Nové laky Quick and Shine

Osobne si leto bez výrazných farebných lakov neviem predstaviť! Napriek tomu, že v zime si vystačím pokojne aj s jedným/dvomi nude odtieňmi, ktoré používam stále dookola, tak v lete je to iné. Laky rada striedam a vyberám si z výrazných farieb.




A tak ešte predtým než nám naplno vypukne dovolenková sezóna, tak tu mám pre vás 2 tipy na pravé letné farbičky, ktoré sa  k opálenej pokožke naozaj hodia 307 Taste Of Summer a 309 Time For Holiday.

Oba laky sú z novej línie lakov Quick and Shine od Astoru, ktoré prišli na trh len teraz v máji. Celkovo túto radu tvorí ich až 28 farieb, ktoré si môžete prezrieť nižšie. 


Laky sľubujú:

  • krásny lesk
  • žiarivé farby
  • rýchle schnutie v 45 sekundách
  • jednoduché nanášanie pomocou šikovne zaobleného štetčeka



A aký je môj názor na laky?

Zaobleným štetčekom sa sa laky nanášajú naozaj dobre, takmer v jednom ťahu (zaoblené štetčeky mám naozaj rada, ale to už viete). Pekného krytia dosiahnete pri 2 vrstvách. Schnutie je pomerne rýchle. Aj keď samozrejme pri podkladovom laku, 2 vrstvách farebného laku a ešte nadlaku to je dokopy 5-10 minút, podľa toho, nakoľko silné vrstvy nanesiem. Pri nanášaní iba 2 vrstiev laku je to samozrejme kratšia doba - okolo tých 2-3 minút. 

Výber farieb je luxusný. Obzvlášť bledší odtieň 307 Taste of summer je na nechtoch až nečakane pekný. Lak neprúžkuje, ale vytvára peknú súvislú farebnú vrstvu, čo opätovne zjednodušuje aplikáciu a aj bez nadlaku má krásny lesk. Výdrž je viac-menej priemerná, preto používam i nadlak, a to je aj dôvod opätovne pripomenúť 2 výborné výrobky - nadlak Rimmel Nail Nurse a podlak Astor 5in 1 Give me all, ktoré som Vám síce už na blogu predstavovala. Keď som ich používala samostatne bola som vcelku spokojná, ale keď ich používam spolu tak fungujú priam geniálne!!! Nielen s týmito Astor lakmi, ale celkovo s rôznymi značkami, ktoré som doposiaľ skúšala. Výdrž lakov predlžujú priam dvojnásobne! Takže toto duo je za mňa na jednotku s hviezdičkou!







Siahate aj vy v lete po žiarivých a výraznejších farbičkách lakov? Alebo používate nejakú nude klasiku celý rok?


13 komentárov:

  1. Taky mám ráda přes léto barvičky, ale ani v zimě se jich nebojím. :-) Laky vypadají nádherně a výběr odstínů mají úžasný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten oranžový vypadá super fakt :) ja po celý rok striedam farebné všelijaké farby....do lakov som fakt maniak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oranžová barva se mi nikdy nelíbila, ale tahle od Astoru je super!


    Life by Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa práve táto nijak špeciálne nepáčila vo fľaštičke, ale na nechtoch nakoniec ukáže úplne krásne....je fakt ideálna k práve k opálenej pokožke

      Odstrániť
  4. Ja a laky na nechty na rukách - eeee. Zato na nohy áno, vždy počas letnej sezóny. Farba výrazná červená aj s trblietkami.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kedysi som to mala aj ja tak, že na nohy takmer vždy len červená, teraz experimentujem so všetkým možným...ale aj tak sa mi zdá, že tá červená vyhráva:)

      Odstrániť
    2. Najmä si kupujem malé miniatúrne balenia, ktoré sú akurát na leto a na ďalší rok kúpim iné.
      Niekedy mám pocit, že nalakovanie nechtov na nohách v otvorených špičkách by malo byť povinné :))).

      Odstrániť
  5. Zauímavý článok, pozívam ťa na súťaž na mojom blogu:
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    http://www.lifewithmishel.blogspot.sk/2015/06/big-giveaway.html

    xoxo Mishelle

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zauímavý článok, pozívam ťa na súťaž na mojom blogu:
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    http://www.lifewithmishel.blogspot.sk/2015/06/big-giveaway.html

    xoxo Mishelle

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oba odstíny vypadají na nehtech krásně :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...