Rimmel Match Perfection - nová verzia - lepšia či horšia ako jej predchodca?

Krásny deň, dámy alebo dnes skôr slečny,

pretože dnes sa dostávam k produktu z drogérie, ktorého nákup vašu peňaženku určite nezaťaží. 

Jedná sa o vynovený make-up Rimmel London Match Perfection, pričom práve jeho pôvodná verzia bola na blogu jedným z najčítanejších článkov v celej jeho histórii a moje a napokon i vaše reakcie naň boli viac než kladné.


V základe pôvodný make-up poskytoval predovšetkým stredné krytie, a teda nepôsobil na tvári ako maska, dokázal sa pekne prispôsobiť tónu pleti, nevytváral mapy a vyhovoval väčšine typov pleti.

Vynovená verzia obsahuje vyšší ochranný faktor SPF 20 a okrem už vyššie spomenutých účinkov by mal pleť naviac udržiavať hydratovanú celých 24 hodín. No a čo je snáď najlepšia správa, je fakt, že make-up je dostupný aj v nádherne bledučkom odtieni 010!!! (U Rimmelu to nie je jediný druh make-upu, ktorý je v tomto bledučkom odtieni dostupný, takže veľký palec hore!)

Ako dopadlo moje testovanie?

Prekvapila ma predovšetkým odolnosť make-upu. Vydrží toho naozaj celkom dosť. Hoc je špeciálne k make-upu vyrobená aj podkladová báza Fix and Protect, ja podkladové bázy nepoužívam každodenne, ale skôr výnimočne, no i bez nej, keď make-up večer odličujem, stále ešte mám dať čo dole.

To na čo som bola zvyknutá u predchádzajcej verzie, a teda príjemné rozotieranie, krytie, ktoré zjednotí pleť, prekryje jemné začervenania, ale nezanechá na tvári masku, sa mi potvrdilo opätovne aj u novej verzie.
Pleť vždy veľmi jemne prepudrujem a make-up drží ako má. Negatívne hodnotím výraznejšiu vôňu, ktorá však možno poteší skôr mladšie kočky, ja by som, hoc peknú vôňu, pokojne oželela, prípadne ubrala na jej intenzite.

Finálny verdikt:

Ako pri pôvodne verzii, aj v tom prípade je to za mňa opätovne spokojnosť a v pomere cena/výkon sa jedná o príjemný produkt - predovšetkým pokiaľ chcete ľahší make up.

Rada na záver:

Musím zhodnotiť, že make-up sa pravdepodobne opätovne hodí väčšinu typov pleti. Nezvýrazňuje šupinky na suchých miestach tváre, ale ani zmiešaná pleť sa po ňom výrazne neleskne. So svojím predchodcom si je veľmi podobný. čo je dobré vedieť, je fakt, že odtieň 201 je s ružovým podtónom, zvyšné odtiene 010,100,103, 200 a 300 sú s neutrálnym podtónom.

Ak ste bleduľa, tak siahajte určite po skutočne tom najbledšom odtieni. Po mesačnom testovaní sa mi zdá, že už i tá 100tka Ivory je na zimu pre bledší typ pokožky predsa len tmavšia a už by som ju postupne mala odložiť aj ja.



Skúšali ste už túto vynovenú verziu make-upu alebo jej predchodcu? Ako ste boli spokojné?

P.S. Ospravedlňujem sa za menej kvalitné fotografie, no keď človek nevlastní profi vybavenie a vonku nie je prirodzené svetlo, je veľký problém niečo nafotiť.

21 komentárov:

  1. Ja tento i jeho predchozi verzi mam moc rada.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Rimmelu mám nejraději makeup Lasting Finish 25H (stejný obal, akorát červený). Vracím se k němu už několik let a pokaždé mě ze všech makeupů potěší nejvíce. Jak výdrží, tak cenou či tím, jak vypadá na obličeji přirozeně.)

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. KejT, na ten mám aj ja zálusk, je veru ešte viac chválený ako tento...hlavne, čo sa týka výdrže a tiež je v tom krásne bledom odtieni...

      Odstrániť
  3. Já mám tu původní verzi a je super. Na tuhle novou se taky chystám, už jen proto, abych posoudila, jestli bude stejně dobrý a nebo ještě lepší:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach tá ženská zvedavosť:D...Verím, že pokiaľ ti vyhovovala pôvodná, bude rovnako aj táto...

      Odstrániť
  4. Ja som starú verziu nemala, nechcelo sa mi 010 objednávať z netu, takže mám len túto novú a som s ňou úplne spokojná :)
    Vianočná súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Stará verzia mi sedela hlavne v zime. Mám mastnú pleť, ale v zime som potrebovala trochu viac hydratácie. Bojím sa, že táto nová verzia by už bola príliš a nesadla by mi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám zmiešanú....ale stále viac a viac pociťujem, že mi začínajú vyhovovať viac hydratačné produkty...a tie na zmiešanú skôr len na určité zóny...

      Odstrániť
  6. Rimmel ako značku som síce poznala, ale vôbec nepoužívala.
    Potom som čítala recenziu na jeden z jej makeupov - je s červeným designom a veeeľmi chválený, tak som si povedala prečo nie.
    Asi som príliš rozmaznaná svojím obľúbeným Guerlainom, ale bol to krok mimo. Iste, mám ho doma a budem ho používam cez víkendy keď sa nič nedeje, ale cez týždeň do práce zostávam verná svojej značke. Mala som pocit, že mi urobil na tvári masku, a to sa vo všetkých recenziách uvádzalo, aký skvelý je na pleti a akú filmovú tvár dokáže urobiť.
    A tie lisované meteoritky na fotke mám aj ja v kabelke :))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jednak, presne ako píšeš a na druhej strane je ja už som sa tiež zopárkrát popálila a všimla som si, že na blogoch "frčia" predovšetkým hutné make-upy...tie sú v akejsi väčšej obľube a píše sa o nich, aké sú super....ja ale tiež nemám rada masku...no ale pokiaľ píšeš o tom červenom Rimmeláckom make-upe, tak práve ako vyššie píšem aj ja som naň čítala veľa pochvál snáď odvšadiaľ, takže tiež som mala naň zálusk...tak si ho musím prípadne pred kúpou riadne obhliadnuť....

      Odstrániť
    2. Ako, kryje dobre, ale ...mne vyhovuje jemná parfumácia Guerlain. Rimmel je, podľa mňa, dosť výrazný vôňovo a naozaj maska. Alebo sme si možno len nesadli a určite mi nesadla farba. Ale v každom prípade je teda hutný až až. Kryje dobre.
      Ale ... Guerlain kryje rovnako skvele a je redší, a pritom na tvári úplne super. Som ním posadnutááááááá.

      Odstrániť
    3. Ten Guerlain som mala v pláne aj ja, holt v tej FANNke akurát nebol stojan s Guerlainom, tak som odišla s Lancôme :)
      saveonbeauty

      Odstrániť
    4. Nuž, v Nitre sú 3 Fannká a Guerlain majú len v 1. Nie je to mainstreamová značka :)))).

      Odstrániť
    5. V Brne majú ofiko Guerlain skoro všade...teda vo Fann vôbec, ale v Marionnaud oficiálne áno...ale prídeš tam, chceš limitku a povedia ti, že mali len jeden kus....:D

      Odstrániť
  7. Taky ho mám a budu ho recenzovat... Ale přijde mi, že oproti předchozí verzi hodně málo kryje. Vypadá sice krásně přirozeně, ale jakmile mám někde pupínky, tak s tímhle makeupem tomu ani tunou korektoru nepomůžu. Jinak je ale fakt hezký a příjemný :-) A ta výdrž je za tu cenu fakt neskutečná :-)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne to krytie prišlo práveže aj pri tej predchádzajúcej verzii také rovnaké slabšie..resp ľahšie až stredné...máš úplnú pravdu, výražku ním človek nezakryje...ale ja práve mám rada akéto make-upy, ktoré nekryjú 100% a nevytvárajú efekt "maskoidnej" dokonalej pleti....to nemám rada...ale chápem...

      Odstrániť
  8. Ach, fotky, moja jesenno-zimná nočná mora ;)
    Mejkap mám ten pôvodný a vcelku som spokojná, aj keď konzistenciou mi vyhovuje skôr Healthy Mix od Bourjois.
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ....no a to nielen to...ale teraz som bola 2 mesiace mimo Brno...no a v cudzom prostredí s cudzími ľuďmi človek nemôže fotiť kozmetiku ako idiot, kedy sa mu zachce.....tak som musela čakať, kým budem sama na izbe....a to sa potom ohľady na počasie a nejaké prirodzené svetlo fakt nedali robiť:D

      Odstrániť
    2. :D nám akurát zatepľujú a keďže je všade lešenie, fotiť sa dá len v spálni pri balkóne. A zhodou náhod tam akurát nemám ani záclonu ani žalúzie. Tak koľkokrát mám stresy, že ma pri fotení budú majstri vidieť :D Zatiaľ som sa im ale vždy úspešne vyhla :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...