Make up pre prirodzený vzhľad

Krásny deň, dámy!

Máte normálnu až zmiešanú pleť? Vyhovuje vám jemné až stredné krytie? Chcete sa vyhnúť na tvári efektu masky? Ak áno, čítajte ďalej.

Make up Skin Luminizer od značky Max Factor som otestovala v podstate hneď, keď pred približne rokom prišiel na trh. Pri jednej z objednávok vo Fann parfumérii som dostala ako darček niekoľko vzoriek a make up ma ihneď nadchol - myslím, že som to spomínala i na Facebooku a rovnako Instagrame.

Pre plné balenie som sa však rozhodla až teraz na zimu a to z jednoduchého dôvodu - hľadala som make up, ktorý by síce moju zmiešanú, ale pomerne dehydratovanú pleť v chladnom zimnom počasí nevysušoval, a tak bol výber jasný.

Skin Luminous obsahuje glycerín, ktorý zabraňuje vysušovaniu pleti a čo je druhá podstatná vec, zmiešanú pleť nezaťažuje a nevytvára mastný finiš - to sú dva fakty, ktoré mojej pleti vyhovujú.

Make up je skutočne ľahký, ale i tak pleť zjednotí - prekryje drobné žilky a začervenania, zjednotí tón pleti a pritom vytvára stále veľmi prirodzený efekt, proste skvelé!

Čo mi chýba k dokonalosti je fakt, že po 2-3 hodinkách sa moja pleť už leskne, preto je potrebné prepúdrovanie, po ďalších 2-3 hodinách ďalšie...atď. Napriek tomu však make up mizne z tváre prirodzene a nevytvára žiadne fľaky a hlavne ani neoxiduje. Výhodou make upov Max Factor je, že obvykle sú dostupné v pomerne bledom odtieni 045 Warm Almond a na Elninu občas narazím aj na bledšie (napr. 040), ktorá je pre moju pleť úplne ideálnym odtieňom (naposledy som mala v tomto odtieni kupovala make up Whipped Creme, ktorý sa mi však na zmiešanú pleť úplne 100% neosvedčil - pleť sa pomerne rýchlo leskla, hoc po iných stránkach bol make up tiež veľmi dobrý).

Ako funguje make up na suchú pleť nebudem polemizovať, suchú pleť nemám takže neviem posúdiť, či by pocit hydratácie bol dostatočný - prípadne mi skúsenosti môžete napísať vy do komentov;)


Viac vám o samotnom make upe asi napovie priamo fotka v akcii, takže prikladám - ako vidíte, výsledný efekt je naozaj prirodzený aj bez použitia podkladovej bázy, korektorov či štetcov - proste jednoduché rozotrenie na tvári za pol minúty.


Make up má klasických 30 ml. Dostupný je v každej Fann parfumérii, DM drogériách, ale cenovo najvýhodnejšie myslím, že určite na Elnine, kde sú ceny častokrát i o polovicu nižšie ako sú doporučené ceny produktov.

Obľubujete značku Max Factor rovnako ako ja?

P.S. V blízkej dobe sa môžete tešiť ešte na recenziu riasenky od MF a hoci som si pri vyberaní produktu myslela, že to bude stávka na istotu, až také nadšenie to nakoniec nebolo.

18 komentárov:

  1. Značka Max Factor je pre mňa synonymum naozaj dobrej kvality za primeranú cenu. Ich makeupy som používala roky, pokiaľ som neobjavila môj Guerlain :)))). Odvtedy nič iné.
    Ale hľadám niečo lacnejšie na použitie počas víkendov. Do práce tip top s Guerlain a cez víkendy niečo ľahšie. Skúsila som Rimmel a bŕŕŕŕŕŕ, nikdy viac. Taká maska na tvári, to som ešte nezažila.
    A v podstate som ani nenašla kvalitný a primeraný cenou makeup na zmiešanú starnúcu pleť, atkže si rada nechám poradiť. Vyskúšam pri najbližšej návšteve Fann.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Problém je, že veľmi veľa žien, dievčat má naozaj rado silné krytie...ja som taký šok zažila, keď som si kedysi pradávno kúpila tak vychvaľovaný Dermacol Cover:) Mne nefungoval dobre ani ako korektor, pretože sa mi v mimických vráskach šialene zlieval..

      Odstrániť
    2. Hej, to je už náš problém, že nám makeup zalieza do vrások :))))).
      Ešte som zabudla na Panstick, ktorý používam už roky a ten je úúúžasný !
      Skúsila si náhodou Beaurjois makeup ?

      Odstrániť
    3. Zas sa vám primiešam do debaty :D
      Bourjois healthy mix je podľa mňa jeden z najpríjemnejších mejkapov pre suchú pleť, fakt som po ksichte nič lepšie nerozotierala! :) Len škoda, že sa nemôžem dopracovať k tomu najsvetlejšiemu odtieňu, ten druhý najsvetlejší mám až na leto... Ale teda podotýkam, SUCHÁ pleť ;)
      Mejkapy Max Factor som kedysi tiež používala a spokojnosť...
      ANTIgiveaway 2

      Odstrániť
    4. No a ten Dermacol Cover sa chystám skúšať už minimálne 3 roky :)

      Odstrániť
    5. No ešte dobre, že si napísala tento koment, ja som sa ho totiž chystala v najbližšej dobe objednávať, že ho už tiež musím vyskúšať, keď všetci o ňom básnia...len už som nikde nečítala o tom dodatku suchá pleť...to by teda nebolo pre mňa....a najsvetlejší nie je ani na eshopoch? Ja som bola fakt nadšená, keď som na elnine zohnala tú 40tku Whipped Creme....a bola vtedy v akcii asi za 4 eurá

      Odstrániť
    6. Z Bourjois som mala pár make upov, v hlave mi zostalo ich BBčko, ktoré bolo prepadákom teda dosť a aktuálne mám Flower Perfection, ktorý má super bledý odtieň, ale každý deň ho nepoužívam. Je skvelý na náročné dni a vtedy, keď idem niekam na ples atď....ale na bežný deň mi príde až priveľmi krycí, pleť totálne zjednotí a potom musím zas kontúrovať. Takže má aj výhody, aj nevýhody.

      Odstrániť
    7. Takže zase nič, odpadol aj Bourjois Healthy mix, lebo suchú pleť nemám ani náhodou.
      Žiadne doporučenie na bežný cenovo dostupný makeup pre zrelú pleť ? Zmiešanú ?

      Odstrániť
    8. Cenovo dostupný mi príde fakt tento Max Factor, pretože tvár nezaťažuje, ale ani nevysušuje. Ale zrelú pleť nemám (zatiaľ), takže nechcem príliš fabulovať. Inak v novej Marianne bola vzorka Double Wear a veľmi intenzívne aktuálne rozmýšľam o ňom....A Leni, čítala som na Fb, že si nakupovala Revlon:)) Neprihodila si si do nákupného košíka aj nejaký make up? Neporeferuješ?;)

      Odstrániť
    9. Poreferujem :))).
      Už dávnejšie som pokukovala po Revlone - kvalita za dobrú cenu a recenzie boli viac než priaznivé. Len u nás túto kozmetiku nejak nie je veľmi poznať.
      Dala som sa nalákať od Ilovemakeup a keď bola tá zľava 20 % vo Fann na všetko, objednala som si včera makeup pre zmiešanú pleť ten najbledší odtieň, vo Fann kúpila priamo aj primer klasický, nie pre mastnú pleť, Cez net ešte aj primer na oči a prenádhernú lícenku Rose glow (a samozrejme aj Max Factor Panstick a korektor, ktoré používam už roky a som s nimi spokojná).
      Uvidím aký bude. Chcela som, ako som písala yvššie, niečo ľahké na voľné chvíle a lacnejšie ako do práce používaný Guerlain :)))).
      Kľudne by som išla aj do Max Factoru; problém tejto značky pre ňa je ten, že majú hroooozne veľa druhov makeupov a neviem si vybrať. Poterbovala yb som ísť do Fann na líčiacu akciu, aby mi MUA povedala presne ktorý sa mi hodí. Panie / slečny vo Fann to nevedia. Napr. o Revlone nevedeli absolútne nič, ani to, že sú dva druhy pre suchú a zmiešanú pleť :((((.

      Odstrániť
    10. Ja mám ohľadom MF strašne ťažké srdce na jednu líčiacu akciu, ktorú som kedysi pred rokmi absolvovala ešte v Prahe. Jednak som bola príšerne nalíčená a druhá vec bola, že pani bola nesmierne nesympatická a pozerala na mňa "dosť zvrchu" a asi ju hnevalo, že som o MF všetko vedela (v tej dobe moju dekoratívku tvoril z 90% iba značka MF a poznala som snáď všetky výrobky), takže mi nepovedala nič nové. Záleží od človeka. Keď ma líčili raz od Goshu alebo Rimmelu, tak to bol absolútne iný zážitok - pokecali sme, poradili mi a výsledný efekt líčenia bol super!
      Kozmetické firmy a parfumérie by si mali na to fakt dávať pozor, koho zamestnávajú a robiť prípadne nejaké kontroly pravidelne - nie, že sa nedozvieš ani to, že Revlon ako nová značka má dva druhy make upu!!!

      Odstrániť
  2. Od tejto značky nemám zatiaľ nič, ale po make upoc už pokukujem veľmi dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výber majú fakt veľký, takže ja len odporúčam.

      Odstrániť
  3. Ja mám MF veľmi rada.Hlavne pan stick a miracle touch make-upy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miracle Touch som ako jede z mála nemala, aký je? A Pan Stick som mala tie kedysi pár balení, ale používala som ho skôr ako korektor, pretože na moju pleť bol príliš mastný, ale mamina so suchou pleťou ho mala veľmi rada!

      Odstrániť
  4. Me znacka Max Factor nikdy nebyla moc sympaticka a mam od ni jen jednu tuzku na oci, ale vysledny finish makeupu vypada dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Me znacka Max Factor nikdy nebyla moc sympaticka a mam od ni jen jednu tuzku na oci, ale vysledny finish makeupu vypada dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa bol zas MF vždy veľký obľúbenec, takže po ich veciach siaham s tým, že pevne verím, že bude dobrý produkt..skôr ma prekvapí potom opak:))

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...