Ako zabrániť vypadávaniu vlasov? Pomôže Nioxin?

Krásny deň, dámy!

Na písanie dnešnej recenzie som sa celkom tešila. Nie je to totiž produkt, ktorý kúpite bežne v drogérii a rovnako to ani nie je značka, ktorou by bola blogosféra preplnená. Tak poďme na to! Poznáte vôbec značku Nioxin?


Ja som ju až do minulého roku nepoznala vôbec a pritom v Amerike je Systém Nioxin už od roku 1987, kedy jeho zakladatelka Eva Graham začala viac zajímat o problematiku padania vlasov, keď sa stretla s týmto problémom po narodení svojej dcéry a prišla s prevratnou myšlenkou, aplikovat metodu starostlivosti o pleť i na vlasovú pokožku.

Ak poznáte môj blog dlhšie, tak viete, že v nejednom článku som už i ja prízvukovala, ako často na vlasovú pokožku zabúdame a nevenujeme jej žiadnu pozornosť a robíme prvý opak toho, čo by pokožke prospelo - používame šampóny ktoré pokožku iba obaľujú chémiou, vysušujú a nevyživujú.

Druhá vec, ktorá ma oslovila ešte oveľa viac, je fakt, že Nioxin System nie je jeden druh "super skvelého a super fungujúceho prípravku na všetky druhy padajúcich vlasov", ale existuje 6 druhov Nioxin Systému. Ten váš si vyberáte podľa toho:

- či máte prírodné/chemicky upravené vlasy
- či máte výrazne/normálne padajúce vlasy
- či máte jemné/hrubé vlasy

Podľa toho si na vyberiete produkty, ktoré sú priamo pre vaše vlasy.

Tento prístup ma teda hneď od začiatku pomerne zaujal a keď prišlo chladnejšie obdobie, povedala som si, že výrobky predsa len skúsim a hlavne, keď som dostala možnosť vyskúšať ich v základnom trial kite z Elnina, kde nájdete šampón, revitalizér a kúru, teda všetky 3 výrobky, ktoré by ste pre dosiahnutie ideálnych výsledkov mali používať vždy spolu. 

Aké sú výrobky samostatne:

Šampón:

Jedná sa o typický čistiaci šampón, ktorý vlasy nezaťaží, ale úžasne vyčistí od prebytočnej mastnoty a všetkých nečistôt. Vlasy sú nadýchanejšie, na dotyk hrubšie a dlhšie vydržia bez umývanie. Čistiace šampóny sa celkovo občasne odporúča zaradiť do svojej vlasovej starostlivosti, aby ste pokožku hlavy z času na čas poriadne prečistili. Problém môže byť s extra suchými vlasmi, čistiace šampóny totiž vlasy nezanechávajú obalené miliónom silikónov, vlasy nie sú dokonale lesklé a jemné. 
Prečo práve čistiaci šampón? Predpokladám, že práve v tomto triu má čistiaci šampón svoje špeciálne miesto, práve preto, že obdobné šampóny odstraňujú všetky zvyšky produktov z našich vlasov, dokonale ich odmasťujú, a tým vlasy a vlasovú pokožku pripravujú na použitie a lepšie vstrebávanie následnej starostlivosti - v našom prípade revitalizéra a finálnej starostlivosti od Nioxinu.
Dokonale očistená pokožka a vlasy dokážu takéto produkty potom lepšie vstrebať a zvyšuje sa ich účinnosť - obdobné šampóny sa napríklad používajú pred aplikáciou brazílskeho keratínu.


Kondicionér/revitalizér:

Nejedná sa o klasický kondiš, ktorý dávate na vlasy na získanie lesku a lepšieho rozčesávania. Aby som bola úprimná, tento produkt som si zamilovala, ale čiastočne ho nemám rada. Prečo? Je totiž veľmi dobrý, ale na to, aby urobil dobré vlasy, musíte do použiť naozaj veľa.
Dôvodom je i fakt, že kondicionér/revitalizér dávate na celé vlasy - od korienkov po končeky, a to pri každom umývaní, ak chcete mať dobré vlasy, šetriť nemôžete. (Podstatné je dať kondicionér predovšetkým na vlasovú pokožku, pokiaľ však kondicionér nepoužijete aj na dĺžky, vlasy pôsobia suchým a unaveným dojmom. Kondicionér ich dokáže krásne zjemniť, dodať lesk. Ak budete však šampón a kondicionér používať tak ako ja - naraz, zistíte, že by ste potrebovali dvojnásobné množstvo kondicionéru).
Kondicionér obsahuje extrakt z mäty a je ho tam aj poriadne cítiť, nielen ako príjemnú sviežu vôňu vo fľaštičke kondicionéru, ale mätu cítite, aj keď nechávate kondicionér pôsobiť na pokožke hlavy - čo sa prejavuje (pre mňa príjemným) chladivým pocitom. Máte pocit, že vaša pokožka je skutočne čistá a svieža, vlasy následne neostávajú zaťažené.



Treatment:

Finálna starostlivosť, ktorá ma už krásnu mätovú nemá, napriek tomu, že by mätový olej mala taktiež obsahovať. Namiesto neho však pripomína jej parfumácia akési liečivá a spočiatku ma oslovila najmenej. Vyzerala ako taký "nepotrebný produkt". Napriek tomu sa nazdávam, že práve táto číra tekutina v spreji zohráva najdôležitejšiu úlohu v boji proti vypadávaniu vlasov, túto vlastnosť jej pripisujem predovšetkým preto, že keď som asi po dvoch týždňoch používania Nioxin Systemu treatment prestala používať asi na týždeň (pri cestovaní som si ho zabudla zabaliť), tak sa zmierňovanie vypadávania vlasov prestalo zlepšovať. Ako som kúru začala opätovne používať vypadávanie sa opätovne čiastočne zmiernilo.
Obsahuje antioxidanty a opätovne rastlinné výťažky, ktoré majú  za úlohu vlasovú pokožku zrevitalizovať. 


Moje dojmy všeobecne:

Určite odporúčam používať výrobky spolu. Ak vás trápi vypadávanie vlasov a chcete vyskúšať tieto produkty, tak určite investujte najskôr do Trial kitu (oplatí sa aj cenovo). Myslím, že výrobky na seba celkom logicky nadväzujú a jeden bez druhého oveľa znižujú svoju účinnosť.
Čo sa týka účinkov, zázrak sa nestal, a teda, že by mi vlasy prestali padať a môj problém by sa vyriešil. Aby som však bola spravodlivá, to žiaľ Nioxin ani nesľuboval. Na stránkach sa píše, že vypadávanie vlasov nedokážeme zastaviť, je však dôležité ho včas rozpoznať a dodať vlasom starostlivosť, ktorú potrebujú. Nioxin sľubuje zmenu k lepšiemu do troch mesiacov. Ja som tento trio používala 1 mesiac, s tým, že aj počas tejto kratšej doby som vo vypadávaní som pocítila zmenu k lepšiemu.

Čo mi na prípravkoch najviac vyhovovalo bol ten skvelý pocit ľahkých vlasov, čistej pokožky....taký pocit sviežosti. V Trial Kite mi však akoby chýbala ešte nejaká dodatočná starostlivosť o vlasy. Nechcela som do starostlivosti o vlasy už zapájať ďalšie produkty, avšak aby boli vlasy mäkšie a poddajnejšie, musela som použiť viac revitalizéru, a tým pádom, keď zo šampónu takmer ani neubudlo, revitalizér bol už niekde v polovici, tak som vlasy prestala používať na celú dĺžku vlasov a vtedy vlasy pôsobili suchým dojmom.

Do budúcnosti - áno alebo nie?

Prikláňam sa skôr ku áno. Nioxin ma ako značka zaujala a pokukujem aj po špeciálnych sérach, ktoré sú len na ošetrenie vlasovej pokožky, ak by som išla do Trial Kitu, tak by som k do košíka už pravdepodobne pridala ja túto hydratačnú masku na vlasy, aby bola starostlivosť kompletná.
Kúru som dopoužívala cca pred mesiacom. Ešte dlhú dobu potom som mala vlasy stále také sviežejšie, umývala som ich o niečo menej. Padanie vlasov je aktuálne po mesiaci nepoužívania zas asi rovnaké. 




Poznáte NIOXIN SYSTEM? Skúšali ste už niečo? Alebo ste už aspoň túto značku zaregistrovali na e-shopoch?

11 komentárov:

  1. Mam pocit, ze nazev znacky jsem uz nekde zaznamenala, ale jinak s ni nemam zadnou zkusenost. Ja na padani vlasu ted zkousim produkty od Milvy, tak doufam, ze aspon trochu pomohou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mam pocit, ze nazev znacky jsem uz nekde zaznamenala, ale jinak s ni nemam zadnou zkusenost. Ja na padani vlasu ted zkousim produkty od Milvy, tak doufam, ze aspon trochu pomohou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keďže tento problém nemám, nejak som ani nemala potrebu niečo v tomto smere hľadať, a preto ani značku nepoznám.
    Myslím, že ale každý koho trápi tento problém, určite vyskúša všetko čo sa len dá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako píšeš Leni a myslím, že každému aj niečo iné zaúčinkuje.....mne napr. vychvaľovali viacerí veľmi Biosil tabletky, ale osobne som zmenu nezaznamenala...tu ma len fakt nadchla práve tá myšlienka, že sústrediť na sa vlasovú pokožku....a dodávať jej výživu hneď v niekoľkých krokoch plus že je to prispôsobené na rôzne druhy vlasov...

      Odstrániť
  4. ja som ho minulý rok objednávala mame, ale až tak ju nenadchol. Momentálne sa jej najúčinnejší zo všetkých výrobkov, čo doteraz skúšala zdá Nanogén. Pár dní dozadu som o ňom písala aj na blogu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tuto značku jsem ještě nikde neviděla..:)
    - eL

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Značku vôbec nepoznám, ale vyzerá to dosť zaujímavo :). Len škoda, že tam chýba niečo zo starostlivosti, aj keď niekde som čítala, že to vlasom aj tak vôbec nepomáha, keďže sú neživé ..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Asi pred rokom mi brutalne padali vlasy. Nastastie to uz prestalo a teraz pouzivam len prirodne produkty.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super článok, môj priateľ s tým má občas problémy, hlavne keď je stresové obdobie, takže som zvedavá, čo to je zač :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tuto značku moc neznám. Jeden čas mi hodně vypadávaly vlasy, asi vyzkouším, děkuji :)
    Ginger

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...