Post písaný s nadšením

Blogy majú na mňa dvojaký účinok, buď sa tu niečo prezentuje tak často, že na to zanevriem a nechcem to ani vidieť a ani skúšať, alebo je to prezentované tak často, že sa rozhodnem si danú vec konečne kúpiť, aby som si vytvorila vlastný názor.

S Nivea/Labello masielkami sa to prikláňalo skôr ku tej prvej verzii. A preto aj keď som mala možnosť maslá vyskúšať (hoci neboli dostupné v slovenských ani českých drogériách, tak boli dostupné na č. a s. eshopoch a samozrejme v drogériách v zahraničí), proste ma to extra nelákalo.

Nakoniec som však predsa len (doslova po rokoch) podľahla v krakovskej drogérii a kúpila si svoje prvé Nivea maslo na pery asi v novembri 2015. A ako už niektoré z vás postrehli na insta, tak som bola zo svojho prvého masielka nadšená! 


Post je však písaný s nadšením z toho dôvodu, že ak ste to ešte náhodou nepostrehli v drogériách, môžem oznámiť, že Nivea/Labello maslá sú pár mesiacov dostupné už aj v českých a slovenských drogériách a myslím, že si zaslúžia vašu pozornosť, špeciálne ak máte rady voňavučké produkty.

Ak sa stále čudujete, prečo Nivea maslá (ako ich poznáme zo zahraničia) a Labello maslá (ako ich nájdeme v našich drogériách) neustále zamieňam, tak je to má jednoduchý dôvod - je to totiž totožný výrobok, len s iným názvom. Negatívom ostáva, že dostupné sú len 3 verzie, ale verím, že postupne sa rozšíri sortiment aj u nás.

A aké verzie sú dostupné u nás?


Labello Lip Butter Vanilla and Macadamia

Jednoznačne moje najobľúbenejšie. Vôňa je veľmi sladká, ale príjemná - akoby ste si namiesto k balzamu privoňali k čerstvo napečeným vanilkovým rožkom. Osobne mám rada vôňu produktov, kde sa nachádza ako vanilka, tak i makadamiový orech, takže produkt je mňa ako stvorený. Práve tento produkt som odporučila aj kamarátke, aj doniesla niekoľkým ľudom ako malý darček z Krakova a myslím, že spokojnosť bola na oboch stranách.


Labello Lip Butter Raspberry Rosé

Malinové Labello ma relatívne prekvapilo. Ovocné vône zvyknú byť v drogériových produktoch priveľmi umelé a presladené, tu sa však podarilo vytvoriť malinovú arómu, ktorá nebude lákať len malé slečny, ale spája vôňu maliny s niečím osviežujúcim, takže znovu dobrá kombinácia.



Labello Lip Butter Original

V tomto prípade vôňu nemusím vôbec dlho opisovať, je to totiž úplná kópia vône klasickej Nivey. Ja mám s tým trochu problém, pretože hoc mám vôňu Nivea krému rada, tak mi stále príde zvláštne, že si mám niečo podobnej arómy dávať na pery, hlava má proste zafixované, že táto vôňa sa spája s krémom a nie balzamom:))

Účinky môžem popísať hromadne, všetky tri maslá majú takmer totožné zloženie, ale i konzistenciu a líšia sa skutočne len arómou. Všetky obsahujú bambucké maslo a mandľový olej, tá proklamovaná 12 hodinová hydratácia to však určite nie je. Keďže človek počas dňa neustále pije a je, tak si dovolím tvrdiť, že takú hydratáciu nezaručí žiaden balzam, napriek tomu však každý z týchto balzamov pery zjemní, zvláčni, ošetrí a na určitý čas zabráni ich vysušovaniu. Rozotierajú sa veľmi ľahko, čo je pre mňa celkom podstatné. No a najpríjemnejšie je určite použitie sladkého balzamu na noc.

Odporúčaná cena je cca 3 eurá, určite zas záleží na drogérii a aktuálnych akciách.
Objem je 16,7g/19ml.

Či ísť alebo neísť do masielok? Po mojom dlhom odolávaní by som povedala, že nemáte nad čím váhať. Masielka sú príjemné, no a ten vanilkovo-makadamiový je sladká rozprávka;)

Zaregistrovali ste už tieto ošetrujúce maslá v našich drogériách? Skúšali ste?




18 komentárov:

  1. to obyčajné labello som mala s logom nivea ešte ktoré mi teta doniesla s anglicka a musím povedať že to moje nevoňalo vôbec tak som prekvapená že toto vonia ako krem nivea, veru ani ja by som si nerada davala take na pery s vôňou krému

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V zahraničí by mala byť ešte aj neparfumovaná verzia modrého Nivea masielka, takže je možné, žeby to bolo to...

      Odstrániť
  2. Ja mám rada skôr balzamy v tyčinke ,ale tieto v kalíšku na doma myslim, že by boli v pohode. Len čo keď ja aj keď mám suché pery ,tak balzamy moc nepoužívam :D Dám si ho akurát tak na noc. Hádam za svoj život som minula len zo 2 malinké Astrid balzamy :)

    Bio súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zas bez krému na ruky a balzamu na pery neviem existovať. A prikláňam sa k názoru, že tyčinky na pery sú určite praktickejšie, to je jasné...snáď aj preto som tak dlho odolávala.

      Odstrániť
  3. Ja som si ich kupovala v Nemecku a taktiež mali len tri dostupné varianty, takže som ani netušila, že ich je viac :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je, je...ja som minimálne v Poľsku videla kokosové, karamelové a čučoriedkové!

      Odstrániť
  4. Ja veľmi tieto čo sa naberajú prstami rada nemám, používam také len pred spaním. Ale to malinové ma celkom láka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som mala doma 4 verzie tých niveáckych ešte z čias, keď sme tu o nich ani nechyrovali /resp. LEN "chyrovali" :D/. Nakoniec som 3 rozdala a nechala si pre seba akurát Tvoju obľúbenú vanilku, tá bola skutočne dokonalá. Určite sa ešte vrátim aj k tejto "našej" Labello verzii :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jasné, však oni boli veľmi obľúbené, tak preto ich bolo možné dostať aj na ehopoch..to len ja som akosi odolávala....a kúpim si ho nakoniec v Krakove, keď sa začínajú predávať už aj u nás:)))....a som rada, že konečne ktosi uznáva, že vanilka je dokonalá!!!:))) Ela

      Odstrániť
  6. Ako som už písala na FB, už mám doma tú malinovú verziu.
    Neodolala som a otvorila ju na ovoňanie, ale zatiaľ som neskúšala, pretože mi je ľúto mať otvorené viac ako 2 balzamy naraz :).
    Som rada, že po dhšej dobe zase čítam niečo od TEba !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj Leni, ty máš teda môj obdiv! Že viac ako 2 balzamy...toto je presne to, čo ma hnevá a prečo sa hnevám už aj na celé blogovanie a všetko...človek sa vždy navnadí na novinky...pokúpi si kopec vecí, ktoré ani nepotrebuje, dostane nejaké veci a hoc sú aj super, tak to nemá zmysel, pretože nie je šanca to všetko spotrebovať....ja nechápem, ako to robia také blogerky, ktoré pomaly každý deň píšu o niečo inom...veď to sa nedá...ani len testovať sa to nedá stihnúť

      Odstrániť
    2. Chápem Tvoj hnev ohľadom blogovania. Ja nie som súčasťou tohto diania, a napriek tomu vážne nechápem ako dokáže niekto pridávať toľko článkov o dosť podobných produktoch. Chápala by som to ak by išlo o rôzne veci, ale nie je možné, aby dokázal človek / žena obsiahnuť a vyskúšať naozaj dôsledne to všetko o čom niektoré píšu. A spotrebovať toľko vecí určite nie je v schopnostiach jedného človeka, možno potom rozdávajú ďalej :)))).
      Preto som napr. prestala čítať niektoré blogy, lebo každý deň nový článok a v každom to rozplývanie sa nad každým jedným produktom :))).

      Odstrániť
  7. Tak si ma navnadila. :-) Tiež som odolávala, ale asi už nebudem. Vanilkové určite skúsim.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vanilka je jedna z mojich najoblubenejsich voni v balzamoch a kedze oriflame uz nerobi vanilkove vajicko asi vyskusam labello
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...