Výber toho najlepšieho od značky Gosh

Krásny slnečný deň prajem!

Iste vám, mojim čitateľkám z Českej republiky, neunikla novinka, že do Fann parfumérií sa po dlhej prestávke vracia kvalitná dánska značka GOSH! V stojanoch by ste ju mali nájsť už od júna. Vašej pozornosti by rovnako nemalo uniknúť, že počas celého júna môžete celý sortiment nakúpiť v akciových cenách, a to v rámci "Červnového festivalu péče a líčení", kedy na akúkoľvek dekoratívnu a zároveň i pleťovú kozmetiku dostanete zľavu 20%.

V slovenských Fann parfumériách môžete obdobnú akciu - a teda 20 % zľavu na nákup akejkoľvek dekoratívnej alebo pleťovej kozmetiky využiť do konca mesiace máj, a teda do konca tohto víkendu!

Recenzie na značku Gosh nachádzate na blogu pravidelne, avšak vzhľadom na vyššie spomenuté akcie a zároveň znovuuvedenie značky český trh som s pre vás pripravila krátky prehľad svojich absolútnych favoritov, tak snáď rovnako ako mňa, zaujmú i vás;)




Oči

Pokiaľ by ste si mali od značky Gosh kúpiť len jednu vec, tak by to mali byť určite tiene. Nie všetky sa mi však osvedčili rovnako. Za seba by som odporúčala najnovšiu paletku 9 tieňov. Má nielen fantastické farby, ale tiene aj pekne držia a sú veľmi dobre pigmentované. Oceňujem, že v paletke nájdete nielen trblietavé, ale i matné odtiene.  A čo je podľa mňa absolútna topka, sú Gosh Quattro eye shadow. Pokiaľ preferujte matné tiene, tak výbornú pigmentáciu majú i Gosh Matt Duo Eye Shadow.

Z riaseniek je mojou jednotkou jednoznačne maskara Gosh BOOMbastic, ktorá moje riasy dokáže skvelo prečesať a obaliť farbou. Podľa vašich ohlasov a celkovo recenzií na webe je však jednoznačne najobľúbenejšia Gosh Catchy Eyes, ktorá je asi fakt najunivezálnejšiou maskarou značky Gosh. Dokáže rozčesať riasy, nezlepuje, vytočí a zvýrazní.

Ceruzky na oči nie sú pre mňa každodenným pomocníkom, napriek tomu však nemôžem vynechať ceruzku Gosh The Ultimate Eyeliner. Perfektne drží a nerozmazáva sa počas dňa, čo je jej najväčšia prednosť.

No a samozrejme, keď ja píšem o značke Gosh, tak nemôžem vynechať svoj prvý produkt, ktorý som si od značky kúpila a kupujem ho stále dodnes, a to Gosh Eye Brow Kit - sadu na úpravu obočia, ktorá pre mňa nemá konkurenciu. 

Tvár

Pokiaľ chcete tip na make-up, tak by som sa priklonila k minerálnemu make-upu Gosh Mineral Powder. Jednak som veľkým fanúšikom minerálnych make-upov, pretože vyzerajú oveľa prirodzenejšie ako klasické make-upy a zároveň zvyknú mať minerálne make-upy aj lepšie zloženia. Ak máte rady len jemné zjednotenie tónu pleti namiesto krycieho make-upu, tak potom odporúčam veľmi ľahučké CCčko, ktoré je zároveň dostupné v úžasne bledulinkom odtieni, ktorý je obvykle na kozmetickom trhu len ťažko dostupný.

Z produktov na tvár mám ešte dve absolútne stálice, a tou je bronzer Bronzing powder, ktorý je fantastický svojím nie veľmi tmavým odtieňom, preto je vhodný aj práve pre bledule ako som ja a zároveň takmer vôbec neobsahuje trblietky, čím je priamo ideálnym produktom na kontúrovanie tváre. Z líceniek u mňa vedie Multicolor Blush New, ktorá má jednak výraznú pigmentáciu, dlho vydrží, dá sa kombinovať či použiť iba jeden zo 4 odtieňov. Farebne ma úplne dostala novinka vysúvacia krémová lícenka Giant Blush v odtieni 02 SHY, ktorý si môžete bližšie prezrieť tu.

Pery

Môj najväčší favorit je fixka na pery Gosh Lasting Lip marker, ktorú mám v super červenom odtieni a priam ju milujem - je výrazná, veľmi dlho drží a vôbec sa neotláča! A z leskov je môj favorit opätovne jednoznačný, a to lesk Volume Lip Shine, ktorý mám hneď v niekoľkých odtieňoch - perám dodá nielen lesk, ale ich i zároveň jemne hydratuje a je to jeden z najdlhšie držiacich leskov, ktoré mám.

Skúšali ste už niečo od značky Gosh? Čo je topkou od tejto značky pre vás?

13 komentárov:

  1. Gosh jsem jeste nezkousela, ale ta paletka vypadá skvěle :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak teraz, keď Gosh prichádza do Čr už nebude problém zohnať čokoľvek aj v ČR;)

      Odstrániť
  2. Gosh jsem taky ještě nezkoušela, ale z tvých produktů mě nejvíce zaujala ta první paletka. Vypadá opravdu velmi hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. paletka patrí celkovo medzi moje top produkty v mojej kozmetickej komode:)) tie farby sú totiž nádherné

      Odstrániť
  3. super článek, přesně na toto jsem se těšila a konečně to někdo udělal, děkuji ti za tento článek, chystám se koupit si něco pravě od Gosh a první se podívám u vás v SR a pak i u nás. Jsem moc ráda, že je Gosh i u nás :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. on v ČR už kedy bol...viem, že som si aj v ČR kupovala pár vecí vo FAnnku....som rada, že sa zas vrátil...a to vo veľkom!

      Odstrániť
  4. Od Goshu som ešte nič nemala, no brala by som určite nejaký kvalitnejší rúž od nich :) ale kamarátky používajú túto kozmetiku a veľmi chvália :) enjoy little cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak, ja ako Tvoj verný čitateľ, som si nechala poradiť a či tomu uveríš alebo nie, včera doobedu, ešte skôr než vyšiel Tvoj článok, som si bola vo Fann kúpiť 3 vecičky, z toho 2 z Gosh - to čo si mi odporučila na tvár. T.j. bronzer a lícenku. Využijúc samozrejme 20 % zľavu. Spolu s tým som dostala aj ďalšie kupóniky na iné zľavy :))).
    Teraz ešte sa naučiť s tým robiť :)))) a mať najmä tie správne štetce. Čo hovoríš na Zoevu ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenik, Zoevu odporúčam na 1000% cenovo sa vyrovnajú hocijakým štetcom z parfumerky...a materiálovo sú ešte lepšie....ja mám ich štetce 2 roky...alebo možno viac...a tie štetce sú stále rovnaké....dokonale hladké...hebké...krásne výzorovo....takže jednoznačne Zoeva...ono keď má človek kvalitné štetce, tak vidí rozdiel aj pri nanášaní produktov...napríklad niektoré zapečené lícenky, brozery...atď....iným štetcom nenanesiem nič....Zoevou bez problémov.....a určite doporúčam nejakú sadu, kde budeš mať zopár štetcov na tvár a zopár na oči...a hlavne v sade je to lacnejšie...veľmi fajn sú aj Hakuro....ale neviem Zoeva je o trošku drahšia a akosi som si ju zamilovala viac....sama si hovorím, že som štetce dlho nenakupovala...tak cez leto si asi nejakú sadičku doprajem:D Ja mám teda tuším všetko len umelé štetiny....takže hovorím za tie....

      Odstrániť
  6. Nedá mi inak, ako súhlasiť a trafila si sa aj do niektorých mojich top produktov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Za mě rozhodně také CC cream! A automatické tužky a oční stíny jsou dobré, i když zrovna stíny trochu sušší :) Naopak rtěnky a klasická tvářenka mi přijdou jako průměr, podobně jako laky. I když barvy mají krásné! A teď jsem zkoušela ve Fann tu tvářenku v tužce a je neskutečně zajímavá, jak se hned změní v pudrovou :) Bohužel odstíny by mi úplně neseděly :(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...