Colourful Fairy Tale...

... s týmto názvom predstavila dánska značka Gosh na slovenský trh novú kolekciu líčidiel nesúcu sa v romantickom duchu. Štyri farebné odtiene trio tieňov na oči, rovnako štyri odtiene lakov na nechty doplňujúcich líniu lakov Gosh Lacquer a zvýrazňujúca maskara No Limits.

Produkty, ktoré čerpajú inšpiráciu z rozprávkového sveta princezien a víl. A práve v takej sladkej ružovej farbe, v akej si možno predstaviť ktorúkoľvek princeznú sa nesie aj trio tieňov 002 fairy tale.







Minimalistické okrúhle čierne balenie ukrýva "ružové" tri farby:

- bledoružovú, ktorú možno použiť práve na rozjasnenie celého líčenia, a teda do vnútorného kútika oka a rovnako pod obočie;

- výrazne trblietavú ružovofialovú farbu, ktorú možno použiť na celé pohyblivé očné viečko;

- typicky ružový odtieň s perfektnou hodvábnou konzistenciou pre zvýraznenie kontúr líčenia očí.

Prvý a tretí tieň sa vyznačuje výraznou pigmentáciou, veľmi dobre sa s nimi líči, rovnako dobre držia a ukážu na oku, druhý odtieň vďaka zvýšenému množstvu trblietavých čiastočiek mierne práši, preto ho treba nanášať opatrne, pokiaľ nanášate pod tiene podkladovú bázu, tak sa tento problém eliminuje. Vo všeobecnosti sú však Gosh tiene veľmi dobré a myslím, že ani tu sa kvalita neznížila.

Samotné farby vhodné naozaj pre romantické líčenie, avšak "tretí" výrazne ružový hodvábny tieň dobre ukáže a rozžiari aj klasické líčenie ladené do hnedých odtieňov. Takže pre mňa sú jednotlivé odtiene určite vhodné skôr na kombinovanie s inými farbami.


!POZOR!

Ak sa vám nové tiene zapáčili, tak určite neváhajte kliknúť 
kde až do 30.8. 2015 môžete súťažiť práve o jednu zo štyroch paletiek 
z kolekcie Colourful Fairy Tale;)

Na facebookovej stránke Gosh potom rovnako môžete nájsť i odkazy na recenzie s inými odtieňmi z tejto kolekcie - pre tie z vás, ktoré nerady experimentuje s farbami, odporúčam pozrieť sa na hnedú verziu, ktorá vyzerá fantasticky;)

Tak čo, pustíte sa do súťaženia?



10 komentárov:

  1. Prenádherná kolekcia ! Táto ružová spolu s tou nádhernou hnedou čokoládovou sa mi páčia najviac :).
    Do súťaže som sa samozrejme zapojila, ale šanca pri tom počte súťažiacich je minimálna.
    Nevadí, aspoň o tejto kolekcii viem :).
    Eli, pekný deň !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, toto nehovor, že neni šanca, šanca je fakt vždy...lebo niekto vyhrať proste musí....ja som mala obdobie, kedy som sa zapájala fakt do každej súťaže, čo som videla....a podarilo sa mi aj niečo vyhrať....človek nikdy nevie! Eli

      Odstrániť
    2. Nuž, zatiaľ je šanca cca 1:300 :)))).
      Zajtra zrejme oznámia výhercu, tak sa už dopredu teším :)))).

      Odstrániť
  2. Ty barvičky vypadají moc hezky :-) Od Gosh mám jenom jeden stín v tužce v takové rose gold barvě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné stíny, od této značky jsem zatím nic nezkoušela :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nestihla som! :/ :D.
    inak, áno, GOSH má krásne paletky! :).

    Rada by som ťa pozvala na moju GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...