Dermacol pre školopovinné;)

Krásny deň, dámy...

...alebo skôr mladé dámy? Pretože asi práve tým bude venovaný dnešný článok o Dermacol produktoch;)




Zvláčňujúci balzam bol pre mňa po dlhšom čase od Dermacol-u pomerne veľké sklamanie. Pod prívlastkom zvláčňujúci a navyše s bambuckým maslom a vitamínom E v zložení som jednoducho očakávala hydratačnú a regeneračnú bombu.
Balzám je síce príjemne sladko parfumovaný, vytvára na perách krásny jemný lesk, ale pôsobí skôr ako lesk než kvalitný balzam. Balzam akoby ostáva len na povrchu pier a nedostáva sa dovnútra jemnej pokožky pier, a teda pery neregeneruje toľko, koľko by sme chceli. Na popraskané a suché pery teda určite nie. Ako voňavý balzam pre malé i o niečo väčšie slečny asi áno.

Púdre na vlasy boli asi najdiskutovanejšia letná novinka od Dermacol-u. Jedny ich chválili, iné odsúdili. Ja sa prikláňam skôr k pozitívnym recenziám. Pri nanášaní však bolo potrebné dodržiavať rady od samotného výrobcu.
Sama som nanášala púder iba na jednotlivé pramene navlhčených vlasov, čím som dosiahla i na mojich ryšavých vlasov skutočne intenzívnej farby, ktorá držala dokonca i na druhý deň a na tretí deň bolo farbu ešte stále čiastočne vo vlasoch vidieť. Aby farba neopadávala bolo potrebné vlasy zafixovať lakom na vlasy. Dermacol odporúča namiesto použitia laku na vlasy zafixovať fénom či žehličkou na vlasy (neskúšala som).
Pokiaľ sa chcete s vlasmi trochu pohrať, tak aj takéto púdre môžu byť alternatívou, hoci si myslím, že je vhodnejšia asi opätovne pre mladšie ročníky.
Pozor si treba dať len na oblečenie a určite sa vyvarovať napríklad bielemu tričku.

Multifunkčné líčidlo. Produkty, ktoré sú multifunkčné, fungujú na 100% len málokedy, a to bez ohľadu na cenovú kategóriu výrobku - aspoň tak to vyplýva z mojich skúseností a v konečnom dôsledku mám rovnaký názor na toto multilíčidlo. Minimálne cez leto a teraz ako prichádzajú chladnejšie dni, svoj názor naň čiastočne zlepšujem - vysvetlím prečo.
Cez leto bolo multilíčidlo možné použiť jedine ako rozjasňovač na lícne kosti. Aj tam ako krémový produkt výrazne nevydržalo dlho. 
Keď sú teploty už nižšie a samotná konzistencia multilíčídla je o niečo tuhšia, je možné ho nanášať aj skutočne na očné viečko a pod obočie bez toho, aby sa líčidlo z pleti rýchlo vytratilo, čo je teda plusom.
Dermacol na svojich stránkach doporučuje aj nanášanie na pery, čím na perách s predstavvaným odtieňom White vytvoríte jemne ružovkastý trblietavý efekt, ktorý však nesvedčí nie úplne bielym zubom. Takže na pery by som skôr použila iné odtiene multilíčidla, ktoré Dermacol ponúka.

Všetky 3 produkty tak zostali trošku mimo moju vekovú kategóriu a nejak som sa v nich nenašla. Cenovo sú však všetky produkty prispôsobené pre školáčky a myslím, že práve tam si tieto produkt aj nájdu svoje najväčšie fanúšičky. 



Skúšali ste tieto Dermacolácke letné novinky? Ako sa osvedčili vám?

15 komentárov:

  1. Kromě multilíčidla, které možná vyzkouším, mě konkrétně tyto novinky od Dermacol příliš nezaujaly. Spíše fandím rozšiřování řady Aroma Ritual, kterou já osobně můžu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj, no presne!!!! Keď som videla, že je v ponuke už aj peeling "írska káva", bola som viac než nadšená! Ela;)

      Odstrániť
  2. Ja tiež nespadám do cieľovej kategórie týchto výrobkov :-)
    ❀kaviareň❀

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kdyz tyhle novinky vysly, tak me zaujalo akorat to multifunkcni licidlo, prave jako rozjasnovac, ale nakonec jsem si stejne nic neporidila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No minimálne na to leto to bolo fakt zbytočné....lebo výdrž bola minimálna

      Odstrániť
  4. Moc pěkný článek.
    Zvu tě k mé narozeninové soutěži
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Multilíčidlo nevypadá špatně, ale pro mě má nepoužitelný odstín :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten púder na vlasy mám a v lete na chate to bol hrozný hit :D všetci sme si spravili farebné vlasy hoci veková kategoria bola prevažne 25+ :D ostatné veci som teda neskúšala, ale chystám sa minimálne na ten balzam už len kvôli tej vôni, super objektívna recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si viem predstaviť, že na blondínke alebo tmavovláske by to vyniklo.....obzvlášť napríkald tá výrazná ružová na blond vlasoch..no s mojimi ryšavými vlasmi...proste ee...

      Odstrániť
  7. Moja staršia teenage dcéra by sa potešila, ale ja ju tak nejak smerujem trochu iným smerom. Aj čo sa týka čistenia a starostlivosti o tvár, aj čo sa týka jemného "maľovania" tváre. Viac prirodzene a skôr kvalitne. Jasné, že nekupujem drahé produkty, ale niekedy sú tie teenage produkty besné farebné a to ja eee. + škola je dosť prísna čo sa týka tohoto, takže len jemné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, kiežby bola taká každá mamina...tú našu dodnes doučujem ja, že čistenie pleti je dôležité....no balzam i práve multilíčidlo použité na oči by tú jemnosť asi splňovalo....ja som si pri tom multilíčidle zaspomínala na jedny zo svojich prvých tieňov, ktoré boli jemnučko ružovo-broskyňové a vytvárali podobný efekt...rovnako na očnom viečku dlho nevydržali, ale tešila som sa z nich nesmierne...hlavne výdrž ani nebola potrebná, lebo sme sa 10 min. pred každým zazvonením kontrovali v zrkadielku, či sme feši a pravidelne dopĺňali intenzitu čiernej ceruzky a špirály:D....Som prekvapená, že škola je prísna....ale v dobrom...dnes by som veru prísnosť ohľadom líčenia asi nečakala....

      Odstrániť
    2. Ja som to so svojou mamou dávno vzdala. Má 60 rokov a to už nezmením.
      Mňa to nikdy nikto nenaučil, tak mám pocit, že sa učím za pochodu ja s ňou tiež :)).
      Dcéra je v triede kde je 2/3 chalanov a tá zvyšná 1/3 báb sa musí krotiť - prísna škola. Keď som tam ja chodila pred x rokmi, vtedy sme si z toho uťahovali ako nás kontrolovali. Teraz som šťastná, že sa na tomto nič nezmenilo :))): Moja dcéra už veľmi nie :))).

      Odstrániť
  8. Dermacol poslednú dobu vymýšľa pekné blbosti :D
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...