Zaľúbená do hrozna s limetkou

Krásny deň, kočky!

Príjemne osviežujúce, ale zároveň mámivo sladké. Tak sa dá charakterizovať rad výrobkov Dermacol Grape and Lime, ktorému som najnovšie podľahla. Začalo to tým, že mi prišiel na testovanie príjemný voňavý peeling a ja som si postupne dokúpila krém na ruky a sprchové gély.





Antistresový peeling si zamilujú najmä milovníčky sladkého. Nielenže je samotný peeling tvorený z kryštálikov cukru, ale celkovo je jeho sladkastá aróma veľmi intenzívna a cítiť ju aj dlho po sprche. Peeling samozrejme pokožku príjemne prekrví a vyhladí, čím ako vieme sa podporí vstrebávanie živín z následnej hydratačnej starostlivosti. Tento Dermacol Body Scrub prekvapivo aj jemne pení, takže máte pocit, že používate zároveň sprcháč. Pokožka nie je po použití nijak vysušená, čo možno pravdopodobne pripísať obsahu hroznového oleja. Napriek tomu, že stále ostávam predovšetkým milovníčkou prírodných olejových peelingov, ktoré sú u mňa stálicami už roky, tento srub používam viac než rada tiež. A nebudem klamať, keď napíšem, že predovšetkým kvôli tej sladučkej vôni.

Krém na ruky už nie je žiadnou novinkou. Môžem ho charakterizovať ako ľahko hydratačný. Nezanecháva ruky mastné, vstrebáva sa v postate do pár sekúnd a ruky zároveň necháva príjemne vláčne(nemastné). Niečo, čo sa super hodí na normálnu pokožku rúk počas dňa, kedy chcete ruky hydratovať, ale potrebujete s nimi okamžite ďalej pracovať. Vôňa je opätovne veľmi intenzívna a cítiť ju z rúk prekvapivo dlho, takže je potrebné si vybrať vôňu, ktorá sa vám bude fakt páčiť.

Sprchový gél bol pre mňa snáď najväčším prekvapením a po spotrebovaní kupujem určite ďalší, pretože....

Napriek tomu, že je sprchový gél konzistenciou priesvitný a človek nepredpokladá veľkú (žiadnu)hydratáciu, žiadne extrémne vysušenie pokožky sa nekonalo. Účinkami sa teda pokojne vyrovná krémovejším kolegom z drogérie. No a pokiaľ sa vám sladká vôňa červeného hrozna a limetky pozdáva, tak vás iste poteší i fakt, že sprchový gél má celkom prenikavú vôňu, ktorú cítiť aj po sprche.



Pri Dermacol Aroma Ritual výrobkoch je prekvapivo príjemná hlavne cena (sprchový gél v akci 39 Kč/1,5e, bez akcie 59 Kč/2e, krém na ruky 59Kč/2e, peeling  199 Kč/7,69e) v kombinácii s obrovským výberom zaujímavých vôní a tie účinky tiež nie sú vôbec zlé.

No a keď som bola nedávno v Prahe, nedalo mi neobzrieť si aj samotný obchod Dermacol. Môj pohľad jednoznačne zastal na krásnych regáloch so sprchovými gélmi Aroma Ritual, keďže v brnianskych drogériách sú častokrát porozhadzované, vypredané atď., bol toto pre mňa priam zážitok:))

Kúpila som si "rozpustilý citrón" s mätou, ktorý z obalu vonia dosť tuctovo, osviežujúco, ale nijak výnimočne, keď som ho však už párkrát použila ostala som milo prekvapená, pretože vôňa sa mi zdá skutočne autentická a nie umelá, takže je to zas raz niečo, čo ma zaujalo a kúpy neľutujem. Druhým sprchovým gélom je Sladké mango, ktoré má z ponuky Aroma Rituals zaujalo asi najmenej. Vôňa až prekvapivo podobná skutočnému mangu v kombinácii s ananásom...sladká...no asi až príliš...proste som nesiahla správne a iné z vyskúšaných gélov som si prosto obľúbila viac.

Toľko o novinkách z mojej kúpeľne. Tak ako som vám niekedy pred Vianocami odporúčala kávový sprchový gél z tejto rady, tak teraz musím rovnako odporúčať poobzerať sa aj po síce už nie novej, ale stále rovnako super voňajúcej rade Grape and Lime!

Pekný deň;)

16 komentárov:

  1. Vzdy si vravim ze uz nieco z tejto rady musim vyskusat :) laka ma ten melon.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Melón som ako jeden z mála nemala....ja som si tieto sprcháče za posledný rok celkom dosť obľúbila o čom svedčí aj to množstvo, ktoré som spotrebovala...za tú akciovú cenu, za ktorú ich takmer vždy nakupujem, nemám žiadne výhrady...mojimi najväčšími favoritmi je kávový a tento grape..

      Odstrániť
  2. Osobně mám řadu Aroma Ritual hrozně ráda, nejradši mám právě Hrozny a limeta, nicméně vyzkoušet plánuji i novinky Mandarinka a Citron. Na peeling se také určitě chystám, jen mě trošku mrzí, že nebudou k dostání běžně v drogeriích.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mi nehovor, ja som mandarinku chcela tiež zobrať, keď som bola v tom obchode..ale akosi som ju prehlaidla...v drogériách bude zas isto hneď vypredaná...

      Odstrániť
  3. Sprchový gel a telové mléko jsem si už také konecne poridila :) a musím rict, nádhera! :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám tú sadu od teba z giveaway a zbožňujem ju ;)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zase robíš chute Ela nedávno som si kôli tebe kúpila kávový a je to fakt mňamka, len ma sklamalo, že po sprche ho už nieje cítiť skoro vôbec :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto mi práve zdá byť výraznejšie...káva aj napríklad pomaranč a čokoláda voňajú veľmi pekne, ale necítiť ich nejak extra po kúpeli, sú to skôr také decentnejšie vône...preto ma grape and lime natoľko prekvapil...intenzívne cítiť najmä ten peeling a obzvlášť ten krém na ruky...ale zároveň je intenzívnejší aj ten sprcháč...ja som len pred pár dňami zistila, že od "Írskej kávy" je už aj telové mlieko, tak aj to budem musieť dokúpiť...

      Odstrániť
  6. Super produkty, ten citronový sprcháč jsem ještě neviděla...musím ho sehnat. Pěkný článek.
    zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miluji sprchové gely Aroma Ritual! Na ten peeling se chystám :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak tá vôňa musí byť ozaj skvelá ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na Vánoce jsem sprcháčema podarovala všechny! :D Slyšela jsem jen chválu!

    Klára
    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tiež som sa dala nalákať na citrón s mätou a aj mandarínkou. Na prvé ovoňanie skvelé, ale bohužiaľ po niekoľkých dňoch som sa toho citrónu prejedla. Tak skončil u dcéry. Uvidím ako dlho vydržím pri mandarínke :))).
    Skôr ma zaujal Dove s uhorkou - tiež svieži a skvelý !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mandarínka vyskúšaná, veľmi sa mi vôňa podobá na belgickú čokoládu (vonia presne ako tá pomarančová aróma). Vcelku fajn, ale zapáčila sa aj dcére, tak uvidím ako dlho vydrží :))).

      Odstrániť
  11. Dermacol mam moc ráda ! měla jsem čoko/pomeranč a ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...