskara síce nevyschla, ale jej objem sa zmenil na hmotu, ktorá riasy veľmi zlepovala, opadávala ešte počas dňa, proste po tom mesiaci celé zle, celé zle...

Clinique High Impact Waterproof - ďalší zaujímavý proces, hoc tentokrát so šťastným koncom. Po prvom nalíčení sa touto riasenkou nastalo rozhorčenie. Na riasy akoby ani nenaniesla farbu, nič. 0 % objemu, 0 % predĺženia. Proste katastrofa, mohla som pokojne riasy prechádzať štetčekom donekonečna. Keďže bolo riasenka úplne nová, tak som ju darovala mamine, ktoré je úplne jedno, čo používa z dekoratívky. Po troch (možno i viac mesiacoch), keď som bola doma a zistila som, že som si zabudla kozmetickú taštičku, siahla som práve do maminej, kde sa táto špirála nachádzala a ja hrozná dcéra som si ju uchmatla späť. Prečo? Lebo efekt bol úžasný!!! Krásne riasy zvýraznila, ale nie iba to, ale hlavne skvelo držala a nemala som pri nej pocit takých zlepených a ťažkých rias, ako to býva pri iných vodeodolných riasenkách.
Bolo to tým, že farba v riasenke bola už mierne suchšia, a teda lepšie sa zachytávala aj na moje jemné riasy. Je otázne, či by som ju kúpila znovu, keďže riasenka sa musí najskôr rozpoužívať, ten efekt neskôr bol však super...a teda fakt držala ako šľak, takže aj na odličovanie nestačilo len tak niečo.

A samozrejme, keď už máme vodeodolnú riasenku, tak ju neodlíčime len tak niečím, takže čo funguje a čo naopak nie?

Keďže na vodeodolné riasenky nezaberajú moje obľúbené micelárky, tak je potreba siahnuť po niečom inom. V prípade najväčšej núdze sa dá použiť aj kokosový olej, čo sa však použiť nedá, je odličovač vodeodolného make upu Rimmel Just Let It Go. Tento odličovač funguje jedine ako tak na Rimmel obyčajné riasenky, inak mám s ním problém odlíčiť hocičo iné (Rimmel vodeodolné riasenky som asi žiadne neskúšala). V súboji NEvodeodolné riasenky iných značiek a tohto odličovača jednoznačne vyhrávali riasenky, odličovač na ne pôsobil ako voda, takže ich iba rozmazal. Naozaj nie a nie za mňa, pokiaľ nepoužívate výhradne Rimmel riasenky.

A zakončíme to jedným dobrým tipom, tým je dvojfázový odličovač vodeodolného očného make upu Dermacol Waterproof. Tento odličovač odstraňuje make up skutočne rýchlo a pohodlne. Pre mňa je hlavným kritériom, že NEŠTÍPE, pretože to je môj večný problém s dvojfázovými odličovačmi. Skutočne dobrý a ešte aj lacný produkt, ktorý funguje tak. Palec hore.



Budem rada, ak mi napíšete vašich favoritov s prívlastkom "vodeodolný". Pre mňa je asi najlepším dvojfázovým odličovačom, ktorý som kedy vyskúšala Lancome Bi-Facil, ten však z dôvodu jeho ceny, a preto, že vodeodolný make up nepoužívam často, nekupujem vôbec pravidelne. Za najlepší efekt vodeodolnej riasenky ever môžem vďačiť asi tejto maskare Clinique, ale fakt až po dlhšom čase od otvorenia, a to nie je sláva.

Krásny deň!

18 komentárov:

  1. Já ještě právě nenašla žádnou oblíbenou voděodolnou řasenku. Vždycky, když je na ní napsané voděodolná, tak pak zjistím, že vlastně voděodolná není :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No aj pre mňa častý prípad....hoc častokrát si za to môžem aj sama, pretože ja mám vždy na tvári kvalitnú vrstvu opaľovacieho krému a následne keď žmúrim do slnka a "krčím" tvár, tak nie je možné aby riasenka, hoc vodeodolná zostala na mieste. Takže cez leto ostávam skôr bez make upu. A vodeodolné veci využívam tak na krytú plaváreň atď.

      Odstrániť
  2. dobrý odličovač na oči má Mixa a pomerne dobrá vodeodolná riasenka čo som mala bola Rimmel Glam´ Eyes Waterproof. Ani neviem či sa ešte vyrába :) mala som ju dlho, nezlepovala mi riasy, vydržala celý deň aj pri mori :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si nemôžem pomôcť, ale zatiaľ čo som skúšala Mixa výrobky, tak mi vôbec nesadli. A čo sa týka riasenky, nikdy som ju neskúšala, myslím, že sa už nevyrába, ale presne som na ňu čítala veľmi veľa pozitívnych reakcií aj na nevodeodolnú verziu!

      Odstrániť
    2. Veď to, každému sadne niečo iné - ešte že máme z čoho vyberať :) A tej riasenky je škoda, bola fakt dosť dobrá

      Odstrániť
  3. Krásné fotky i článek :) já voděodolné řasenky moc nepoužívám, zkoušela jsem jenom jednu od Maybelline na dovolené v Řecku, ale moc mi nevyhovovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Momentalne som v kupeloch a kazdy den v horucej vode,tak som sa vyzbrojila Maybelline Lash Sensation vodeodolnou a drziiiii jak slak. Az tak,ze ju vecer neviem dat dole s Biodermou modrou.
    Moja odskusana micelarka je v tomto pripade Mixa, ktora da dole vsetko, bez stipania, len ju tu nemam so sebou.

    Len tak k doplneniu, kupila som si nove 2 ruze, oba z Rimmelu, prvy Moisture renew sheer & shine 600 Spin all spring a je naozaj skvela, ako stvorena, aj podla nazvu, na teraz, aj pocas pobytu v kupeloch.
    Druhy tiez od teba odporuceny, este poriadne nevyskusany.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Momentalne som v kupeloch a kazdy den v horucej vode,tak som sa vyzbrojila Maybelline Lash Sensation vodeodolnou a drziiiii jak slak. Az tak,ze ju vecer neviem dat dole s Biodermou modrou.
    Moja odskusana micelarka je v tomto pripade Mixa, ktora da dole vsetko, bez stipania, len ju tu nemam so sebou.

    Len tak k doplneniu, kupila som si nove 2 ruze, oba z Rimmelu, prvy Moisture renew sheer & shine 600 Spin all spring a je naozaj skvela, ako stvorena, aj podla nazvu, na teraz, aj pocas pobytu v kupeloch.
    Druhy tiez od teba odporuceny, este poriadne nevyskusany.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. Jój, Leni, tak to závidím úplne v dobrom. A kde si? No biodermácke micelárky si veru s kvalitnými a skutočne držiacimi vodeodolnými špirálami neporadia. Tam je potreba už niečo s olejmi. Ja som sa už rozhodla, že Maybelline Lash Sensation si musím kúpiť, hoc nevodeodolnú verziu na každý deň, lebo je fakt chválená všade a potrebujem nejakú fakt dobrú špirálku.
      Ako vidíš, niečo aj mne od Rimmelu sadne iné nie...som veľmi rada, že ti Spin all spring sadla...ja ju mám posledné týždne na perách takmer stále! Snáď sadne rovnako aj druhý!

      Odstrániť
    3. Vybrala som si Bojnice. Prvy tyzden za mnou, 2 tyzdne este predo mnou :).

      Odstrániť
    4. Vybrala som si Bojnice. Prvy tyzden za mnou, 2 tyzdne este predo mnou :).

      Odstrániť
    5. Joj, auper, tak uzivaj! Mne sa Bojnic spajaju len so ZOO, ako mala som tam bola kazde leto:)

      Odstrániť
  6. Ani som netušila, že aj Rimmel vyrába odličovače :D stále som žila v tom, že robí len dekoratívku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tieto odličovače boli kedysi ako bonus k nákupu riasenky napríklad. A plus ešte predávajú cez leto samoopaľováky...ale to je asi všetko mimo klasickej dekoratívky:)

      Odstrániť
  7. Neviem prečo, ja sa vodeodolných riaseniek bojím :D Že mi nejako zničia riasy a podobne :D Ale článok je skvelý, a do tej od Clinique by som možno aj šla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja tiez nepozivam vodeodolne riasenky velmi casto, prave preto, ze sa skutocne o cosi horsie odlicuju..takze to povazujem za zbytočné na bezny den... ale pokial je odlicovac dobry a riasy nedrhnes, tak by sa nemalo stat, ze by si im nejak ublizila;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...