Must-have z drogerky

Krásny deň, kočky!

V poslednej dobe postujem veľa príspevkov ako samostatné recenzie, ani sama neviem, ako som sa k tomu dopracovala - asi tým, že nie som schopná na blogu viesť nejaké pravidelné rubriky každý mesiac:))

A tým pádom sa mi zdá, že práve tie najlepšie produkty ostávajú povšimnuté menej, ako by si to zaslúžili. Preto som si dnes prichystala výber produktov z posledného obdobia, bez ktorých síce dokážem v pohode prežiť, avšak vzhľadom na cenu a výkon ich považujem za nadpriemerne dobrých pomocníkov. Tak poďme na to!



Púder Miss Sporty SoMatte - ten som spomínala na blogu nedávno. Obvykle v púdroch vidím iba nepatrné rozdiely, avšak v tomto prípade sa mi zdá, že sa jedná o nadpriemer. Zmatňuje na pomerne dlhú dobu (hoc dám na pleť len jemný poprašok), pleť nie je zaťažená, púder je transparentný, takže odtieňovo super. 

Rúže, rúže, rúže od Rimmelu - ak ešte žiadnen nemáte, tak by ste to mali napraviť!!! Cena/výkon je v tomto prípade nespochybniteľná, to nájdete na každom blogu. Osobne mám najradšej rúže Rimmel Lasting Finish Kate. Z tejto rady je aj oranžovočervený rúž 37 v čiernom obale, ktorý vidíte na obrázku. Výdrž výborná, nerozmazáva sa!, pigmentácia skvelá, nevysušuje a ešte aj krásne vonia. Rimmel Lasting Finish 077 Asia je podobným prípadom, hoc výdrž sa mi zdá byť o niečo kratšia, avšak farba je zas krásne neutrálna a vhodná naozaj na každý deň. Novinkou je teraz Rimmel Moisture Renew Sheer and Shine (ružový obal). Pre mňa obrovské prekvapenie, pretože hoc som čakala rúž je to podľa môjho názoru skôr farebný balzam, na jar sa však výborne hodí, minimálne tento odtieň (600 Spin All Spring). Na pery ho nanesiete aj bez zrkadielka, perám dodá jemnú farbu a relatívne fajn hydratáciu, následne mizne z pier rovnomerne, čo je tiež podstatné. Prekážať by vám mohli jedine drobnučké trblietky, ktoré zas zvyšujú lesk. A Provocalips 16h som už tiež myslím na blogu spomínala. Ja mám vo všeobecnosti tieto dvojfázové farby na pery veľmi rada, Provocalips vysušuje z toho, čo som vyskúšala pery asi najmenej a zároveň balzamiková časť krásne sladko vonia. Farba je rovno veľmi nevšedná a zaujímavá (200 Call You).

Dermacol Matt Black - túto ceruzku mám doma možno aj rok, dostala som ju ešte niekdy dávno od Dermacolu, avšak ja čierne ceruzky využívam naozaj minimálne, takže som nemala nutkanie ju otvárať. Keďže som sa obávala, či jej už nebude končiť spotreba, tak som si povedala, že ju predsa len vyskúšam a viete čo? Funguje super! V mojom ponímaní to znamená to, že pokiaľ si s ňou urobím hornú linku, tak nevyzerám po pol hodine ako panda. Naozaj drží krásne aj viac ako 8 hodín, možno aj viac. Potom sa ju jemne stráca intenzita, ale aj keď prídem domov večer, linka je stále na očiach. A neotláča sa o horné viečko - ďalší podstatný fakt. 
Na spodnú linku som ju neskúšala, na hornú je však fakt výborná, pokiaľ namiesto tekutých liniek používate radšej klasické ceruzky.

Miss Sporty tekutá linka - opäť produkt, ktorý tu bol nedávno. Farby sú fantastické, intenzita tiež. Nemám ju otestovanú ešte dlhodobo, ale nadchla ma myšlienka, že lacná značka Miss Sporty prišla s niečím podobným práve na leto a je to produkt, ktorý naozaj funguje.




Lasting Finish Asia, Moisture Renew Sheer, Dermacol Matt linka, Miss Sporty linka, Provocalips, Lasting Finish Kate

Micelárka Dermacol - s micelárkami sa posledné roky roztrhlo vrece, avšak pre mňa zostáva práve tá biodermácka stále tou NAJFUNKČNEJŠOU - proste odličuje expresne a bez štípania. Napriek tomu musím Dermacolu uznať, že sa im podaril výborný výrobok. Za Biodermou táto micelárka zaostáva v tom, že očný make up nie je odlíčený tak expresne rýchlo, je to o niečo náročnejšie, avšak neštípe ma v očnom okolí!, pleť odličuje rovnako expresne a kvalitne a stojí okolo 5 eur! Objem je pritom 400 ml, takže ak si nemôžete dovoliť práve lekárenskú kozmetiku, toto je môj tip na náhradu.

Ebelin tupírovacia kefa na vlasy - vlasy si síce netupírujem, dlhšiu dobu som však pokukovala po podobnej kefe na uhladenie vlasov, keď si ich sčesávam do copu. A ostala som milo prekvapená. Prevedenie kefy nevyzerá bohvieako, ale funguje a to je hlavné;) Štetiny sú mixom umelých štetín a diviačích chlpov. Hneď po kúpe asi tri vypadli, ale teraz už drží:))



Kokosový olej Alnatura - o všetkých pozitívnych vlastnostiach koksového oleja už nemusím písať, tie všetky dobre poznáme. Dlhé obdobie (dá sa povedať roky) som používala kokosáč od Purity Vision, teraz som ho zmenila na Alnaturu, ktorá je cenovo výhodnejšia. A prečo je v dnešom článku? Lebo kokosáč sa na blogu neobjavil asi aj dva roky, tak je fajn si o pripomenúť, lebo top výrobok z drogerky to určite je.

Nivea kondicionér Repair and Targeted Care - nemusím už asi pripomínať, že moje vlasy a vlasová starostlivosť z drogérie rovná sa katastrofe, avšak stále platí aj to, že dobrý kondiš si predsa len občas aj v drogérii nájdem. Tento vám vrelo odporúčam pokiaľ chcete mať vlasy úžasne hladké a lesklé. Určite nie je vhodný na celé dĺžky vlasov (aspoň v mojom prípade by moje jemné vlasy príliš zaťažil), ale ak ho dám na spodnú polovicu vlasov, hoc len na dve minútky, tak vlasy sú oveľa lesklejšie a na pohľad zdravšie. Jasné, je to chémia, žiadna príroda, ale funguje presne tak ako sľubuje! Prírodné oleje mi proste spodné konce až príliš zamastia, keď dám oleje menej, tak sa efekt zdravo vyzerajúcich vlasov nedostaví. Preto, ak máte vlasy suché, bez života, toto je rýchla pomoc, ako to zmeniť.  A dopĺňam ešte, že Nivea garantuje vrátenie peňazí pokiaľ s týmto kondišom alebo šampónom z rady Repair and Targeted Care nebudete spokojné.


Koniec hlásenia!

Patrí niečo z môjho výberu aj k vašim obľúbencom? A čo je váš drogerkový obľúbenec?

28 komentárov:

  1. Koukám, že je to plno produktů od Rimmelu. Moje nejoblíbenější drogerková značka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No pleťovku používam skôr z parfumeriek alebo lekárne (to viac), takže z drogerky to ostáva hlavne na dekoratívke a produktoch na telo a vlasy. A teda rimmelácke rúže sú proste top za tú cenu, takže tu museli byť:)))

      Odstrániť
  2. Většinou souhlasím. Ale ne s kokosákem - zkus nějaký extra panenský a nebudeš chtít už jinak.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oki, ja som skúšala iba tieto dva (PV a tento), medzi ktorými rozdiel nebol (okrem ceny), popisky som totiž čítala poctivo:))) Aj máš nejaký konkrétny tip na značku? Nech idem na istotu?

      Odstrániť
    2. Jo, ale neseženeš ho tu. Je to podpultovka z Thajska - jeden ti můžu dát, chceš? :)

      Odstrániť
    3. Ach ty podpulťáčka:))) Sme dohodnuté.

      Odstrániť
  3. Tén púder od Miss Sporty je veľmi fajn spoločníkom do kabelky. Za pár euro aj so zrkadielkom :). Čo ale musím povedať, že sa mi nepáčia tie ružové priehľadné plastové obaly tých nových Rimmel rúžov, aj keď ich rúže mám rada, ale mňa tak odradí práve ten obal, pretože sa mi v mysli vynorí už katastrofický scenár, ako mi ten tenký plastík celý praskne pri nosení v kabelke :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som obvykle tiež kritizovala, ale v tomto prípade mi to prišla taká pozitívna jarná farba, takže sa mi to úplne hodilo. Inak on je taký akoby pogumovaný, pružnejší, mám ho hodený v kabelke a zatiaľ v pohode, nie je to ako napr. Maybelline BabyLips, ktoré boli popukané hneď.

      Odstrániť
  4. Pekný výber, zaujal ma najmä Provocalips. Nejak mi ich vydanie ušlo :) za mňa určite ešte žltá Volumythic maskara od Miss Sporty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa zda, ze Provocalips neboli na SVK vobec, v DM sliedim pravidelne.. Aj ked je to dost odveci
      V.

      Odstrániť
    2. Ja sa priznám, že už v slovenských drogerkách nemám vôbec prehľad, keď prídem domov na víkend som rada, že som doma:/

      Odstrániť
  5. no ja bez ceruzky nemôžem ani byť a dávam si ju každy deň na dolne mihalnice a tak potom nemusím použiť špiralu a vyzera to dobre:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja keď sa už hrám, tak skôr dám na spodnú linku tmavohnedý tieň ...lebo predsa na mne ryšavke tá čierna až moc kričí.

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  7. :)))Tak moja vina, idem si to nájsť a opraviť to;) Ďakujem za upozornenie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Názov tam chýba, je tam len to číslo:)) Takže preto som si to pomýlila, teraz mi je už jasné, že to znamená rúž v nejakom jazyku. Ešte raz ďakujem.

      Odstrániť
  8. Linky od Miss Sporty som si kúpila a som celkom spokojná. Majú svoje chyby ,ale žltú a ružovú linku len tak v drogérke nezoženiem :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lavandula, ty si u mňa vyhrala Miss Sporty balíček, ale zatiaľ si sa neozvala s adresou na mail, postovala som to aj na Fb aj na blogu.

      Odstrániť
  9. Skutočne krásne kúsky, hlavne ten púder a micelárku by som rada vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak ten púder Miss sporty som si ešte v žiadnej drogerii nevšimla, ale určite skúsim, vyzerá super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vyzera to tak,ze som Rimmelu krivdila. Mala som / mam pocit,ze to nie je kozmetika pre mna, skor mladsie rocniky. I ked evidentne zopar peknych kuskov maju.
    Vezmem si tvoje odporucania k srdcu !

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vyzera to tak,ze som Rimmelu krivdila. Mala som / mam pocit,ze to nie je kozmetika pre mna, skor mladsie rocniky. I ked evidentne zopar peknych kuskov maju.
    Vezmem si tvoje odporucania k srdcu !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenik, ruz Rimmel Lasting Finish Kate povinne aspon jeden...fakt toto od srdca odporucam...tie Kate su naj!

      Odstrániť
  13. ja mám transparentný púder od MK, ale je doooosť drahý. Keď ho miniem kuknem po tomto. Dík za typ

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja mám od Rimmelu len dva Moisture Renew rúže a iné nič :D Mám ich celkom rada, ale čo ja viem, viac frčím na matných pastelkách od Astoru... :)
    Ten púder od Miss Sporty asi omrknem :)
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...