Smršť jarných noviniek od Miss Sporty a súťaž pre Vás!

Krásny deň, dievčatá!


Mojím pôvodným plánom bolo urobiť na novinky Miss Sporty iba krátky report na Facebook. Avšak, keď som obdržala od českého zastúpenia druhý balíček "napeckovaný" ďalšími novinkami, povedala som si, že by to bol hriech vám ich nepredstaviť aj na blogu. Navyše, keď Miss Sporty túto jar doslova hýri krásnymi farbami. A keďže sama nie som schopná toľko kozmetiky vôbec spotrebovať, rada sa o ňu v závere podelím s jednou z vás.)

 




Studio Lash Eyeliner Colour

Úžas, úžas a ešte raz úžas! Celý dôvod prečo píšem tento článok s absolútnym nadšením sú práve tieto linky. Nie som síce extra fanúšikom výrazne farebných líčení, avšak na jar mi podobná novinka príde ako skvelý nápad. Farby sú extra výrazné, sýte!, linky držia, nerozmazávajú sa  ani keď sú na ruke, ani keď sú na očiach (minimálne zelené, ktoré som už testovala aj na očiach).
Efekt je naozaj výrazný, ale veľmi zaujímavý. Už sa teším na leto, kedy ich využijem naplno.
Jediné, čo ma mrzí, je fakt, že som nedostala propagačné materiály k týmto produktom, a tak neviem, kedy budú linky v drogériách a rovnako ani neviem, koľko farieb vo finálne v predaji bude.


Lip Gloss Percious Shine 3D

Jasná klasika, ktorá ku značke Miss Sporty sú určite lesky. Pre túto jar sú to lesky Precious Shine 3D, ktoré majú prinášať predovšetkým extra výrazný lesk.

Dokopy budú v 7 odtieňoch (cez nude až po slivkovo-tmavé farby). Vy môžete na fotografiách vidieť konkrétne 2 odtiene 310 Georgeous Mandarin a 210 Splendid Pink.

210 Splendid Pink - na perách je skutočne menej výrazný, konzistencia sa mi zdá byť o niečo hustejšia, na perách trblietky, ktoré obsahuje moc nevnímam.

310 Georgeous Mandarin - farba na perách je prekvapivo výraznejšia (ešte výraznejšia je naživo), lesk zároveň i nádherne sladko vonia, a teda presvedčil ma určite viac.

Oba lesky sú hutnejšie a asi lepivejšie, hoc ja práve takéto lesky preferujem viac, pretože mám pocit, že práve vydržia na perách dlhšie.



Súčasťou prvého balíčku, ktorý mám otestovaný pomerne dobre, bola aj nová riasenka Miss Sporty Studio Lash Dark Lasher. Riasenka bola relatívne príjemným prekvapením (a to nielen pre mňa, ale ja vy ste mi už stihli písať, že sa vám osvedčila rovnako dobre, dokonca lepšie ako iné drahšie). Veľmi pekne rozčesáva riasy a hlavne neopadáva ani po dlhom dni, čo je pre mňa dosť podstatné. Predĺženie by mohlo byť výraznejšie, ale keďže sa jedná o "low cost" produkt, tak určite odporúčam vyskúšať. Navyše, ako vidíte na fotke nižšie, umelé štetinky sú naozaj husté, takže nie je problém zachytiť aj jemné a riedke riasy.

Make up a Primer Insta Glow by mali pleť iba veľmi jemne zjednotiť a zanechať "glow efekt". či tomu tak skutočne je, zistí jedna z vás;)


Lícenka a bronzer

Kým napríklad riasenka alebo tekuté linky podľa môjho názoru zaujmú aj náročnejšie používateľky, tak lícenka ako i bronzer sú skôr takým priemerom a úprimne si myslím, že zaujmú skôr mladšie ročníky. Je to hlavne preto, že oba produkty obsahujú nadpriemer trblietok, ktoré na zrelšej pleti s rozšírenými pórmi už nevyzerajú príliš efektne. Obaly ma však milo prekvapili, aj keď sú plastové, ale je to tvrdší plast a pôsobia veľmi pekne a na plast kvalitne. Rovnako sa mi páči aj reliéf, ktorý sa naživo isto bude páčiť aj vám.

Lícenka má krásny staroružový odtieň (001 Luminous Beige), pigmentácia je stredná až slabšia, výdrž je skôr pár hodín, takže naozaj len taký základ pre mladšie generácie.

Bronzer (Sunkissed Broze 01) sa bude hodiť skutočne až na leto, pretože má podľa môjho názoru až príliš teplý podtón, naviac tie trblietky....takže využitie až potom niekedy cez leto na opálenú pleť.





Laky

Osobne ma prekvapilo, koľko noviniek na nechty Miss Sporty pripravil. Jedná sa teda o topcoaty a base coaty z rady Nail Expert. S podobnými lakmi od Miss Sporty mám už dlhoročné skúsenosti a myslím, že tu to budú už tradične také neutrálne produkty.

Zatiaľ som otestovala najväčšie lákadlo Top Coat 3D efektom. Konzistencia je trošku hustejšia, avšak myslím, že pomerne rýchlo zasychá. Farebnému laku skutočne dodáva zvýšený lesk. 

Ďalšími novinkami je lak Turbo dry 60 sec - na ten som skutočne zvedavá, či následné zasychanie laku bude skutočné turbo - potom dám vedieť.

Fialová verzia má názov Glossy a je určená na ochranu nechtu pred lámaním, ale opätovne sa môže použiť i ako base alebo top coat.

Jedna z vás si vyskúša Miss Sporty Nail Care 5 in 1, ktorý nechty posilňuje a spevňuje a môžete ho využiť ako podklad, ale i top coat. 


Púder SoMatte Instant Matte Finish 

Negatívum - nudný obyč plastový obal, na druhú stranu podobný púder skvelý do kabelky.
Pozitívum - všetko ostatné! Prekvapivo som veľmi spokojná, pleť je zmatnená naozaj na dlhú dobu, púder ľahučký a samozrejme vďaka tomu, že je transparentný je vhodný aj pre najbledšiu pleť, ktorú má snáď každá druhá teraz po zime. Zároveň cena je super, v obale je aj zrkadielko a labutienka, hoc tá je malá a nekvalitná, a teda pre mňa nepoužiteľná.
Ako low cost produkt za mňa proste áno!



A keďže sama všetky tieto novinky určite nestihnem využiť, tak si myslím, že jednu z vás podobný balíček určite poteší:) Jedna z vás teda získa to, čo vidíte na poslednej fotografii.

Všetko sú úplne nové produkty, jedine linky som použila na ruku na jednu fotografiu pre blog. Bola by totiž veľká škoda neukázať vám ich krásne farby.

Aké sú podmienky?

Sledovať blog cez GFC - napísať mi do komentu prezývku pod ktorou blog sledujete cez GFC plus mi zanechajte odkaz, ktorý produkt z jarných noviniek vás oslovil najviac:)
Pokiaľ chcete, napíšte mi do komentu aj váš mail, pokiaľ nechcete, tak musíte blog alebo facebookovú stránku sledovať pozorne, aby ste sa mi po žrebovaní prihlásili o výhru samé.

Ak ma sledujete ešte na hocakej inej sociálnej sieti, pripíšte si aj druhý komentár;)

Súťaž platí pre ČR aj SR do 24. 3. 2016 do 23:59. Víťazku vyžrebujem niekedy cez Veľkú noc. 


Aj keď si myslím, resp. i viem, že gro mojich čitateliek už nie sú práve násťročné kočky, pre ktoré je značka Miss Sporty primárne určená, tak tento farebný príspevok som si proste odpustiť nemohla. Tie farby si ma proste získali:)

Krásny deň a ešte krajší víkend!

39 komentárov:

  1. Nejvíc mě zaujaly ty linky, ty jsou opravdu perfektní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Nejvíce mě zaujaly ty barevné linky, vypadají moc dobře a navíc ta pigmentace.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bud mi prida komentar 2x alebo oba vymaze. No nic dalsi pokus. Tak pacia sa mi tie linky

      Odstrániť
    2. Bud mi prida komentar 2x alebo oba vymaze. No nic dalsi pokus. Tak pacia sa mi tie linky

      Odstrániť
    3. Moj mail katka.lazorova@centrum.sk

      Odstrániť
  5. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Mě zaujala tvářenka a barevné linky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Tie linky vyzerajú fakt dobre, hoci neviem, ako by vyzerali na mne. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Transparentní pudr musím zkusit, momentálně používám od essence. Tou kabelkou bych si tak jistá nebyla, většinou se mi stává, že se mi pudr rozpadne a rozsype, jediný u kterého se mi to zatím nestalo je právě essence a to už se se mnou nacestoval.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC Genevra, genevra43@gmail.com
    Mě nejvíce zaujal top coat s gelovým efektem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Túto značku obľubuje moja teenage dcéra, ja od nej nemám ani jednu vec. Možno to bude tým, že som mala vždy pocit, že ide o lacnú priemernú kozmetiku a nemala som odporučenie na žiadny super produkt od nej.
    Z tejto novej ponuky ma zaujal najviac lesk na pery, ten výraznejší.
    Sledujem na GFC pod svojim menom Lenka Brestenská lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. A na FB tiež pod svojim menom Lenka Brestenská lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, sledujem cez GFC ako Nat, mail natalia.gazova(zavinac)gmail.com a LINKY ♥ :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Panejo, to je nadhera! Pokousim stestenu a soutezim :) kkiss@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. paci sa mi spirala, ta by mi urcite vyhovovala :)
    vierka.sedlakova@gmail.com
    GFC Viera Sedlakova

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Peťuška
    mne sa najviac páčia tie linky... neuveriteľné farby... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Nejvíc mě zaujala řasenka :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC: Lavandula Diary

    Linky sú krásne aj tvárenka ,tie by som veľmi chcela. Bronzer je až moc oranžový, ale na linky sa musím kuknúť :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  17. jednoznacne ma najviac zaujali linky, kraaaasne .... a som zvedava aj tie laky, co s nechtami dokazu :)
    andrea.k.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. jednoznacne ma najviac zaujali linky, kraaaasne .... a som zvedava aj tie laky, co s nechtami dokazu :)
    andrea.k.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Soutěžit nechci, bo sem si ty linky kvůli tobě včera koupila. Toliko i k dostupnosti kolekce v drogeriích. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Mě asi výběr těch laků na nehty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC Eliška Horká, eliska.horka@email.cz
    Zaujaly mne hlavně linky, na barevné jsem ujetá a jejich linky mám doma v černé i hnědé a jsou opravdu super, jak píšeš. A pak ty lesky. Taky mám ráda hutnější a lepivější lesky. S jejich laky mám zkušenost pouze s těmi barevnými, tak těžko říct jaká je pečující řada. :) Každopádně moc hezká giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Sleduji tě i na FB pod stejným jménem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc & fb? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC - Bára V.
    vyroubalovab@seznam.cz

    Tak po těch linkách se musím podívat, úžasné barvičky!

    OdpovedaťOdstrániť
  25. insta - barbora.v
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Asi najviac ma zaujima spirala a farebne linky
    GFC July V
    july.velkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Asi najviac ma zaujima spirala a farebne linky
    GFC July V
    FB: July Velkova
    july.velkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ja som už tento make-up vyskúšala a je hrozný 😕 drolí sa tak neskutočne, že sa nedá ani naniesť 😕 je to fakt najhorší make-up, aký som kedy vyskúšala 😕 ale tie linky vyzerajú fakt bombovo, používam ich čiernu verziu roky a je to asi najlepšia cenovo prijateľná linka z drogérky 😃 preto sa zapojím, chcem vyskúšať ostatné novinky a ak by som vyhrala, make-up podarujem, možno niekomu vyhovovať bude 😃
    GFC: Patrícia Klimentová
    FB: Paťka Čau
    patkaklimentova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. ahoj, ja osobne mám Miss sporty rada. Vždy si od nich nájdem niečo, čo sa hodí aj mne. Napr. laky na nechty sú super a z tvojej ponuky ma najviac oslovil Púder SoMatte Instant Matte Finish.
    tu ťa sledujem ako martha83

    OdpovedaťOdstrániť
  30. s na FB - Marta Holla
    e-mail- martha83@azet.sk (pre istotu)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Nejvíc mě zaujal ten matující pudr. Jsem totiž ujetá na pudry, zvlášť ty bílé=transparentní, a že ne každá značka takový pudřík v sortimentu má. Takže určitě vyzkouším a jsem zvědavá!
    jana_soon2bejones@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Ahoj :) más super blog :) ♥
    GFC: Alexandra Petriková :)
    e-mail: lyziee25@gmail.com
    Najviac ma zaujima farebny linky,vyzeraju uzasne a laky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Ahoj, tak ty linky tedy vypadají parádně !!!!! Takže mně zaujaly bezkonkurenčně linky :-)
    GFC Martina Serafee
    FB Martina Serafee Kolářová
    kolarova@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...