Dokonale chránená a upravená pleť na letné dni

Krásny deň, dámy!

Horúčavy a hrubé vrstvy make-upu, ktoré v teplotách 30+ dostatočne nezafixuje ani ten najlepší púder, proste k sebe nepasujú. Verím, že v tomto každá z vás so mnou súhlasí. Kozmetický produkt, na ktorý by sme však v lete zabudnúť nemali, je určite krém s UVB a UVA faktorom.

Ja mám dnes pre vás 3 tipy na produkty, ktoré jednak dokážu pleť čiastočne zjednotiť, viac či menej zakrývajú drobné nedokonalosti a HLAVNE obsahujú SPF 18-50. Každý z nich je mierne odlišný a dobrý či horší v niečom inom, tak si ich poďme predstaviť postupne;)





DERMACOL HT 3D HYALURON THERAPY

"Remodelačný tónovací fluid s čistou sférickou kyselinou hyalurónovou a silným protivráskovým komplexom zjednocuje farebný tón pleti. Obnovuje 3D štruktúru a hustotu pokožky, vypĺňa vrásky a je tak alternatívou hyalurónových injekcií."

Pri tejto novinke oceňujem SPF 30, ktoré predstavuje pre mňa dostatočnú ochranu. Viem si predstaviť, že z fluidu budú nadšené predovšetkým majiteľky staršej pleti, ktorá má už mierne povädnuté kontúry. Pri tomto fluide, ako vlastne i celej rade HT 3D hyaluron therapy, totiž skutočne cítim jemné napnutie pleti i ja. Napriek tomu, že fluid pleť jemne napína, tak ju zároveň i hydratuje a zanecháva v dobrej kondícii počas celého dňa.

Fluid sa ľahučko rozotiera, nezanecháva fľaky. Výrazné krytie nečakajte, nie je to make-up, iba tónovací fluid, ktorý dokáže akoby iba zjednotiť tón pleti. Odporučila by som ho však predovšetkým na suchšiu a normálnu pleť. Moja zmiešaná až mastná pleť sa po pomerne krátkom čase leskne.

Fluid je dostupný v jednom odtieni, ktorý síce vyzerá pomerne bledučko, avšak na tvári postupne oxiduje. Takže je vhodný skôr pre opálenejšiu pleť.

Objem 50 ml
Cena 14.19 e


BIODERMA PHOTODERM MAX 50+

"Je maximálna solárna ochrana pre všetky typy pleti (aj mastnej a intolerantnej). Nová reofluidná textúra zaisťuje komfortnú a spoľahlivú aplikáciu."


Ďalšia novinka tohto roku ma príjemne prekvapila. Predchodcu tohto produktu som totiž poznala. V tomto prípade je výrazným plusom práve nová konzistencia, ktorá je vhodná i na mastnú pleť (aleluja!). Pleť totiž po nanesení neostáva nepríjemne lesklá, ale iba akoby svieža - ani úplne matná a vysušená, ale ani nepríjemne lesklá - proste iba príjemne hydratovaná a jemnučko zjednotená.

Vysoká ochrana UVB 50+ a UVA 26 je vhodná bez problémov aj na pláž, keď nechcete na tvár dávať mastné opaľovacie krémy, ktoré na tvári zanechávajú nepríjemný lesk a samozrejme rovnako poslúži na ktorýkoľvek bežný deň, keď nemáte chuť dávať na pleť hrubé vrstvy make-upu. Pleť sa je dokonale chránená a jemne vylepšená.

Tónovaný krém je dostupný v troch verziách - pre svetlú a tmavú pleť plus krém bez zafarbenia.

Objem: 40ml
Cena: 18,9 eura za farebné fluidy


ASTOR PERFECT STAY 24 - púder a make-up v jednom

"Nový Perfect Stay 24H make-up a púder v 1 je univerzálny ľahko použiteľný púder a make-up v jednom. Aplikácia môže byť mokrá alebo suchá. "

Už aj podľa aktuálneho stavu púdru vidíte, že táto posledná predstavovaná novinka je pre moju pleť akoby stvorená!!! A verím, že rovnako budú spokojné aj ďalšie majiteľky zmiešanej až mastnej pleti.

Make-up nanášam na vyčistenú a nakrémovanú pleť vlhkou hubkou alebo vlhkým štetcom (hubku al. štetec jemne navlhčím a ešte obtriem do čistej papierovej vreckovky). Make-up poskytuje stredné krytie. Pleť ostáva 100% matná, a to skutočne na dlhú dobu! Vďaka tomu krásne držia na pleti lícenky a celkovo pôsobíte upravene. Proste miláčik. 

Neodporúčam jedine tým majiteľkám mastnej pleti, ktoré nemajú rady na pleti púdrový efekt a preferujú skôr jemne svieži, lesklejší tzv. glow efekt. No a keďže hovorím o novinkách vhodných na leto, tak samozrejme ani v tomto prípade nesmie chýbať SPF 18.

Make-up je dostupný v 3 odtieňoch, ja som testovala najbledší, ktorý je vhodný aj pre skutočné bledulky. Make-up má dve poschodia. V prvom je samotný púder, v druhom je zrkadielko a hubka s ktorou sa make-up výborne nanáša. 

P.S. Pokiaľ použijete make-up nasucho, tak funguje ako klasický púder.

Objem: 7g
Cena: 7,99 e



Aby sme si to teda zhrnuli:

Pokiaľ máte staršiu, normálnu až suchú tmavšiu pleť, ktorá potrebuje zjednotenie, ochranu pred slnečným žiarením a hydratáciu  siahnite po tónovacom fluide Dermacol HT.

Pokiaľ máte zmiešanú až mastnú pleť a potrebujete bezchybný vzhľad bez dodatočného prepúdrovavania počas dňa siahnite po Astore Perfect Stay.

Pokiaľ vám záleží predovšetkým na kvalitnej a vysokej ochrane pleti, či už strávite na slnku 5 minút alebo celý deň, máte v podstate akúkoľvek pleť, nepožadujete krytie a rady by ste pleti dodali len jemnučké zjednotenie a hydratáciu bez následného mastného efektu siahnite po Bioderme Phoderm 50+.

Ja aktuálne používam predovšetkým Biodermácky tónovací krém, v dňoch kedy chcem vyzerať viac k svetu siaham po Astore. Dermacolácky fluid poputuje teraz skôr mamine, ktorá má jednak tmavší odtieň pleti, pleť má suchšiu a samozrejme  aj staršiu. Sama som zvedavá, aký bude mať názor ešte ona:) 


Čo používate počas týchto horúcich dní vy? Ostávate verné klasickým make-upom alebo siahate po niečom ľahšom?



21 komentárov:

  1. Celkom ma zaujal ten púder, asi po ňom siahnem keď vypotrebujem niečo z toho čo momentálne mám.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ak máš zmiešanú až mastnú pleť a chceš sa zbaviť lesknutia, tak fakt vrelo odporúčam!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mam aj fluid od BIodermy a aj Astoracky puder,kedže mam žmiesanu plet vhovuje mi puder,taktiež len plet nakremujem a hubkou prejdem nasucho pudrom, nevlhčim hubku len ju akoby prepudrujem a stači mi to. Inak z fluidu od biodermy som bola sklamana , aj ked ma akože trochu matovať plet, leskla som sa teda výdatne a na pleti dosť oxiduje ,takže pre mna nie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som to tiež skúšala aj takto...ale nakoniec vyhralo práve to nanášanie vlhkou(v podstate až takmer suchou) hubkou...lebo sa mi zdalo, že tak je intenzívnješia krycia schopnosť...Adi, a mala si isto tento nový? Lebo Bioderma fluid, ktorý mali predtým (po minulé roky) som mala tiež a presne po ňom sa dosť výrazne leskla pleť...takže som ho používala len na pláž, ale do mesta nie...to som tu aj kdesi min. rok písala....Ela

      Odstrániť
  4. Nuž, ja som zhodou náhod vyhrala u Moniky Biodermu, ktorú tu uvádzaš a som maximálne spokojná.
    Dlhé roky som používala tiež Biodermu, ale bez tónovania a teraz som ju vymenila za tónovacú.
    Nakoľko je už moja pleť staršia a bohužiaľ som sa nevyhla ani pigmentovým škvrnám na čele, je pre mňa absolútne nevyhnutné, dávať si krém s SPF 50 od jari do jesene akonáhle začne svietiť viac slnko.
    Priala by som si, aby bol ešte viac zmatňujúci, ale čo už.
    Takže, na doma a na pláž kľudne, ale do práce si dávam ešte teraz cez leto od Guerlain Baby Glow a Meteorites Aquarella. Maximálna spokojnosť ! Samozrejme, jemné prepudrovanie alebo priloženie zľahka servítky je nutné počas dňa.
    Klasický makeup som odložila aspoň na mesiac - dva.
    Zvyšné dva produkty nepoznám. Zaujal ma ten Astor, možno vyskúšam. Dermacol ja ako značku veľmi nemusím, ale to je len moja predpojatosť, nič iné :(((.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zas dlhé roky túto Biodermu používala fakt len na pláž, presne kvôli tomu lesku...a som nadšená, že táto nová konzistencia je iná! A že? Je to skôr taký stred....ani mne neostane pleť úplne 100 matná......a predpojatosť absolútne chápem...ja som ju mala veru ku kopu značkám...ale ono je to vždy tak, že niečo sa podarí, iné nie....no a po Astore pokukuj, ak máš fakt mastnú pleť...niekedy prihodím aj foto na tvári...vytvorí to fakt taký super púdrový efekt, ktorý niekto nemá rád...ale pre majiteľky mastnejš pleti a(alebo minimálne pre mňa je super)...pre mňa, čo sa stále lesknem a najmä v tomto teple:D

      Odstrániť
  5. Ten pudr bych chtěla zkusit, protože Astor mám ráda :)

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak máš pleť, ktorá sa počas dňa vo väčšej miere leskne, tak určite!

      Odstrániť
  6. Tiež to nemám rada ked sa nalíčim vyjdem von a hned ako mi do tváre zasvieti slnko tak to už cítim ako sa začínam lesknúť a o dve hodiny vyzerám ako klaun ble :D ked nemusím alebo nemám práve vyhádzanú pleť dám si toho na tvár minimálne nech sa cítim pohodlne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D....no presne...presne...človek už cíti ten zvyšujúci sa lesk..:D Ja navyše nemám rada ani make-up a na ňom ešte kopy púdru, takže sa fakt snažím vyberať čo najviac zmatňujúce make-upy....aby som nemusela ešte pudrovať...(nemám rada ten pocit, že mám na pleti "kilo" make-upu)..a tento Astor to teda vyhral...

      Odstrániť
  7. Moja plet neznasa ked na nu dam opalovaci krem..... Celkovo mam problem ze co v lete pouzit. Najlepsie sa citim uplne nenalicena ale s mojim akne to nevyzera najlepsie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja fakt nenávidím len ten pocit mastnoty a lesku, keď je na pleti nejaký hutný opaľovák....preto v poznámke to "alejuja" pri Bioderme, lebo tá taký pocit nezanecháva....a keď plánujem opaľovanie, tak obvykle siaham práve po tých vyšších faktoroch...a čo sa týka toho ako vyzeráme bez líčenia...tak myslím, že len my ženy sme na seba bezdôvodne príliš kritické:)

      Odstrániť
  8. Tú Biodermu mám, ale netónovanú. Tiež som ju vyhrala u Moniky :D a podarilo sa mi tú tónovanú verziu vyčendžovať za netónovanú, a v podstate súhlasím s Tvojím a Lenkiným názorom.
    Ten Astor mám tiež, odtieňovo vyhovuje super, len ja mám suchšiu pleť, takže ho nepoužívam veľmi často... Aj keď, teraz na leto, asi sa k nemu aspoň občas zas vrátim :).
    Ja som si teraz v lete ku podivu najviac obľúbila môj starý Healthy Mix od Bourjois v odtieni vanilla, ktorý mi teraz sadne ozaj DOKONALO. A to nemá ani SPF :D ale tak do práce a z práce, to dám :))) Keď sa pohybujem celý deň vonku, vystačím si s tou Biodermou alebo podobným od Ziaje, nemusím byť furt za dokonalú a občas môžem byť aj prirodzene fľakatá :DDD
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je pravda, že na suchú pleť si ten Astor neviem veľmi predstaviť.......no a Healty Mix je proste už ospievaná kvalitka, tak to verím....ale na to SPF pozor, pozor...vieš ako to je z práce do práce...medzitým kávička kdesi na teraske, poprezeranie nových výkladov v meste...atď:D

      Odstrániť
    2. Toto u mňa hrozí teda ozaj málokedy... Keď už je taký hic, som rada, že nemusím nikam vystrčiť nos z klimatizovaného pracoviska :D... samozrejme potom tie infarktové stavy, keď vyjdeš na ulicu... :D

      Odstrániť
  9. ja som pocula, ze sa ma pouzivat na plet faktor 50... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Používanie 50tky je určite najzodpovednejšie...a v takýchto teplách nielen na pleť, ale pokojne i na celé telo.

      Odstrániť
  10. Ten krémik od Biodermy vyzerá zaujímavo, hlavne mám pocit, že je na našom trhu dosť málo krémov a make upov, ktoré obsahujú SPFko ;)
    byNicka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Celkovo niektoré form si na tom zakladajú, ab ich krémy/make-upy mali SPFko, niektoré zas nie...no keď budeme úprimné, asi len máloktorá z ns sa najskôr natrie krémom a následne ešte opaľovacím krémom...takže ja v lete určite preferujem práve takéto spojenia...:)

      Odstrániť
  11. Jelikož jsem poslední dny trávila spíše u vody, tak jsem používala jenom klasický opalovací krém, jinak do města používám make-up Rimmel Match Perfection, který je hodně lehký, má spíše slabší krytí a SPF 18, takže na léto za mě super :-) Jinak mě zaujal ten tónovací krém od Biodermy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Astorku Perfect Stay mám a tiež vrelo odporúčam. Som veľmi spokojná. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...