Príprava na letnú sezónu - rýchle a dlhotrvajúce opálenie....alebo?

Krásny deň, dievčatá!

Asi ste si už všimli, že moje testovanie prebieha vždy o niečo dlhšie ako to býva zvykom na niektorých iných blogoch. Stále zastávam názor, že keď si mám prečítať niekoho názor na daný produkt, má to byť názor, ktorý nevyplýva z prvého použitia (preto doslova nenávidím videá, kde blogerka použije riasenku po prvý raz a počas líčenia hovorí, že riasenka líči fakt výborne, riasy pekne oddelí, takže ju určite odporúča, lebo je to super novinka - pri prvom použití!!!)

Samozrejme mám rada články, ktoré novinky predstavujú, všetky chceme byť predsa informované, čo je nové, prekážajú mi len tie unáhlené závery a doporučenia na niečo, čo som poriadne ani nechytil do rúk. 

Mojím pomalým testovaním sa však občasne dopracujem k problému, že testovaný produkt už nie je aktuálny (čo platí najmä pre špeciálne produkty vyhradené na určité obdobie, ako je napríklad aj leto a produkty na opaľovanie).

Preto dne prinášam článok na produkt, ktorý som testovala ešte minulé leto, ale predstavovať vám jeho účinky na konci leta som považovala za zbytočné a nepraktické. A keďže sa jedná o produkt, ktorý by mal zaujať vašu pozornosť, nemôžem ho na blogu vynechať, hoci s ročným omeškaním;)


Dnešný článok sa týka teda pokožky(a ako si prečítate neskôr nielen jej) a ochrany pred slnečným žiarením. Sama mám veľmi bledú pokožku, ktorá sa ľahko spáli a očervenie, preto ochrana pre slnenečným žiarením je u mňa absolútny základ. A myslím si, že naozaj každý jeden z nás by mal prikladať ochrane svojej pokožky ako i pokožke svojich detí dostatočný význam, najmä v dnešnej dobe, kedy sú kvalitné opaľovacie prípravky skutočne dostupné v každej lekárni.

Napriek tomu však dnes nehovorím o krémoch, ale o výživovom doplnku, ktorý začala užívať minulý rok 2 týždne pred dovolenkou v Grécku a v jej užívaní som pokračovala počas celého pobytu. A so skutočne rada, že som vydržala tobolky užívať pravidelne(čo býva u mňa obvykle problém).


A ja musím ešte pár viet dodať. 

Je skutočne pravda, že hoci sme mali veľké horúčavy a naši spoludovolenkári chodili poobede do izieb červení ako raci, ja bledula!!! som sa nespálila ani raz - to by som však mohla pokojne pripísať dobrým opaľovacím prípravkom. Je však pravda, že moje opálenie vždy pomerne rýchlo ošúpe - bez ohľadu na to, či sa opaľujem pomaly alebo rýchlo, minulý rok držalo lepšie - dlhšie. Reklamné sľuby by som tak mohla považovať za splnené, avšak...

...čo je bonus, o ktorom nepíše ani samotná Bioderma v propagačných materiáloch je fakt, že ja som mala po využívaní tohto balenia oveľa lepšiu kvalitu vlasových vláken i nechtov! Dlho som nechápala z čoho. Žeby mi tak prospela samotná dovolenka sa mi veriť nechcelo, navyše nechty vysušené slanou vodou mali byť skôr oslabené. Napadlo mi to, až keď som tesne po dovolenke vyhadzovala balenie a prečítala si zloženie...vitamíny, omega 3 mastné kyseliny... Krajšie vlasy a pevnejšie nechty som mala ešte mesiac po doužívaní tabliet. Účinky by som skutočne mohla označiť snáď i za lepšie ako pri užívaní Revalidu - navyše každý deň stačí užiť len jednu tobolku, čo mi vyhovuje viac ako myslieť na užívanie toboliek počas celého dňa.

Odo mňa dostáva tento produkt jednotku s hviezdičkou a skutočne zaslúženú! Navyše, keď som hľadala použiteľný obrázok toboliek do recenzie (keďže krabičku som vyhadzovala ešte minulý rok), potešilo ma, že podobný názor nemám len ja, ale aj iní (klik odkaz) - kuknite do komentárov od čitateľov, prípadne si vyhľadajte ešte ďalšie recenzie. Ja som napríklad na fórach našla, že tobolky veľmi pomáhajú aj pri alergii na slnko.

Ak sa teda chystáte na dovolenku smerom na juh alebo hoc aj ostávate v strednej Európe, ale opaľujete sa horšie, tak sa určite po tomto výrobku obrzrite. Mne táto kombinácia zloženia naozaj sadla.

Zloženie: 
Rybí olej s 18% EPA / 12 % DHA, vitamín C, výtažek ze zeleného čaje (Camelia sinensis), bohatý rybí olej se 45 % EPA / 10 % DHA, přírodní vitamin E, přírodní beta-karoten, oxid měďnatý, výtažek z rajského jablka (Solanum lycopersicum). Vehikula = řepkový olej, žlutý včelí vosk, sójový lecitin. Potah = želatina z divokých ryb, glycerin, kukuřičný škrob. Barvivo = železitá červeň (E 172

Ako užívať:
Jednu kapsulu denne zapite pohárom vody zvyčajne ráno alebo na obed, najlepšie počas jedla. Určite odporúčam začať užívať už pred dovolenkou, mne tie dva týždne stačili.


Máte s týmto výrobkom skúsenosti aj vy? Používate výživové doplnky ako prípravu na letnú "opaľovaciu" sezónu?


8 komentárov:

  1. Tak to jsem vůbec nevěděla, že Bioderma dělá i takové tobolky :-) Docela jsi mě na ně nalákala, taky se na sluníčku rychle spálím a kdyby mi zlepšily kvalitu vlasů a nehtů, tak by to byla paráda :-) Díky za tip, určitě po nich mrknu! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Whatever, ja som bola fakt spokojná veľmi...roky predtým som totiž skúšala aj iné rôzne "betakarotenoidné" výživové doplnky, ale nikdy som nemala pocit, že pociťujem nejaké výrazné účinky...druhá vec je, že túto Biodermu som užívala aj fakt poctivo - teda pravidelne....a účinky som zaznamenala

      Odstrániť
  2. Moc pěkný článek. O tomto produktu slyším poprvé. Díky za super tip.
    Zvu tě k soutěži.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/06/soutez-podruhe.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. s úvodem naprosto souhlasím, já taky všechno testuju strašně dlouho (a taky jsem někdy líná psát a fotit :)
    na léto beru BetaKaroten, začínám už někdy koncem května, vliv to snad docela má, opaluju se rychleji (což je teda u mě relativní) a tolik se nespálím, když se nenamažu (a taky je to většinou do rána hnědé, to jsem dřív nemívala)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám zas nafotené hneď, fotím totiž hneď ako produkt kúpim/dostanem, občas sa mi však stane, že kým sa rozhodnem článok uverejniť, tak fotky aj stratím:D...ja odkedy používam minerálnu 50tku od Biodermy, tak som sa zatiaľ ani raz nespálila (pre mňa je to proste produkt storočia), myslím, že je na trhu teraz tretie leto....preto nechcem toto nespálenie sa pripisovať týmto tobolkám, ktoré som užívala iba min. rok....ale tie ostatné účinky fakt potešili a prekvapili....

      Odstrániť
  4. Čo sa týka Tvojho úvodu, ja som si už dávno vyselektovala blogy a aj kopec odlajkla ich čítanie, pretože: a/ baby boli príliš mladé, pod 18 a nimi používané produkty ja už väčšinou používam nemôžem alebo nechcem; b/ baby boli nadšené produktmi na 1. pozretie / použitie (najmä keď ich dostali zdarma).
    Takže už sledujem len pár.
    O tomto produkte čítam prvý raz, ale zaujal ma a to veľmi, že rozmýšľam nad jeho kúpou, najmä keďže sa chystáme tiež do Grécka koncom júla, takže ešte stíham.
    Len by som chcela vedieť, na obrázku je dvojprodukt alebo dostať len 1 balenie samostatne ?
    Ešte musím zistiť cenu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto by bolo zrejme aj niečo pre mňa, veď ja sa posledné roky nedokážem opáliť tuším už vôbec! :D Len ja som nejak poslednú dobu lenivá niečo do seba pchať :)...
    Takáto recenzia sa po prvom vyskúšaní samozrejme ani napísať nedá, že, to by bolo celkom vtipné, písať recenziu po prvej tabletke :D ja sa teda občas tiež nevyhnem písaniu v záchvate prvotného nadšenia, ale tak len pri veciach, kde si to môžem dovoliť... a ak náhodou zmením názor na vecičku, v "spotrebovancoch" si potom kydám na hlavu, čo už :D
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...