Peeling pre hladkú, ale i vyživenú pokožku

Krásny deň, dámy!

Aj vy máte rady peeling práve kvôli tomu následnému, úžasne hladkému, pocitu  na pokožke? Či sa už jedná o telový alebo pleťový peeling, pokiaľ používate kvalitný výrobok (alebo hoc i domáci výrobok z kvalitných surovín), dokáže s pokožkou divy.

Peeling by sme však nemali používať iba kvôli prvotnému príjemnému pocitu. Dôvodov na to je viac!




Keď používame peeling, zrniečka obsiahnuté v ňom nám jemne obrusujú odumrelú pokožku, ktorá sa nám prirodzene obnovuje. Tým, že odumrelú pokožku odstránime, pokožka je oveľa hladšia. To vieme.

Peeling má však nerobí len to. Okrem odstránenia odumrelej pokožky pri použití peelingu nám krúživé pohyby podporujú mikrocirkuláciu. Pokožka, ktorá po jemnom obrúsení môže voľnejšie dýchať a je tak priam ideálne pripravená prijať hydratačnú starostlivosť a dopraviť ju až do spodných vrstiev pokožky. Práve preto by sme peeling vyberať aj podľa zloženia!

Ja mám dnes pre vás pripravenú recenziu na najobľúbenejší typ peelingov, a to na jeden z olejových peelingov s morskou soľou.

Takáto kombinácia pokožku skvelo vyčistí, obrúsi vďaka jemným zrniečkam soli a čo je dôležité, vďaka obsahu výživných zložiek v oleji pokožku zároveň aj skutočne hĺbkovo hydratuje a zanechajú ju nielen hladšiu, ale i pružnejšiu a vyživenejšiu, čím priaznivo vplýva na celkový vzhľad i zdravie pokožky. Na rozdiel od klasického peelingu tak pokožka neostáva po použití suchšia a napnutá.





  • Saloos je český výrobca certifikovaných bioproduktov. Telové peelingy Saloos, ako vlastne celý sortiment tejto značky je pre mňa kombináciou prijemných produktov  za rozumné ceny.

Pelling s damascénskou ružou má priam autentickú vôňu skutočných ruží, ak si takýto peeling doprajete počas kúpeľa, tak vám krásne prevonia nielen celé telo, ale i kúpeľňu a spríjemní tak chvíle relaxu. Čiastočky morskej soli sú veľmi jemné, pokožku tak obrusujú skutočne jemne a poctivo.

V konečnom dôsledku, ak používate olejové peelingy, tak viete, že pokožka si podobné produkty viac než užíva. Po ich použití totiž nie je absolútne žiadúce použiť akýkoľvek hydratačný produkt. Pokožky i po umytí peelingu ostane výrazne vyživená a vláčna.

Obdobné kvalitné olejové peelingy si môžete samozrejme vyrobiť aj doma za použitia vybraného oleja, éterického oleja a soli/cukru či zrnkovej kávy.

Sama som sa o to viackrát pokúšala a myslím, že relatívne úspešne, pravdou však je, že len málokedy mi to napadne pred tým, ako vkročím do kúpeľne, preto podobné - už hotové  a v kúpeľni pripravené produkty využívam radšej.

Navyše cena, za ktorú peeling nájdete na internete je viac než priaznivá, takže nie je veľmi nad čím rozmýšľať.



Pre milovníčky prírodnej vône ruže pripomínam že Saloos okrem peelingu ponúka aj hydrofilný odličovač, pleťový olej, balzam či telový masážny olej s damascenskou ružou:)

Obsah 140 ml.
Cena : 5,47 e

Používate podobné olejové peelingy (rozhodne by ste to mali aspoň vyskúšať - áno, áno, ja viem, že toto opakujem pri každej recenzii na obdobný olejový peeling:)))? Aký je váš obľúbený? Alebo podobne ako ja rady experimentuje a skúšate stále nové a nové?

18 komentárov:

  1. Ja si robím peeling doma z oleja buď kokosového alebo olivového a cukru alebo morskej soli :) Pri mojej spotrebe by som tieto peelingy z drogérie použila max 2 krát :D
    SUMMER GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D tak mne vydržia celkom dlho, ale každý je asi zvyknutý na iné množstvá...no a presne kokosáč a cukor bola aj moja kombinácia, len som soľ je fakt asi lepšia...takže preto som ho vymenila za soľ....ja inak práve takéhoto peelingu použjem menej ako obyč. drogérkového, lebo mám pocit, že keby som použila dva (napríkald toto balenia na 2 razy ako píšeš) tak by som musela ostať veľmi mastná...či?

      Odstrániť
  2. Konkrétně tento vlastním, jen v jiné parfemaci (čokoláda) a jsem maximálně spokojená! Krásně vyživuje i obrousí pokožku, jen díky soli občas štípe v rankách, na to si člověk musí dát pozor. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám zálusk na ten levanduľový, keď spotrebujem tento:)

      Odstrániť
  3. Ja mam saloos velmi rada. Zatial bol kazdy vyrobok super :) milujem ich odlicovace a masticku na nechty. Mam tada aj kvetove vody len mi tam trochu vadi ten alkohol.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to s kýmsi tiež riešila v osobnej diskusii, že vo veľa prírodných produktoch na pleť je aj alkohol...a bolo mi vysvetlené, že ten sa práve používa na získaní extraktu z rastlín....tak, že preto tam je...ale inak neviem....no a mastičku na nechty chváli fakt asi každý...musím sju konečne vyskúať aj ja....ja som mala už tiež aj hydrofilné, aj balzam aj sprchové oleje aj pleťový olej

      Odstrániť
  4. V peelingoch ja mám stále "dieru" momentálne totiž žiadny nevlastním a preto recenzia prišla vhod, pretože chcem zapojiť do staroslivosti peelingy a práve Saloos mam neskutočne rada :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som nikdy nebola ich výrazným fanúšikom, avšak potom, keď som sa istý čas venovala vytváraniu popisu k produktom, tak som zistila, že fakt tie účinkov je viac akoby človek prepokladal...tak sa snažím ich teraz používať fakt pravidelne

      Odstrániť
  5. Ja som lemra lemravá, kupujem hotové a doma nerobím. Čiastočne z nedostatku času (mám ho trolinku menej pri 2 deťoch), čiastočne z nedostatku know how a z veľkej časti odkazujem na prvú vetu.
    Tento Tvoj nepoznám. Ja mám ešte stále od Teba vyhratý peeling (sprchové gély k tomu som už minula). A má rada taký švédsky peeling, myslím z Oriflame. Je dosť olejový a úplne skvelý !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, sme lemry dve...proste človek si musí uľlahčiť niektoré, hoc i jednoduché činnosti, aby stíhal všetko ostatné...aspoň sa mi tak zdá....Ja posledné roky prežíval mimo toho, aby som sledovala tieto katalógové veci, ale je pravda, že v poslednej dobe sa mi aspoň podľa toho,čo vidím na blogoch zdá, že sa snažia ísť s dobou a majú niektoré fajn výrobky! U Saloosu vidím hlavný prínos predovšetkým v tom, že je príjemné aj to zloženie. Bože a ten od Aquoliny si mi ani pripomínať nemala, ten som tiež zbožňovala, mala som sa zásobiť počas Fann festivalu a úplne som na to zabudla!

      Odstrániť
  6. Mám tento ve verzi Mojito, zatím jsem ho nezkoušela ale už jen ta vůně je skvělá :-) Je to můj první tělový peeling, tak se na něj těším, doteď jsem peeling používala jen pleťový a z těch je můj nejoblíbenější asi meruňkový Freeman :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Minimálne na leto musí byť tá vôňa fantastická. Ja som mala raz na dovolenke Mojito krém na ruky a nohy od Manufaktury, a to sa človek cítil príjemne osviežený už len z tej vône:)

      Odstrániť
  7. Saloos je skvelá značka :-) ja si tento týždeň pravdepodobne pobezim kúpiť nejaký olejový telový peeling, tvoj článok ma fakt navnadil :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D No fakt skús, ako vidíš, nie som spokojná len ja:)) A potom ho vyskúšaj aj použiť počas kúpeľu...tie voňavé oleje a teplá voda roznesú tú vôňu pocit celej kúpeľni, pokožka sa prekrví, prehreje a odpočinú si skvelo aj svaly i myseľ.

      Odstrániť
  8. Super článek. Saloos je skvělý, to se nedá popřít. Sama vlastním pár jejich produktů a jsem s nimi spokojená. Tento peeling mám taky, akorát čokoládu a je dokonalý.

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No hlavne tá cenu v porovnaní s účinkami je fakt super....Som rada, že zdieľame spoločný názor:)

      Odstrániť
  9. Olejové peelingy milujem, celkom nepredstaviteľne teraz doma nemám žiadny /len klasické/, takže to čoskoro budem musieť napraviť ;) Ja mám rada ten od Baley, alebo potom Mineral Beauty System, s inými olejovými zatiaľ skúsenosť nemám...
    ANTIgiveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Baley ktorý? Už neviem....a Mineral mám samozrejme aj rada, veď vieš:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...