Astor Perfect Stay Fabulous

Krásnu sobotu, dámy!

Dnes sa od balzamov presuniem k rúžom, a teda k produktom, ktoré na blogu predstavujem snáď najradšej!

Výrazné, ale aj nude, voňavé/bez parfemácie, v ceruzkovom balení alebo v luxusných obaloch - milujem ich takmer všetky. Resp. všetky, ktoré splňajú moje požiadavky na dobrý rúž. A aké sú moje požiadavky? Spĺňajú ich tieto aktuálne novinky od Astoru?

Prekonali či zaostávajú za veľmi vydarenými hydratačný rúžmi Astor Soft Sensation Color and Care?




Astor nové rúže predstavuje ako multifunkčný výrobok, ktorý má svojej nositeľke poskytnúť sýtu farbu, výraznú hydratáciu a dobrú výdrž, a tým i celodenný komfort.

Kombinácia zlatej a čiernej na obale je perfektnou voľbou, vylepšila by som však ešte polopriesvitné plastové vrchnáčiky, aby celý výrobok dostal pôsobil luxusnejšie.



Ako samé vidíte na obrázkoch, sýtosti farby nemožno skutočne upierať. Stačí jedno pretretie a rúž zanecháva na perách súvislú vrstvu farby, ktorá nezvýrazňuje šupinky a pery zároveň pomerne výrazne hydratuje - to majú spoločné všetky 3 odtiene.

Pre mňa je problémom, že konzistencia je až príliš krémová a ja podobné rúže veľmi nepreferujem, predovšetkým, čo sa týka výrazných farieb.

Pokým prostredný odtieň 604 Fruity používam rada a hocikedy počas dňa ním pretriem pery, na ktoré pôsobí zároveň ako hydratačný balzam - ideálny je do práce, školy, proste na bežný deň. S červenou a skutočne výraznou 203 Fabulous Style som sa však neskamarátila vôbec. Pri obyčajnom nanesení na pery sa farba rozpíja, nevyhnutné je teda použiť kontúrku, dokonale vykresliť pery, následne použiť rúž a pre istotu nadbytočnú farbu ešte obtlačiť do obrúsku.

Paradoxne rovnako výrazný, len ružový, odtieň 202 Fuchsia sa po nanesení na pery nerozpíja, takže sa dá v pohode použiť aj bez kontúrky, krémovosť konzistencie však zostáva.

Vôňa je typicky rúžová, ničím špecifická. Výdrž rúžu, obzvlášť pri výrazných odtieňoch, je pomerne dlhotrváca, hoc všetko záleží od toho, koľko budete pery obtláčať o pohár, fľašu, ... musíte počítať s tým, že všade po vás ostane výrazná značka, ktorá pomaly uberá na intenzite farby na perách.


Rúže sú dostupné od januára 2016 v 8 odtieňoch:

202 Fuchsia
604 Fruity
203 Fabulous Style
403 Feeling Feline
301 For Fun
700 Floral
600 Frozen Coffee
602 Fashion Chic


Ak budete siahať po tejto novinke, tak červený odtieň by som do nákupného košíka nedávala (aspoň pokiaľ preferujete skôr odolnejšie rúže/fixy/tekuté ruže atď ako ja) a radím vybrať si skôr z menej výrazných odtieňoch, ktoré vás môžu prekvapiť veľmi príjemnou hydratáciou a zároveň stále intenzívnou farbou.

Ako je to u vás? Preferujete krémovú konzistenciu aj pri výrazných farbách?

P.S. Ak máte rady výrazné rúže krémovej konzistencie a bojíte sa rozpíjania rúžu počas dňa, pozrite si môj návod na trošku pracnejšie nanesenie rúžu, ktoré vám však zabezpečí intenzívnu farbu na niekoľko hodín!

13 komentárov:

  1. Ja teda osobne keď krémový a hydratačný rúž, tak siaham skôr po nude alebo ružových farbách. Nikdy nie červené alebo tmavšie farby. Tam radšej niečo dlhotrváce :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rtěnky vypadají moc hezky :) Já krémové moc nemusím, když už rtěnku, tak raději sahám po nějakých dlouhotrvajících :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Me kremove nevadi.:-) odstiny vypadaji skvele.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si práve myslím, že dokonca väčšina ľudí preferuje krémovejšie rúže, keď sú pery aj pod nánosom farby krásne hydratované....alespoň mi to tak nejak vyplynulo z reakcií v minulých recenziách...takže sa ani nečudujem:)

      Odstrániť
  4. Astor je pre mňa prijateľná cena za dobrú kvalitu.
    Ale v súčasnosti preferujem červené rúže, nejak sa to po 40-tke zmenilo :)))), a tak radšej po Tvojom odporučení zostanem pri starom dobrom Guerlain a Dior rúži, ktoré už stabilne milujem.
    Pokiaľ krémový rúž, tak skôr jemné pastelové alebo nude farby, aby som nemusela dávať pozor na kontúry, keďže tam sa to nejak stratí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno!!! - úplne súhlasím s tým záverom....a zas musím za seba ale povedať, že rúže sú fakt vec, ktorá ma baví testovať hlavne aj preto, že častokrát aj za pár korún človek objaví poklad - ako napríklad Rimmel Kate rúže...proste paráda za 4 eurá...no a pri tých exkluzívnejších značkách je to zas aj o tých úžasných obaloch....nad ktorými vždy srdce plesá:))

      Odstrániť
    2. Áno, obaly sú famózne a iná trieda.
      Ale ja som spokojná najmä s kvalitou. Mám Dior z minuloročnej jarnej limitky a to je NIEČO. Tak skvele padnúci odtieň som ešte nenašla :))).

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pripájam sa a zrovna som to včera napísala v pripravovanej recenzii na Wet n Wild rúže. Ak výrazná farba, tak radšej aj trvácna :)
    Inak k úchyláčeniu na červených rúžoch som sa ešte nedopracovala, ja radšej tie malinovo-fuchsiovo-magentovo-cyklámenové ;)
    ANTIgiveaway 2

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich teda nosím rada, ale pokiaľ mám stretko s niekým, kto nie je na ne zvyknutý, tak občasne dostane šok, že akú výraznú farbu mám na ústach:D

      Odstrániť
  7. Ta fialová matná pastelka vypadá dobře! :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá je ale už priveľmi odvážna aj na mňa:)))

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...