Ako obstála v testovaní riasenka Max Factor Velvet Volume?

Krásny deň, dámy!

Tak dnes som sa konečne dokopala k sľúbenej recenzii na maskaru od značky Max Factor. Vopred som avizovala, že "juchacia" recenzia to nebude. Pýtate sa prečo? Čím ma asi moja najobľúbenejšia "maskarová" značka sklamala?




Je pravda, že maskary Max Factor proste zbožňujem. Nehovorím, že ich žiadna riasenka inej značky ich nikdy neprekonala, ale na MF mám rada preto, že nech siahnem po hocakej riasenke, tak to nikdy nebude úplne zlý výber a nikdy sa nestane, že to bude úplný prepadák.

To isté sa stalo aj v tomto prípade, hoc, musím priznať, mojím favoritom sa Velvet Volume proste nestala. Ale poďme si to prebrať v mínusoch a plusoch:

+ riasenka neopadáva a drží celý deň, to je štandard, ktorý MF riasenky poskytujú a práve aj to jeden z hlavných dôvodov, prečo ich mám rada

+ riasy sú zvýraznené

+ riasenky MF nikdy nie sú v ako úplne nové "príliš mokré" a následne ani rýchlo nevysychajú, to platí aj o tejto

- som zvyknutá, že riasenky MF vždy podporia aj objem, aj dĺžku...v tomto prípade používam riasenku od decembra, ale zdá sa mi, že to je skôr o predĺžení, ten objem moc nepociťujem, navyše mi chýba taký nejaký ten  celkový "wow efekt" na aký som MF riasenkách zvyknutá...toto sa mi proste javí ako priemer - priemer u riaseniek Max Factor



Objem: 13,1 ml
Cena: v parfumerkach cca. 15 eur, na eshope Elnino, od ktorého som dostala riasenku na testovanie stojí riasenka polovicu - 7, 73 eura.
Štetček je umelý.

A ktoré riasenky Max Factor u mňa vedú? 

Jednoznačne Max Factor False Lash Effect; stará dobrá klasika je aj Max Factor 2000 caloriesale veľmi spokojná som bola aj s Max Factor Masterpiece MAX.

Čo vy a riasenky Max Factor? Ktorá je vaša obľúbená? Skúšali ste už túto?




18 komentárov:

  1. S řasenkami od Max Factor žádnou zkušenost nemám, nejradši mám asi řasenky od Maybelline :) Tahle dělá opravdu jenom takové přirozené řasy, což by někomu právě mohlo vyhovovat, ale já mám raději také spíše výraznější řasy :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ona urcite nie je prepadak, len pri MF som proste zvyknuta na vyssi standard...takze preto sklamanie...a Maybellin maniu som mala este kedysi davno, snad este na strednej, to som kupovala je dnu ich riasenku za druhou:))

      Odstrániť
    2. Ona urcite nie je prepadak, len pri MF som proste zvyknuta na vyssi standard...takze preto sklamanie...a Maybellin maniu som mala este kedysi davno, snad este na strednej, to som kupovala je dnu ich riasenku za druhou:))

      Odstrániť
  2. Podle mě bych řekla že celkem nic moc řasenka :) Kartáček se mi ani moc nelíbí.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa praveze kartacik paci uplne, predpokladala som, ze budem velmi spokojna...

      Odstrániť
    2. Mne sa praveze kartacik paci uplne, predpokladala som, ze budem velmi spokojna...

      Odstrániť
  3. Já s touhle značkou nechci mít nic společného proto, že testuje na zvířatech. O to víc je smutné, že se najde produkt, který je na prd...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa teda moc do toho nevyznam, ale myslela som, ze v Europe uz nejaku dobu plati zakaz dovazania a predavania tovaru testovaneho na zvieratach.

      Odstrániť
  4. Já nedám dopustit na False Lash Effect klasickou verzi :) 2000 Calories mě zklamala a Clump Defy ještě víc, protože zvýraznila řasy jen málo a brzy vyschla. Nedávno jsem koukala na Masterpiece a ten kartáček se mi zalíbil, tak ji možná zkusím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No...FLE je fakt výborná, tú som mala tiež viackrát a dokonca aj v modrej verzii, ktorú som kúpila omylom:D

      Odstrániť
  5. Já používám řasenku od Maybelline Lash sensational a jsem velmi spokojená. Od Max factor jsem ještě žádnou neměla a musím souhlasit s tvou recenzí, že na fotce teda nic moc.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No najbližšie po tej Maybelline Lash Sensational už asi fakt siahnem....lebo mám na ňu snáď desiatky dobrých odporučení...

      Odstrániť
  6. Jedinú riasenku, ktorú od nich poznám, je 2000 calories. Nikdy som v tejto sfére nevyskúšala nič iné od MF. Nejak sa ani neplánujem k nej vrátiť. Myslím, že je x lepších riaseniek. Nazvala by som to, že ani neublíži ani nepomôže.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri MF bol jeden problém občas (mala už aspoň 10krát), proste tým, že je to drogériová a parfumerková stálica, tak sa mi stalo, že som proste kúpila riasenku, ktorá bola fakt vysušená....a rovnako sa to stalo aj priateľovej mamine(tá ju používa viac ako 10 rokov a smeje sa, že keď ju prestanú vyrábať, tak to bude jej koniec)....a dokonca som to čítala už aj kdesi na blogoch, že úplne vyschnutá...potom sme si zas kúpili ďalšiu a zas bola v pohode....mňa to natoľko naštvalo, že som písala do MF, že ako v drogerke zistím, či nekupujem starú špirálu, keďže na riasenke nie je žiaden dátum spotreby...je tam iba tá info, že je potrebné riasenku spotrebovať 6 mesiacov od otvorenia, no a odpísali mi, že to sa nemusím báť, že by som kúpila starú riasenku, že na to dávajú vždy pozor predavačky:D Takže mi je úplne jasné, že sa to môže stať:D....Ale inak plne súhlasím, že existuje kopec lepších riaseniek...veď i sama to vyššie píšem...len MF je pre mňa obvykle taká stávka na istotu, keď sa mi neche vymýšľať...a jedna z naj je pre mňa práve aj 2000

      Odstrániť
  7. Ja som od Max Factor nemala ani jednu riasenku, čo mu ani neverím, pretože som počula, že sú skvelé.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. S touto zkušenost nemám ale mám její kolegyni Clump Defy a ta je super protože nádherně oddělí řasy,neslepuje, dá se vrstvit nebo lze udělat jenom jemný finish. Dle fotky si myslím že máš jiné řasy než já a řasenky bývají individuální.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jednak je určite to čo píšeš, ale rovnako aj ja mám výborné skúsenosti s inými MF riasenkami, myslela som si, že to bude trefa do čierneho, keď som si vybrala túto....ale fakt PREKVAPIVO nesadla

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...