Instantné šťastie

Tento príspevok som si nechávala schválne na víkend. K víkendu totiž sladké neodmysliteľne patrí a ja dnes prichádzam so skutočne sladučkým a chutným príspevkom.

Pri jednom z posledných nákupov sme doplňovali aj zásobu pudingov, a práve vtedy som uvidela v regále aj vrecko na rýchlu prípravu PANNA COTTY a vtedy som si spomenula na Katkin článok, ktorý ma nalákal panna cottu vyskúšať urobiť aj doma a rozhodla som sa si to na prvý raz ešte o niečo uľahčiť.


Panna cottu mám skutočne rada, ale zatiaľ som ju sama doma nikdy nepripravovala. Pri použití instantnej zmesi Dr. Oetker je však nemožné niečo pokaziť. Zmes zároveň obsahuje aj pravú vanilku (cháp vanilku z vanilkového lusku), ktorá tam je skutočne aj cítiť. Prípravu vám opisovať nemusím, celý proces trvá cca 2 minúty a všetko nájdete na zadnej strane sáčku.

Potom sme už len zmes naliali do cca polovice čiastočne sa zužujúcich pohárov, aby sme neskôr zmes ľahko vyklopili, počkali dve hodinky. Panna cottu bolo možné vyklopiť prekvapivo ľahko. Na vrch som opätovne super rýchlo pripravila zmes zo zmrazeného ovocia a trstinového cukru, ktorú som iba zohriala na ohni a vyklopenú panna cottu som ňou poliala.

A ZÁZRAK BOL NA SVETE....


...nie príliš sladký, nie príliš veľký, nie príliš ťažký....proste taká lahodná sladká bodka. Viem síce, že panna cottu ľahučko pripravíte aj bez polotovarov, no takto mi to prišlo skutočne superľahké a natoľko dobré, aby som sa s vami o podelila. Tak snáď som niekomu poradila, čím si urobiť radosť cez víkend;)

Sladký večer!

14 komentárov:

  1. Vypadá to skvěle, pudingy miluju (akorát je jím vždycky ještě teplé s piškoty), ale Panna cottu jsem ještě nikdy nezkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak určite skús...je to fakt superľahké...no a jasné, pudinčky aj ja paám s piškotkami a ovocím a presne tiež horúce:)

      Odstrániť
  2. To naozaj nie je od Teba pekné, že pridávaš takéto posty a mne nezostáva nič iné, len sa na to pozerať a slintať :((((.
    Pár rokov už totiž mám HIT (krásny názov diagnózy, že ?), takže na takéto veci môžem len pozerať :(((.
    Ale zase, pozerá sa na to krásne :))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo:((( Tak aspoň kočkám môžeš urobiť a ony ťa pochvália, objímu a dajú ti božtek a teba zas to zahreje pri srdiečku, či?;)

      Odstrániť
    2. Skôr to "či" :))), u nás doma varí manžel :))))))).
      Ale pochvala, objatia a bozky dávajú obom :)))).
      Dobre som si to zariadila !

      Odstrániť
  3. Vypadá to velmi chutně. Ještě jsem to nikdy nejedla. Díky za tip a možná někdy vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. toto plánujem vyskúšať už naozaj dlho... ale, nejak... som sa k tomu stále nedostala! :D.
    takže Dr. Oetker chutí dobre? nie všetky tie polotovary chutia tak, ako by mali. napríklad skúšala som cheesecake a bola to katastrofa, takže neodporúčam. ale toto už konečne vyskúšam! :P.
    inak, mňamky-mňam, myslím, že začínam byť hladná :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala zatiaľ panna cottu vždy len v reštike, nejakú super extra špeciálnu lahodnú som doma nikdy nepripravovala....a táto mi prišla na chuť fakt fajn...aj práve tou vanilkou...v panna cotte tie chute nie sú nejak výrazné myslím, takže podľa mňa ten Dr. Oeter chutí fakt fajn...a vďaka za upozornenie o cheesecaku:)...Ela

      Odstrániť
  5. Milujem panna cottu ♥ Ja som kedysi túto videla u eM, vďaka, že si mi pripomenula, uľahčím si prácu aj ja :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, u eM som aj ja našla veľa chutných a ľahkých receptov, mala by som si zas niekedy nájsť čas a opätovne to tam prelúskať a nabrať novú inšpiráciu....len ten čas...

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...