Astor Lipcolor Butter Matte - matné a hydratačné?

Myslím, že jednou z vecí, ktoré aktuálne súrne potrebujem k životu je ODREAGOVANIE SA. No a ako inak prejsť na iné myšlienky ako nafotením a postnutím krásneho farebného článku o produkte, ktorý je fakt dobrý:)))

Pre dnešný článok som si teda vybrala masielka Lipcolor Butter Astor v matnej verzii. Doma mám 3, dopĺňajú tak moju zbierku asi ďalších piatich Astor Lipcolor Butters v klasickej verzii s lesklým finišom.





Budem úprimná, keď prišli matné masielka na trh neverila som ich účinkom ani náhodou. Maslo na pery, a teda produkt, ktorý očakávam, že bude skvelo hydratovať s matným efektom? To mi k sebe absolútne nepasovalo.

Prekvapivo, zázraky sa asi fakt dejú, pretože tento produkt funguje, a to na jednotku. Hneď v úvode uvediem, že jednotlivé odtiene sa od seba účinkami mierne odlišujú. Zdá sa mi, že, čím je farba výraznejšia, tým dlhšie drží a tým je menej hydratačná a naopak - svetlejšie farby viac hydratujú, ale kratšie vydržia.

Podľa zdieľaných fotografií na Insta je Vám už možno jasné, že u mňa jednoznačne vyhral prvý, a teda najmenej nápadný odtieň 027 Elegant Nude. Počas posledných mesiacov som ho nosila takmer denne. S nástupom teplejších dní som automaticky začala siahať aj po brutálne žiarivej a neprehliadnuteľnej ružovej 023 Vivid Divine.

Tmavá fialová 026 Royal Diva je pre mňa už mierny extrém, takže tú som testovala aspoň počas voľných dní doma:))) Zdá sa mi, že farba už nepôsobí tak jednoliato ako pri prvých dvoch odtieňoch. I samotná krémová konzistencia je o niečo horšia. 

Masielka sa správajú skôr ako hydratačné rúže s tou výnimkou, že zanechávajú matný efekt. Pokiaľ ich dáte na suché pery, tak sa nemusíte obávať, že by ich vysušili ešte viac.

Matte Lip Butters sa zároveň veľmi dobre odličujú a nerozpíjajú sa ani pokiaľ použijete výraznú fialovú! (to je posun od výrazných farebných verzií s lesklým finišom)  Vôňa ostáva opätovne sladká, príjemná, jemne vanilková, ale trochu menej výrazná ako je to pri klasických lesklých verziách týchto masielok.

Ak máte problém so suchými perami, ale aktuálne veľmi populárny matný efekt si Vás získal, Astor Lipcolor Butters  Matte môžu byť riešením. Oproti klasickým matným rúžom, ktoré bývajú suchšej konzistencie, Lipcolor Butter Matte totiž pery skutočne nevysuší, ale krémová konzistencia ich jemne ošetrí, nezvýrazní šupinky a jemne pery zacelí. (to platí predovšetkým o odtieni 027, ktorý mám fakt otestovaný dokonale v rôznych podmienkach)







Skúšali ste už akúkoľvek verziu týchto masielok? Ako ste spokojné vy?

30 komentárov:

  1. Vypadají báječně, taky si musím co nevidět nějakou brvičku pořídit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mam ty jejich obycejne v ruzovem odstinu a super atyto matne si chci poridit aspon jeden odstin.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ještě jsem je nezkoušela a na rtech ten prostřední růžový odstín je nádherný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja už si pripadám divne, ale odkedy ich mám, odvtedy fičím najviac práve na Vivid Divine! :D A teda neomrzela ma doteraz - mňa, nude-maniačku!!! :D
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veď toto!!! to ma teda prekvapuje:D

      Odstrániť
    2. :D ale dnes som vyvenčila Elegant Nude ;)

      Odstrániť
  5. mám Elegant nude, no mám nutkanie kúpiť si ešte Vivid Divine. Masielka od Astor mám veľmi rada

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fíha, na teba by som to Zuzi nepovedala, že by sa ti taká výrazná farbička páčila:) no, ale na leto ej ako stvorená

      Odstrániť
    2. Skúšala som ju na ruku, pripomínala mi Mrs. Brightside od Catrice, ktorú mám z výrazných asi ako jedinú rada a práve na to leto :-)

      Odstrániť
  6. Ja som na Tvoje odporučenie (alebo žeby Claire Clairmont ?) kúpila tiež Vivid Divine. Je nádherný ten odtieť, len musím dávať veľký pozor na kontúry pier, lebo sa nespráva presne ako masielko a keď nie je nanesené presne, nevyzerá to veľmi elegantne. Inak, ok, fajn, tak 1-.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím súhlasiť, aplikácia je /na moje pomery :)/ trochu makačka... :)
      saveonbeauty

      Odstrániť
    2. Asi na odporúčanie Claire, ja spomínam tieto masielka prvý raz...teda tieto matné....no a dievčatá, vy sa nezdáte...všetkým sa vám práve tá Vivid páči;)....že sa ti rozpíja myslíš? alebo ako? lebo mne vôbec...ja som mala práveže problém s nie matnou verziou, ale s tou výraznou farbou v lesklej verzii...tá proste bez kontúrky moc nefunguje....pretože je extra krémová....aj keď farba je krásna aj tej...

      Odstrániť
    3. :)))
      Nie, nerozpíja sa, len je tak výrazná, že ju skrátka musíš naniesť DOKONALE :)

      Odstrániť
    4. jáj:D no tak to je ale jasné pri každom výraznom rúži...nie? tak to samozrejme súhlasím

      Odstrániť
    5. Asi hej :) Len ja som výrazný rúž nemala na sebe tak dávno, že som už aj zabudla! :D

      Odstrániť
    6. no veď samozrejme...to už človek potrebuje zrkadielko a presnú ruku...pokiaľ nechce vyťahovať štetček....ja som zvyknutá...len na krémové výrazné rúže si nezvyknem asi nikdy....tie používam jedine tak, že pery musím prepudrovať a otlačiť do vreckovky...a to sa mi zas málokedy chce

      Odstrániť
    7. Presne - musí byť, aspoň tento odtieň nanesený úplne dokonale, lebo potom to vyzerá veľmi amatérsky a úplne to pokazí dojem z farby. Ale to možno preto, lebo je už dosť výrazný, najmä tá matnosť to spraví.
      Inak, ako som písala, známka 1-.

      Odstrániť
  7. Mám všechny tři a jsem s nimi maximálně spokojená, jen by to chtělo víc odstínů :)

    Essence event

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mám taky Elegant Nude a jsem s ní moc spokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však? je fantastický na bežný deň...nie je úplne neviditeľný....ale stále veľmi decentný

      Odstrániť
  9. Ta fialová je moc hezká!! Já si jí zatím nedovolím vzít, ale doufám, že někdy se k tomu dopracuji:DD
    Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tiež sa chystam na recenzovanie týchto masielok, ja som si úplne zamilovala Vivid Divine, neskutočne sa mi páči kombinácia tej farby a toho,že ma matný finish..Taktiež aj Elegant nude je moj favorit.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Veľmi pekná recenzia. S masielkami na pery zatiaľ skúsenosť nemám. Väčšinou používam buď balzam na pery alebo klasický rúž. Možno by som mohla vyskúšať i túto variantu vyzerajú naozaj lákavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Astor masielka sú fakt mojím snom, hlavne tieto matné sú krásne :) osobne si myslím, že mne sa nič lesklé na perách nehodí :) minigiveaway s YR

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vyzerajú krásne :O Wau ... Máš pekné pery :OOO

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...