Jesenné SOS produkty

Krásny jesenný deň, dievčatá!

Dnešný článok je predstavením mojich jesenných najobľúbenejších pomocníkov, ktoré poväčšine z mojich článkov poznáte, ale i tak si dovolím tvrdiť, že počas jesenného obdobia si zaslúžia pripomenutie;)



Nie som jedna z tých, ktorá by verila, že si stačí používať spevňujúci olej a pokožka sa naozaj dokonale spevní, avšak obdobné telové oleje používam veľmi rada. Skúšala som už Nivea Smooth Sensation Body Oil, ten je však určený na veľmi suchú pokožku a na mňa bol až príliš mastný. Na Nivea Body Oil Q10 plus mi však sadol výborne. Olej nie je 100 % prírodný, to však prináša svoje pozitíva aj negatíva.

 - tým, že to nie je čistý iba prírodný olej jeho konzistencia je vylepšená, a teda sa výborne rozotiera a rovnako dobre a rýchlo vstrebáva - to býva väčšinou problém pri klasických olejoch, takže v tomto prípade nie je problém natrieť sa a následne sa hneď obliekať;
- pokožka ostáva okamžite príjemne hladká, vyživená a pružnejšia;
- bonusom je aj jemná vôňa;
- negatívom je, že keďže sa nejedná o prírodný olej, tak zloženie netvoria iba čisto prírodné zložky.

Tento olej sa tak na túto jeseň stal akousi príjemnejšou alternatívou klasického telového mlieka nielen na "kritické" oblasti, ale na celé telo.


Na jeseň by sme skutočne nemali zabudnúť zmeniť pleťový krém na o niečo výživnejší, ale rovnako by sme nemali zabudnúť ani na hutnejší krém na ruky a dobrý balzam na pery, aby sme svoju pokožku chránili pred chladom, mrazom a vetrom. 

Od Dermacolu som dostala na testovanie novinku SOS repair krém a na jeseň je skutočne ako stvorený. Pozitívne hodnotím zloženie, v ktorom nájdeme na popredných miestach olivový olej, bambucké maslo, panthenol i Ureu. Krém je naozaj veľmi hutný, takže predpokladám, že uspokojí aj majiteľky skutočne suchých rúk, stačí malé množstvo a krém ruky hydratuje a regeneruje do hĺbky. Avšak aj napriek tomu, že je však hutnejší a výživnejší ako moje klasické krémy na ruky, tak je potrebné ho nanášať niekoľkokrát denne.

Hydratačný balzam Atoderm nevidíte na mojom blogu po prvý raz. Je to skutočne moja dlhoročná stálica. Balzam sa hodí skôr na jeseň a zimu, pretože nie je hutný (cez leto hrozí jeho roztopenie), pery okamžite ukľudňuje a regeneruje. Bonusom je príjemná malinová vôňa (celá recenzia tu).



No a konečne aj niečo z dekoratívky. Viete, že Astor masielka mám veľmi rada, no ich matné verzie sú na jeseň absolútne ideálne! Najpoužívanejší odtieň je u mňa jednoznačne 027 Elegant Nude (viac fotografií nájdete v recenzii). Decentný odtieň, príjemný finiš na perách, krémová konzistencia a ešte aj príjemná cena.

Na nechty stále preferujem gel-laky Sally Hansen, ale keďže som aktuálne trošku rozlietaná mimo domov, tak lakujem dookola Sally Hansen 543 Berry Important, ktorý na nechtoch vyzerá skôr bordovo ako cyklamenovo (ako vyzerá vo fľaštičke), takže farbička je opätovne ideálna (viac informácií o laku nájdete v recenzii tu).


A čo je vaším tohtoročným jesenným "MUST HAVE"?


18 komentárov:

  1. Krém od Dermacolu mam tiež veľmi rada, je super :-) Taktiež aj balzám od Biodermy.To sú moji favoriti !
    Patty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A som prekvapená, že na to, aký je hutný, tak sa super rýchlo vstrebáva.

      Odstrániť
  2. Olej od nivei mam taky a jsem s nim spokojena. Jeho slozeni nejak neresim.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja len nemám rada, keď to niektorí ľudia vôbec nerozlišujú....resp. každý olej (produkt ako tento) považujú automaticky za prírodný...preto som si neodpustila túto poznámočku:D..každopádne platí, že skutočne má všetko svoje pre je jasné, že ako píšem vyššie tieto má zas iné modifikácie predovšetkým ohľadne konzistencie, ktorými sa prírodnému oleju nevyrovná (vôňa, nie príliš mastná konzistencia, super vstrebávanie)...:)

      Odstrániť
  3. Ja som dlho nemala tieto astor masla. Podlahla som len nedavno a zamilovala som si presne tento odtien.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)....no myslím, že na jeseň si si ani lepší nemohla vybrať!

      Odstrániť
  4. Uff, tak mne pre zmenu tento olej nesadol vobec. Samozrejme, vyhodou je, ze sa velmi rychlo vstrebava, ale po par tyzdnoch s nim som mala pokozku strasne suchu, jednoducho mi nestacil. Ale tak ja mam pokozku tela naozaj velmi suchu, pre mna su idealne fakt radsej 100% rastlinne oleje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež milujem aj prírodné oleje, predovšetkým preto, že tá pokožka je hydratovaná doslova niekoľko dní, no len ja pokožku tela príliš suchú nemám...skôr normálnu by so povedala...a tak mám s tým vstrebávaním problém, lebo len málokedy mám čas čakať, kým sa olej vstrebe...preto na normálny deň mi vyhovujú viac produkty ako je tento....

      Odstrániť
  5. Nuž, Bioderma na pery je jedno z tých najlepších vecí na pery vôbec, samozrejme aj spolu s Astorkou.
    Ten krém na ruky od Dermacolu vôbec nepoznám a nakoľko mám brutál zásoby, ani v najbližšej dobe nespoznám :)). Minule som zase kúpila v Lidli krém na ruky za 1 € a je úplne úžasný !
    Farba na nechty vyzerá veľmi dobre (u mňa len na nechty na nohy, ruky idú vždy mimo obliga) :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) Vidím, že tyčinka Bioderma má fakt svojich fanúšikov...takže vravíš, že nabudúce mám kúpiť v krém na ruky v Lidli...a vonia pekne? To je moja obvyklá zásadná požiadavka na krém na ruky:D Inak ja z Lidl-a odporúčam zubnú niť:))

      Odstrániť
    2. Vonia jemne a neutrálne :) a najmä je skvelý na ruky, najmä na jeseň a zimu.
      Zubná niť ? Okuknem čo to je zač.

      Odstrániť
    3. Super, ďakujem. No a niť je super v tom, že je lacná a oveľa lepšia ako milión iných z lekárne, ktoré som mala...je tenučká (čo je pre mňa dôležité), dá sa kúpiť v povoskovanej aj nepovoskovanej verzii....

      Odstrániť
  6. Pekny zoznam a s vacsinou suhlasim :) Lak a ruz som nemala takze neviem ale ostatne su naozaj nevyhnutnosti :) U mna vedu teraz este aj masky na vlasy, lebo ako je vonku hnusne vidno to aj na nich :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno..vidíš to je dobrá pripomienka...veru aj u mňa, hoc nie masky, ale oleje na vlásky...úplne som na ne zabudla;)

      Odstrániť
  7. Zubnú niť z Lidla aj ja odporúčam! :D
    Tie matné masielka sú božské, akurát ja fičím na Vivid Divine - už od jari v podstate :D Ale Elegant Nude je tiež super a najlepšie je, že sa dá krááásne vrstviť... No a Bioderma balzam - z tej prvej verzie som bola sklamaná, ale keď inovovali zloženie, odvtedy si ho neviem vynachváliť a určite ho do konca roka kúpim napriek mojim mega-zásobám ;)
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D zaregistrovala som niečo, že sa zloženie menilo tuším presne na tvojom blogu, ale priznám sa, že ja som zmenu nezaregistrovala:)

      Odstrániť
  8. Tak to vyzerá super. Ja ani pôvodné ani vynovené som ešte nemala no láka ma to :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na adventnú GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tiez v zime vymienam telove mlieka za oleje, monentalbe pouzivam olej Eucerin. Maslo Astor som si kupila tuto zimu po prvykrat a som spokojná, matny odtien vyrazna farba vsetko ako ka byt a navyse pery velmi nevysusuje, no podkladovy balzam si to ziada aj tak

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...