Novinka v rade Bioderma Hydrabio

Perfektná pleť... Kto by si ju neprial mať? Ideálna cesta k nej však nevedie vďaka superkryciemu make upu, ale cez dennodennú vhodne zvolenú starostlivosť.

Každý deň(áno aj ráno aj večer) by sme nemali zabudnúť na 3 základné kroky:

1. dokonalé odlíčenie a dočistenie pleti - póry sa vyčistia
2. tonizácia - čisté póry sa uzavrú
3. hydratácia - do pleti sa dostanú potrené výživné látky

Dnes sa budem bližšie venovať produktu, ktorý bude pre nás užitočný najmä v tom 3. kroku.


Rada Bioderma Hydrabio je určená predovšetkým pre pleť, ktorá je dehydratovaná (a nezabúdajme že výrazne dehydratovaná môže byť nielen suchá, ale i normálna a mastná pokožka). Preto v tejto rade nájdeme krémy, ktoré hydratujú suchú pleť (Hydrabio Riche), ale rovnako sa postarajú, aby sa naša mastná pleť neleskla, nebola zaťažená mastným krémom, ale bola hĺbkovo hydratovaná (Hydrabio Légére).

Teraz však Bioderma prišla s ďalšou novinkou. Tou je krém Hydrabio Perfecteur, ktorý má okrem hydratácie poskytovať pleti aj ďalšie benefity:

  • SPF 30
  • rozjasnenie
  • zjednotenie odtieňa pleti
  • vyhladenie vrások
  • zaistenie perfektného podkladu pod make up



Ako však pôsobí krém po dvoch mesiacoch testovania pôsobí na mňa? 

Balenie - skvelo praktické a hygienické - zaberie menej miesta ako ostatné Bioderma krémy, ale stále má pumpičku.

Konzistenia - oveľa hutnejšia ako Hydrabio Légére, ktorých som vypotrebovala už niekoľko balení - aspoň sa to tak prvotne zdá. Prekvapuje ma však, že krém, hoc je hutnejší, okamžite sa vstrebáva a nezanecháva mastný film ani na mojej zmiešanej pokožke. Pleť ostáva len akoby napumpovaná a príjemne hladká.

Zjednotenie pleti - nepostrehla som ho ani po dlhodobom používaní, rovnako nezmizla ani moja vráska pri ústach - to však nezmizne so žiadnym krémom všakže;)

Bez parfumácie.



Komu by som novinku odporučila?

Pleti, ktorá je normálna až zmiešaná, ktorá potrebuje prebudiť, je napnutá, ale zároveň nechcete na ňu dávať mastné krémy. Povedala by som, že do 25 rokov mi presne tento efekt zaručoval fluid Hydrabio Légére, potom som už potrebovala niečo výživnejšie - a toto môže byť presne tá alternatíva pre pleť 25+.

Krém som používala vždy ráno. Po očistení pleti. Mezi nanesením make upu a krému som nemusela čakať. Krém sa skutočne ihneď vstrebáva. Vďaka Bioderme som mohla krém testovať naozaj dlhú dobu, takže krém mám otestovaný naozaj dokonale. Ak máte ďalšie dotazy, tak sa pýtajte.

Ak by vás táto nová starostlivosť od Biodermy zaujala a kupovali by ste ju v lekárni, určite sa nezabudnite zapojiť o skvelej súťaže o perfektný víkend strávený s vašou kamarátkou.

P. S. Neviem, či to je horúca novinka, každopádne ma prekvapilo, že už aj micelárnu vodu Hydrabio vyrábajú a predávajú v lekárňach aj v 500 ml balení.

P. S. 2 Ako som písala už na Facebooku, výherkyňou Miss Sporty balíčka je Lavandula Diary - poprosím napísať mi e-mail s doručovacou adresou.




8 komentárov:

  1. Pokukujem po ňom, odkedy som ho prvýkrát uvidela na FB, aj keď nie som si istá, či by mne stačil... Myslela som ale pôvodne, že to bude niečo ako BBčko, to "zjednotenie" :)...
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja sa ti nečudujem, že si si to myslela, lebo na ofiko stránkach Bioderma píše, že to "starostlivosť o pleť" a na blogoch sa píše všeličo, že je to podkladová báza atď....navyše presne to zjednotenie....ale je by som ho nazvala fakt krém...nie je to žiaden ľahký fluid, nie je to BB, lebo nedodáva farbu, nie je podkladová báza v zmysle, že produkt plný silikónov, ktorý upcháva póry, a tým vytvára hladkú pleť....je to fakt akoby hydratačný krém, ktorý sa krásne rýchlo vstrebáva (preto je super aj na moju zmiešanú pleť) a zároveň je to krém, ktorý zanechá pleť hladkú a pripravenú na vrstvu make upu.

      Odstrániť
    2. A Claire, však skús vypýtať vzorku v lekárni,aby si si bola istá, či bude stačiť:)

      Odstrániť
    3. No jo, asi budem musieť skúsiť vypýtať :)

      Odstrániť
  2. ja rozmýšľam nad hydrabio riche mám tackú suchú pokožku vačšinou ale začinaju sa mi čim ďalej tym viac pozdavať výrobky do biodermy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čítala som už viac recenzií na tento produkt, len som v lekárni nedostala nikde vzorku (asi ešte neboli dodané).
    Keď píšeš, že 25+, znamená to, že aj 40+ ? :)
    Lebo mám normálnu až zmiešanú pokožku a podľa popisu by to bolo vhodné. Ak by gumovala aj vrásky, to by bola inak mega produkt :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, ano Leni aj 40 plus..proste plet, ktora uz potrebuje vyzivu...citim velky rozdiel vo vyzive pleti medzi Hydrabio Legere a tymto....a zaroven sa ta plet nemasti viac, co ostava pre mna zahadou a sama sa tomu cudujem...pretoze aj pri inych (výživnejsich) Bioderma kremoch to bola vzdy automatika, ze sa plet rychlejsie mastila a bola akoby zatazenejsia... Takze som velmi milo prekvapena.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...