Nude kolekcia Kate Moss

Krásny letný deň, dámy!

Myslím, že už nie je veľa tých, ktoré o novej NUDE kolekcii od Rimmel-u ešte nepočuli, či ju dokonca samé neskúšali. Dokonale neutrálne odtiene - 4 odtiene rúžov, 3 odtiene lakov a ako bonus balzam na pery.


To, že nie som fanúšičkou nude odtieňov rúžov už viete, ale rovnako viem, nakoľko sú obľúbené sú tieto odtiene u vás a myslím, že vytvorenie obdobnej nude kolekcie bol veľmi od Rimmel-u vynikajúci ťah!

Na Slovenskou a v Českej republike by kolekcia už mala byť zopár týždňov dostupná v drogériách a obsahuje 4 odtiene rúžov:

#040 - svetlá nude  #042 - marhuľová nude (viď druhá foto) #043 – svetlohnedá nude (viď prvá foto) #045 – svetloružová nude

"Rúže krásne sladko voňajú, sú výrazne krémové a pigmentované, ako je podľa mňa zrejmé aj z fotky, ale dobre držia a nerozpíjajú sa. Spĺňajú tak všetky predpoklady k dobrému kúsku v kozmetickej taštičke."

Napriek mojej neobľube podobných odtieňov ich v posledných týždňoch relatívne často používala, pretože stále zastávam názor, že k výrazným rúžom treba pekne upravenú a zjednotenú pleť (najmä, ak je pleť bez make-upu začervenaná ako tá moja) no a kto by používal v týchto teplách make-up? Takže som tieto decentné odtiene testovala pomerne dlho a celkom som si na ne zvykla.



Súčasťou kolekcie je aj bezfarebný balzam Kate Moss 01, ktorý ma osobne zaujal najviac! Svoju funkciu si plní na výbornú - pery hydratuje, zvláčňuje. Bonusom je podľa mňa na balzam neobyčajne pekné balenie, SPF 15 a ešte jedna vec - a to, že sa v týchto teplách neroztápa (nemám rada balzamy s hutnou konzistenciou, tie menej hutné sa mi však v lete už neraz úplne roztopili)!

Tomuto chýba už len jedna vec - a to nejaká pekná parfumácia.





Spolu s rúžmi tvoria kolekciu aj 3 odtiene nude lakov (myslím, že pokojne ich mohlo byť oveľa viac:)). 

  #126 Bare Yourself  #127 Gentle Kiss  #128 Mystify Me

Jedná sa o laky spadajúce do kolekcie Salon Pro, z ktorej už niekoľko lakov doma mám, písala som o nich a som spokojná. Laky majú široký štetček, ktorým necht nalakujete skutočne jedným pohybom, čo mám skutočne rada. Lak pekne schne, pekne kryje. Už prvá vrstva je pomerne slušná.

No a odtiene? Môj odtieň 128 je asi najneutrálnejší odtieň, čo vlastním. Hodí sa podľa mňa si každému - ideálny do práce, nechty vyzerajú dokonale upravené.

Spolu s nude lakom som na nechty naniesla i top coat od Astoru - GEL SHINE TOP COAT, ktorý už dlhšie testujem a vyskúšala som ho už s viacerými farebnými lakmi. Je to novinka, ktorá by mala dodať nechtom krásny žiarivý lesk a predĺžiť trvácnosť laku.

Oboje síce potvrdzujem, i tak by som po druhom balení už nesiahla, na môj vkus totiž príliš dlho zasychá. Som zvyknutá, že top coaty mi schnutie laku vždy skrátia, tu by som povedala, že je to skôr naopak.

Napriek tomu musím dodať, že top coat má rovnako široký štetček, ktorým sa ľahko manipuluje a pohodlne a  hlavne rovnomerne nanáša vrchná vrstva, ktorá chráni farebný lak pred poškodením.





Ako je to u vás? Oslovila vás nová kolekcia? Ja si myslím, že by do nej mohli pokojne pribudnúť ešte nejaké nude očné tiene, čo poviete?:)))

18 komentárov:

  1. Aspon jeden odstin rtenky si chci poridit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ich ešte stále nemám :D:D:D neviem prečo, ale naposledy som úplne zabudla že sa mám pozrieť v drogérii či tam sú. Určite jeden rúž aj ten balzam, vyzerá že bude super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kolekciu uz som videla, bohuzial ide mimo mna, v tychto nude odtienoch vyzeram mrtvolne,bohuzial :-(:-(.Lakujem z casu na cas a ked tak som verna cervenej, bordovej alebo tmavsej ruzovej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, som rovnakého názoru, čo sa týka rúžov....tiež si myslím, že práve červená je oveľa viac ženská....a keby si videla moju zbierku rúžov, tak by ti bolo jasné, čo preferujem:))) Aj z práve z kolekcie Kate Moss mám krásne červenkasté odtiene...a kvalitou je to isté, len sú možno menej krémové, takže aj tie odporúčam...Každopádne, nie všetci majú v obľube tieto výrazné farbičky...takže myslím, že je fajn, že sa kolekcia sa dostala na trh...

      Odstrániť
    2. Z Kate kolekcie mam 2 kusky, 1 z toho bohuzial prilis svetly, dalsi je ale fan a nosim ho rada.
      Som rada, ze sa k nam dostava viac noviniek ako v minulosti. Mohlo by to byt ale aj lepsie, staci porovnanie s ponukou u susedov v Cechach.

      Odstrániť
  4. Slusi ti moc oba odstiny, vice ten do ruzova. Ja si poridila 45 a spokojenost:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten sa mi páči a veľmi! Musím ho ešte omrknúť aj naživo, lebo podľa fotiek, ja u teba vyzerá super!

      Odstrániť
  5. Nuž, ja budem asi jediná, ktorá o tejto sérii doteraz nič nepočula :))). Asi to bude tým, že ja si Rimmel vôbec nekupujem. Mala som skôr taký pocit, že je určený skôr -násť generácii a do tej ja už pradávno nepatrím.
    Nakoľko mám doma asi 4-5 nude odtieňov, z tejto značky nepribudne do zbierky, pretože v poslednom dlhom čase používam výrazné červené odtiene a nude ide bokom.
    Tebe veľmi svedčí k pleti ten prvý odtieň na obrázku.
    Ten lak na nechty je naozaj vydarený, ty máš ale na rozdiele odo mňa dlhé nechty a vyzerá skvele. Stále to teda zostáva, že laky na nechty zásadne len na nohy :))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, učite je to skôr kozmetika pre mladšie ročníky - aj čo sa týka obalov, reklám, cien... všetkého....ale make-upy majú nadpriemerne dobré myslím (bbčka už tak nie) a rovnako mám aj rada ich rúže a rovnako aj laky na nechty...takže pri týchto veciach nakúkam aj do Rimmel regálu v drogérii

      Odstrániť
  6. uz som na ne pozerala. Samy o sebe sa mi tie odtiene velmi pacia, ale zial, na mna su prilis svetle.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na samotnych perach vyzeraju tieto nude farby velmi pekne ale ako nahle by som mala stým vínsť na ulicu to radšej hneď utriem nemam rada ked pery maju farbu pleti skoro ,,ako mrtva"

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hmm, vidím, že k tomu č. 45, čo ma zaujal u ILoveMakeup prihodím ďalšie dva :-D alebo aspoň ten prvý, druhý si musím overiť, či nebude na mňa príliš svetlý

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty rtěnky vypadají krásně, asi taky neodolám a aspoň jeden odstín si budu muset pořídit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ruze su fakt krasne, asi ani ja neodolam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No, ja teda neviem... Tie odtiene vyzerajú krásne, ale na mňa sú možno až trochu moc nude :) Oslovil ma tiež najviac asi ten balzam, možno ho omrknem :)
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Táto kolekcia je naozaj vydarená, len mi trochu chýba viac odtieňov pre stredne tmavší tón pleti...mám pocit, že väčšina z nich je pre mňa nevhodná. Ale inak fakt nádherná kolekcia a ak by prišla ešte v matnej verzii bolo by to úplne super :)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...