Výborná!

Keď ma niečo nadchne, tak aj písanie recenzie ide veľmi rýchlo a akoby samo. Jednou z posledných vecí, ktoré takto milo prekvapili bola riasenka Devilash od Dermacolu. Dobre viete, že lacnejšie verzie maskár z drogérie ma nikdy nejak obzvlášť nenadchýnali. Spokojná som predovšetkým s takou tou strednou triedou ako je Max Factor, Gosh, Collistar, a keď nájdem favorita aj v čisto drogériovej kozmetike som vždy milo prekvapená.

Za posledné mesiace som našla dve takéto drogériové varianty a dnes vám teda predstavím prvú z nich.


DERMACOL DEVILASH


Na prvý pohľad riasenka nevyzerá nijak špeciálne. Prekvapenie prišlo až po použití, a to hneď trojnásobné:

- v prvom rade riasenka perfektne obalí riasy farbou, hustá kefka sa postará o to, aby riasy, hoc riedke ako moje, neostali výrazne zlepené;

- konzistencia je výborná hneď od prvého použitia - ani priveľmi mokrá (a teda neotláča sa), ani suchá;

- tretie pozitívum je výdrž. Riasenka drží veľmi pekne aj počas náročnejších dní, a teda 12+, kedy mám iné riasenky z drogérie už dávno mierne rozmazané pod očami alebo na otlačené na hornom viečku.

Pre mňa je táto riasenka svojimi vlastnosťami veľmi podobná práve objemovej riasenke Gosh BOOMbastic, ktorá je jedna z mojich dlhoročných favoritov.


Riasenky sú vždy subjektívna záležitosť, jednej sadnú, inej nie. Komu by však mohla sadnúť práve táto?  Tej z vás, ktorá má rada skutočne výrazne nalíčené riasy a intenzívnejšiu vrstvu maskary na riasách.




Skúšali ste už? A ktorá riasenka je vaším aktuálnym favoritom?

UPDATE: Po cca mesiaci a pol ostala riasenka akoby vyschnutá. Riasy stále dokázala nalíčiť, ale už zďaleka nie tak dobre. Oveľa viac zlepovala a začala sa droliť viac a viac:/

15 komentárov:

  1. Veľmi pekné riasy ti spravila!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No téda, vypadá skvěle. Asi jí nakonec dám šanci. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá moc hezky, já mám teď nejoblíbenější řasenku od Maybelline Lash sensational. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maybellinky sú vo všeobecnosti veľmi obľúbené, takže sa nečudujem vôbec:)

      Odstrániť
    2. Tato a Maybelline Lash sensational jsou moje top řasenky :) ještě teda i růžová Crazy Volume od Essence, která se sice rychle spotřebuje, ale vzhledem k ceně se to dá přežít :)

      Odstrániť
  4. Řasy dělá fakt skvělé! Já už po ní několikrát koukala, ale nakonec jsem dala přednost okurkové od Rimmelu :)

    Oblíbené podzimní laky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a spokojná? Mne sa páči ten nápad, že voňavá riasenka....ja som ju dostala od Rimmelu, ale nakoniec som ju neotvorila a nechala som ju do pripravovanej giveaway...

      Odstrániť
  5. Ja som dlho používala Lash Architect od L´Oreal. Teraz mám už pol roka 3d mihalnice, takže macaru už nepoužívam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, to musí byť skvelé...ja by som sa len bála, žeby to tie moje chúďatka slabé mihalničky oslabilo natoľko, že by nakoniec vypadali....takže 3D som zatiaľ neskúšala...aj keď to vyzerá veľmi pekne

      Odstrániť
  6. Ja už dlho používam tú žltú z Avonu (názov si nespomeniem).
    Ale už dlho rozmýšľam nad zmenou a mojim favoritom bola Maybelline, vyššie spomínaná.
    Nad Dermacolom som nerozmýšľala, ale mením názor - na Tvojich riasach vyzerá fakt úžasne !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som tiež Leni prekvapená...lebo v poslednej dobe som mala niekoľko riaseniek od Dermacolu...a stále ešte čakajú na recenzie, lebo ich po pár použitiach ani nemala chuť testovať dlhodobejšie....a toto bolo úplné prekvapko!

      Odstrániť
  7. Vo všetkých bodoch súhlasím s tebou!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...