Výsledky súťaže

Ahojte kočky!

Mám tu výsledky giveaway, konečne;)




Po dlhšej dobe sa Vás zapojilo iba menšie množstvo, takže som pri filme vyrobila lístočky a žrebovala ručne:) 


Balíčky boli dva, takže výherkyne sú dve. Ako prvú som vyžrebovala 28, čo je Andrea.K., ktorá si vybrala balíček číslo jedna. Druhú som vyžrebovala Lenku Brestenskú, ktorá si vybrala balíček číslo 2. Takže všetko sadlo a každá výherkyňa si bude môcť užiť balíček, ktorý si vybrala, aspoň teda dúfam, že si ho užijú;)

Ako som písala, výherkyne sa mi budú musieť ozvať samé. Takže Vás poprosím, aby ste tak urobili čo najskôr, najneskôr do 10 dní, aby som Vám mohla balíček poslať.


5 komentárov:

  1. Ja som vyhrala, ja som vyhrala, ja som vyhrala :))))))))) !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eli, dnes dorazil balíček s výhrou z GA.
      ĎAKUJEM MOC, veľmi ma potešil, aj Tvoje milé slová.
      Prajem tiež krásne leto !!!

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...