Keď sa povie dobrá podkladová báza pod očné tiene...

...predstavím si produkt, s ktorým dosiahnem výraznej pigmentácie očných tieňov, celodennej výdrže očného make-upu a to aj v prípade, že sa jedná o pomerne lacné očné tiene. Preto vždy, keď mi píšete, pýtate sa, aké tiene odporúčam, tak obvykle poviem, že dôležité si je predovšetkým zakúpiť dobrú bázu pod očný make-up a aj menej kvalitné tiene sa stanú výborným líčidlom.

Poslednou bázou pod očné tiene, ktorú som mala možnosť otestovať bola Rimmel Exaggerate. 

Čo báza sľubuje? Prekvapivo nie je toho veľa:

- maximalizuje intenzitu farby očních tieňov;
- ľahké silikonové zloženie zjemňuje očné viečka;
- 7 hodinová, nerozmazávajúca sa formula.


K dobru tejto báze hovorí fakt, že nesľubuje nereálnu 24 hodinovú výdrž a podobné veci, na aké sme zvyknuté.  Napriek tomu ja mám k nej svoje výhrady. Aj keby totiž naozaj zaručovala 7 hodín výdrže očných tieňov, pre mňa je to stále málo.


Aby som to prehľadne zhrnula:

+ dobré a praktické balenie - nemám rada podkladové bázy v kalíškoch, ktoré nanášate prstom - obvykle aj rýchlejšie vyschnú
+ vzhľadom na fakt, že báza zanecháva shimmer, aký vidíte na fotografii, dá použiť aj na rozjasnenie očného make-upu
+ plusom je určite cena, pretože sa jedná o lacný produkt z drogérie
+- pigmentácii horších tieňov dokáže pomôcť a následne ani sypké tiene neopadávajú toľko z oka, aj keď táto funkcia nie je úplne 100%
- výdrž tieňov s podkladovou bázou nie je uspokojivá, aspoň nie pre mňa. Po niekoľkých hodinách sú tiene zliate do liniek, čo je faktor, ktorý je podstatnejší ako čokoľvek iné.

Báza pod očné tiene od Rimmelu teda za mňa nie. Ak však nechcete a nemôžete investovať do kvalitných pokladových báz z parfumérií veľké sumy, mám pre vás 2 tipy:

1. V prípade najväčšej núdze použite očný krém:) Proste natriete ľahším očným krémom očné viečko, necháte trošičku zaschnúť a následne nanášate tiene. Tie automaticky držia lepšie, neopadávajú a aj vydržia lepšie! Chce to len nie mastný krém. 

2. Úplná bomba za pár korún z drogérie je očný tieň v ceruzke Astor Perfect Stay - v odtieni 120 Chic Stay. Je to matný béžový tieň, ktorý krásne zjednotí očné viečko a tiene na ňom držia výborne a hlavne neskutočne dlho. Takže použiť sa dá aj samostatne a z mojich skúseností aj ako báza pod iné očné tiene. 

A čo vy? Je podkladová báza pod očné tiene vaším každodenným pomocníkom?



15 komentárov:

  1. priznám sa, že v používaní bázi som napriek odlíčeným rokom benjamínek, najprv som roky mala bázu z ELFu, teraz už vyše roka spotrebovávam tú od Avonu. Ale komplikovanejšie líčenie nezvláda ani jedna z nich...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma prekvapuje, lebo na kedysi bol na blogoch priam boom s recenziám na podkl. báza Avon a pamätala som si, že to boli pochvalné recenzie, chvíľu som aj ja nad ňou uvažovala...tak dobre, že som sa k nej nedopracovala. Moja top 1 je zatiaľ báza od UD a tá vydržala vždy aj plesové líčenia úplne dokonale....takže preto už automaticky mám už vyššie požiadavky...

      Odstrániť
  2. Tuhle bázi mám doma a taky s ní nejsem spokojená. Momentálně nepoužívám žádnou, ale děkuji za tipy. Za první i za druhý, vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Ja presne nad TOO FACED uvažujem...rozmýšľam, či sa vrátiť späť k UD alebo skúsiť TF...pretože všetci TF chvália...tak by sa asi patrilo:))

      Odstrániť
  4. Ja používam Painty Pot od MAC, čo je báza a tieň v 1 a som veľmi spokojná. Mám dosť mastnú pleť aj viečka a len tak čokoľvek mi tam tiene neudrží. MAC to zvláda výborne :)
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa viac-menej týmto kelímkovým vyhýbam, lebo nie som schopná ich spotrebovať rýchlo..a tie čo som v takomto balení mala doteraz veľmi rýchlo vyschli..ale verím, že od MACu bude výborná

      Odstrániť
  5. Vzhľadom k tomu, že som si nezvykla dávať na oči len ceruzku a maskaru, nejak som sa nedostala nikdy k používaniu tohto typu produktu.
    Niekde dávno som čítala recenziu kde bola blogerka spokojná aj s bázou od Avonu.
    Vďaka za tip na ten Astor, pokukám. Aj v drogérke ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, na Avoňácku bolo strašne veľa pozitívnych reakcií. Pokiaľ aj nepoužívaš tiene, tak si myslím, že by sa ti tá ceruzka mohla zapáčiť. Je to totiž veľmi nenápadná farbička, ale predsa len zjednotí očné viečko a človek vyzerá o trošku lepšie. A áno, áno boli klasicky v drogérke.

      Odstrániť
  6. Tahle báze mi fakt sympatická není. Už kvůli tomu shimmeru. Nejlepší mi zatím přišel Primer Potion od UD. A vydržel mi 2 roky při kazdodenním používáni, takže si nemyslím, že by byl tak drahý. Teď mám Too Faced a taky super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to! UD vydržala toľko, že proste ta cena ani nie je vysoká...a preto sa plne hlásim k tomu, že radšej jedna poriadna báza ako niekoľko menej výkonných...inak takže UD považuješ za o niečo lepšiu ako TF? Tak mám ísť znovu do UD?

      Odstrániť
  7. Báza pod make up je môj pomocník pri každom líčení :-) čo sa týka bázy pod očné tiene, tú nepoužívam tak často, skôr si na štetec nasprejujem trošku fixačného spreju na make up tak nanášam tiene, ale to iba v prípade, že majú slabú pigmentáciu :-)
    Mne by na tejto báze nevyhovoval ten shimmer, ale inak to vyzerá lákavo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ja zas bázu pod make-up používam výnimočne...všetky mi totiž šialene zanášajú póry...ale použitie fixačného spreju podobným spôsobom tiež nie je zlý nápad.

      Odstrániť
  8. Ja stiny pouzivam jenom zridka, takze pro me baze neni zase takovou nutnosti, kazdopadne aktualne mam bazi od Catrice a ta zatim nevypada vubec spatne :) Puvodne jsem chtela tu tekutou, ale bohuzel byla vyprodana, tak jsem sahla po te v kelimku, ale nemuzu si stezovat, snad rychle nevyschne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...