Obľúbenci

Krásny deň, dámy!

Leto máme za sebou, ale tento posledný slnečný týždeň ma nabáda k tomu, aby som sa ešte obhliadla za obľúbencami posledných horúcich mesiacov, z ktorých sú však mnohé použiteľné počas celého roka.






O  Bioderma Photoderm Max tónovacom kréme som už písala dlhší článok. V horúčavách 30+ to bol dokonalý zástupca ochrany pred slnenčným žiarením a zároveň jemné skrášľovadlo, ktoré pleti čiastočne dodávalo jednotný nádych.

Korektorom Rimmel Lasting performance som zakrývala práve nedokonalosti (kryhy po očami a začervenania), ktoré tónovací krém nedokázal prekryť. Pokiaľ hľadáte korektor s extra vysokým krytím, toto je jeden z nich. Viac o korektore sa dočítate tu.

Podľa blogov, ktoré sledujem, novinka tohto roku Dermacol lícenka s rozjasňovačom veľa úspechu nezožala. Dôvodom bola vždy nízka pigmentácia. V tom prípade musím zhodnotiť, že každý odtieň lícenky bude pravdepodobne pigmentovaný rozdielne. Odtieň 07, ktorý vlastním ja, patrí totiž medzi najpigmentovanejšie lícenky, ktoré mám a musím si skutočne dávať pozor pri jej nanášaní, aby som jej nenaniesla veľa. Lícenka je hrubšie namletá, ale jemným štetcom sa s ňou dá pracovať. Rozjasňovač má skvelý odtieň, je jemnučko namletý a vytvára skvelý efekt samotné fotografie ešte na blog pribudnú.

Bourjois matný rúž 09, pastelka na pery od Rimmelu Colour Rush odtieň 600 a bezfarebný balzám Kate od Rimmelu patria "k najťažšiemu kalibru z mojej kozmetickej taštičky". Každý z týchto produktov vlastním už dlhšie a odporúčam na 100%. O matnom rúži ste už čítali tu, pastelka na pery má príjemnú voskovú konzistenciu, ktorá pery nevysuší, ale ani sa nerozpíja a nevytráca sa rýchlo z pier, čo dokáže len máloktorý z klasických rúžov. Farba je krásne výrazná a musím povedať, že keď som ju mala na Bioderma blogerskom stretku dostala som dokonca niekoľko dotazov, že čo to mám za rúž, keď mi drží na perách tak dlho:) Vyživujúci balzám Kate prišiel na trh len teraz cez leto, ale na drogériovú značku ma veľmi milo prekvapil dizajnom, ale i schopnosťou popraskané a suché pery regenerovať na dlhšiu dobu, takže aktuálne ho nosím so sebou takmer stále.



Micelárnu vodu Dermacol z rady Hyaluron som vám zatiaľ nepredstavovala, no vašej pozornosti by rozhodne nemala ujsť, a to predovšetkým s ohľadom na cenu/výkon (400ml/7eur). Odlíčenie kompletného očného make-upu síce nie je také expresné ako s klasickou ružovou Biodermou, avšak make-up z tváre je však odlíčený veľmi dobre a rýchlo a po niekoľkých pretretiach sú odlíšené aj oči. Micelárna voda naviac obsahuje kyselinu hyaluronovú, takže pokiaľ vám nie je už 18,iste vás zaujme i táto informácia.

Pleťovú starostlivosť mi v letných mesiacoch dopĺňala dermálna voda Bioderma Brume z rady Hydrabio, povinná výbava pre každého počas leta v tomto prípade nezáležiac na značke. 

Na sprchový gél Weleda som vás už upozorňovala na facebooku a insta. Fantastická vec - dokonale krémový, rovnako skvele hydratuje a jemne čistí pokožku bez zbytočného vysušovania. Vôňa fantastická, zloženie prírodné. Už som nakúpila ďalšie do zásoby.

O Dermacoláckom citrusovom sprcháči Aroma Rituals sa žiaľ nedá povedať, žeby pokožku hydratoval, na prvé použitie sa mi ani jeho aróma nezdala byť ničím výnimočná, avšak teraz, keď je už v podstate spotrebovaný, musím uznať, že som mu trošku krivdila. V lete bol po tropickom dni, prípadne po večernom cvičení alebo behu dokonalý spoločník do sprchy, pretože osviežil telo i myseľ na jednotku!

No a Bioderma Sébium umývací gél síce svojimi účinkami nepatrí medzi moje top výrobky (aj keď je mnohými blogerkami veľmi chválený), no počas leta sa mi postaral o každodenné odmastenie pokožky, čo bolo počas tropických dní i nocí viac než potrebné, a preto ho k letným obľúbencom môžem skutočne zaradiť.



Pri obľúbencoch samozrejme nemôžem vynechať 100 % argánový olej Diet Esthetic, ktorý som vám už bližšie predstavila predstavila tu. Jeho hlavná výhoda je jeho univerzálne a prírodné zloženie. 100% argánový olej totiž môžete použiť na telo, tvár i vlasy, a tak nahradí hneď niekoľko produktov.


No a ochrana pred slnenčnými lúčmi je samozrejmosť. Len výnimočne siaham po faktoroch nižších ako 50. Photoderm Mineral je mojím spoločníkom už 3. rok, a teda odkedy je na trhu. Tento rok som mala možnosť vyskúšať jeho vynovenú verziu v spreji, ktorá sa na rozdiel od krémovej verzie skutočne znateľne ľahšie rozotiera a je o niečo praktickejšia. Ochrana je skutočne akoby 100 %. Napriek tomu, že Photoderm Mineral skvelo ochráni moju pokožku (nielen v lete, ale i v zime na lyžovačke), pokožka sa dokáže aj jemne opáliť. Keďže sa jedná o skutočne intenzívnu verzie ochrany pred slnkom, tak odporúčam hlavne detskej pokožke, prípadne veľmi citlivej pokožke, na znamienka a veľmi bledej pokožke, ktorá sa ľahko spáli, prípadne každému, kto chce mať skutočnú istotu, že po dni na slnku ho nebude večer trápiť spálená pokožka;)


Dobrých tipov bolo na dnes dosť. Priznám sa však, že za toto leto mám ešte niekoľko restov na výrobky, s ktorými som žiaľ spokojná nebola vôbec alebo bola spokojná menej ako som predpokladala. 

Fotky mám nafotené už dávno, takže od budúceho týždňa začnem s uverejňovaním:)

Skúšali ste niečo z mojich vymenovaných obľúbencov za posledné mesiace? Ako sa osvedčili vám?

20 komentárov:

  1. Mam tvarenku s rozjasnovacem od dermacol v jinacim odstinu a ja jsem spokojena i tak. Micelarku bych take chtela vyzkouset od dermacolu.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja asi konečne budem musieť vyskúšať tie iné odtiene aspoň na ruku v drogérke, lebo ako uvidíte aj zanedlho na blogu, tak tá moja pigmentovaná, že až...tak ma prekvapili príspevky iných báb...ale môžno to bude pol na pol...no a micelárku, s tou fakt neváhaj...za tú cenu veľmi dobrý produkt

      Odstrániť
  2. Ten balzám od Rimmelu mě celkem láká!:D
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. trošku viac som o ňom popísala ešte tu: http://www.aboutcosmetics.eu/2015/08/nude-kolekcia-kate-moss.html

      Odstrániť
  3. mám odskúšaných viacero vecí a súhlasím viac menej so všetkými :) pastelka od rimmelu to je bomba, mám dva odtiene a zďaleka nekončím :)) sprcháče weleda to je tak jemné, úžasné že sa to nedá nemilovať, len si treba nájsť svoju vôňu, nakoľko sú dosť špecifické :) gél od biodermy pre mňa zázrak a stará sa mi o pleť :) a brume klasika na osvieženie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavne mám aj niekoľkonásobne drahšie pastelky a proste fungujú podobne alebo rovnako...takže je to fakt veľmi príjemné a pozitívne prekvapko....rovnako ma od Rimmelu prekvapil ešte aj ten dvojfázový rúž Provocalips, ktorý je tiež výborný.....

      Odstrániť
  4. Ta rtěnka od Bourjois mi nejvic vyhovuje, dlouho vydrží a celkove vsechny odstíny jsou skvělý. :) super článek!
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja viem o jednom výraznom odtieni, na ktorý blogerky nadávali.....taký vínový..ale čo sa týka tohto odtieňa, tak proste paráda!

      Odstrániť
  5. Ja už som ten nový Rimmelácky balzam aj zošrotovala a je fakt dobrý. Len mne sa rýchlo mínal :D:D:D. Ale to mne skoro všetky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja mám také práve rada, čo sú také "krémovejšie", také tie balzamy ako Labello proste nemusím...(inak už aj mne sa veru míňa):)), ale lepšie akoby stál kdesi nepoužívaný:)

      Odstrániť
  6. Máš moc pěkné oblíbence. Ani jeden z tvých výrobků jsem ještě nezkoušela kromě sprchového gelu od Dermacolu a byla jsem s ním taky spokojená, vůni měl opravdu osvěžující. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Eli, kopec produktov, na ktoré si dala počas tohto roku tip, som vyskúšala.
    Z Tebou spomínaných vyššie som bola maximálne spokojná s Bourjois Roge Velvet, Bioderma Photoderm Max 50 a Hydrabio. Úžasné vecičky.
    Ostatné ani veľmi nepoznám, resp. som používala iné typy výrobkov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja sa konečne musím prinútiť aj do tých negatívnejších recenzií, nech aj upozorním na nejaké "nepodarky", ktoré by peniažky ušetrili:)))

      Odstrániť
  8. ten balzam rimmel som pozerala teraz su dokonca zlacnene za 4eura, ale ked som si predstavila ze mam doma dalšich 20 som ho radšej nehala tak:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Plne chápem...aj ja sa snažím kupovanie obmedzovať...ale to domínanie produktu do dna mi moc nejde...veď čo myslíš, prečo mi nejdú články spotrebované?:))))))))))

      Odstrániť
  9. Zaujímavé produkty. Skúsenosti mám zatiaľ len s Bourjois rúžom, na ktorý nedám dopustiť ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Od Weledy jsem teď zkusila citrusový krém, který je úžasný :)

    September Favourites

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, vďaka za tip...aj keď verím, že dokonalý bude takmer každý!

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...