Max Factor Excess Shimmer - gélové očné tiene - áno alebo nie?

Krásny deň, dievčatá!

Gélové a krémové tiene - áno alebo nie? Za mňa vo všeobecnosti skôr nie. Pokiaľ totiž človek vlastní dobrú podkladovú bázu pod očné tiene, takmer všetky práškové tiene majú slušnú výdrž. S tými gélovými a krémovými tieňmi to však až také jednoznačné nie je...




Gélové tiene Max Factor Excess Shimmer prišli na trh ešte niekedy v apríli a ja som ešte vtedy dostala na otestovanie tieto dve farebné verzie. 

Krásne využiteľná bronzová a premenlivá fialková farba. Konzistenciou veľmi príjemné a ľahučké ako jemne našľahaná pena. Pigmentácia na ruke výrazná, až kým som ich nezačala nanášať klasicky na očné viečko.

Bronzová si vedie celkom fajn a dodnes ju využívam. Oko prejasní a líčenie vyzerá vďaka odleskom sviežo a výraznejšie. Fialková "nefunguje" už ani pri samotnom nanášaní. Fialkový tieň mám totiž trošku problém rozotrieť na očné viečko tak, aby pôsobil jednotne.

Dokonalosť to nie je ani pri použití plochého štetca z umelých štetín, ktorý je na gélové a krémové tiene najvhodnejší. 



Samé vidíte, že bronzové tiene pôsobia na oku oveľa prirodzenejšie, jednoliatejšie a v konečnom dôsledku aj oveľa krajšie.



Nanášanie fialkového tieňa však nie je jediným a hlavným problémom. Tým je žiaľ výdrž, ktorá je proste zlá. U bronzového tieňa sú to také 3-4 hodinky, u fialkového ani to. Tiene sa začnú totiž veľmi rýchlo zlievať do záhybov oka, aspoň v mojom prípade. 

Hoc bronzový tieň používam dodnes ako podklad na rozjasnenie celého očného viečka, na ktorý následne nanášam tmavšie tiene, za oficiálnu cenu, ktorá sa pohybuje okolo 10 eur/300 Kč nemôžem tiene doporučiť.

Max Factor má totiž veľmi dobré produkty a rovnako aj dobré očné tiene, ale tieto medzi ne nepatria.


Aké sú vaše skúsenosti? Obľubujete krémové a gélové očné tiene?







15 komentárov:

  1. Bála jsem se, že to s nima takhle bude.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nuž...paletka od YSL to veru nie je:))))))

      Odstrániť
  2. Ja som si ich tiež chcela kúpiť ešte vo februári tohoto roka ale strčila som prst do testera a zistil.a som že toto ee, ani náhodou, lebo konzistenciou mi to pripomínalo moje prvé tiene od Miss Sporty ktoré som do pol hodiny mala v čiarke :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som presne rozmýšľala, že recenziu spojím ešte s jednými Miss Sporty tieňmi v ceruzke, ktoré presne vydržia pol hodinu, ani to nie:))) Takže Miss Sporty sa v niektorých veciach stále nezlepšilo:D Tieto sú zas od MS lepšie, ale stále nie to, čo by sme očakávali,...všakže... Každopádne mne sa tieto na ruku zdali byť fajn, ale na oku to fajn nie je....Ela

      Odstrániť
  3. Je to škoda.. Vypadají moc hezky, bohužel pouze tak vypadají :(

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky je mám a taky katastrofa! Mám přímo ten bronzový... jen to tam leží... prostě ne.. jediný tyhle kelímky, které fungujou aspoň nějak trochu jsou L'oreál...

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nuž, som rada, že som sa nedala oblbnúť keď boli prvý raz v ponuke a okolo nich boom. Ja na oči vo všeobecnosti nepoužívam nič, i keď mne sa tá fialová farba vážne páči !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Škoda, odstíny se mi líbí. Naštěstí mě tyto stíny nijak nelákají. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A to ze zacatku vypadali tak pekne...
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja osobne krémové tiene nemám veľmi v láske, nech sú akékoľvek ospevované a drahé, nikdy mi viac ako tri hodinky nevydržia :/

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty světlé vypadají hezky, ale bylo mi jasné, že asi dlouho nevydrží.. škoda :/.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som si po dobrej skúsenosti s Dermacolom kúpila ešte jeden odtieň z radu Moon Touch :-) A mám aj Maybelline, doteraz neotvorené, do kelu, musím to napraviť :-/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...