Krásny deň;)

Krásny deň želám!

Tie z vás, ktoré ma sledujú pravidelne vedia, že dlhšiu dobu sľubujem jednu giveaway plnú všetkého možného. Tak konečne je to tu. Produkty som nakoniec rozdelila do dvoch balíčkov, aby ste mali aspoň o čosi vyššiu šancu na výhru.

Prvý balíček obsahuje skôr dekoratívnu kozmetiku, za poskytnutie ktorej vďačím rôznym značkám.






Balíček číslo dva je skôr pre dámy a slečny, ktoré sa až tak veľmi nekamarátia s farbičkami na tvár a využijú skôr iné veci.

Balíček obsahuje:





Pre samotnú výhru stačí blog sledovať niekde...kde to vám vyhovuje, odkiaľ na blog skutočne chodíte. Do komentáru mi napíšte, odkiaľ teda blog sledujete a pod akou prezývkou - na výber máte GFC, fb, insta, bloglovin. Plus pripíšte, či máte záujem o balíček číslo jedna alebo dva.

Víťaza vyhlásim opätovne na blogu a na fb a o výhru sa bude musieť sám prihlásiť. Súťaž je aktuálna do 10.6. 2015 do polnoci. Výhercovia budú mať 10 dní na to, aby sa mi ozvali s adresou:)

Ak blog sledujete na viacerých miestach, pokojne sa zapojte do súťaže viackrát (maximálne 4x).

Držte si palce!

52 komentárov:

  1. Keď mi prišiel mail, dúfala som, že konečne článok od Teba. No nič, aj giveaway môže byť :)))))).
    Sledujem Ťa cez GFC ako Lenka Brestenská lenka.brestenska@gmail.com.
    Teším sa na výhru č. 2, samozrejme :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A sledujem Ťa aj cez FB ako Lenka Brestenská lenka.brestenska@gmail.com.
    A samozrejme výhra č. 2.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A chodia mi aj maily z bloglovin, samozrejme, na moju adresu: lenka.brestenska@gmail.com.
    Zase výhra č. 2.
    Cez insta už nie, takže štvrtý komentár nebude :)))).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě se více líbí balíček č. 1. Přes GFC sleduji jako Genevra

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Přes FB jako Martina Lesová, stále se mi líbí balíček č1.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sleduji přes GFC jako Miška
    Líbí se mi balíček číslo 1
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. balíček 1
    gfc a bloglovin Barbora Perháčová

    OdpovedaťOdstrániť
  8. balíček 2
    gfc a bloglovin Barbora Perháčová
    fb Barborka Perháčová

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Samé krásne veci a keďže som zaťažená hlavne na dekoratívku, vybrala by som si balíček č. 1 :-)
    GFC: Sue Diamond

    OdpovedaťOdstrániť
  10. + Druhý koment za FB :) , stále slintám po prvom balíčku :-D
    FB: Zuzka Sue Diamond Čečundová

    OdpovedaťOdstrániť
  11. + tretí komentík za Bloglovin, kde fungujem pod menom Sue Diamond - Sue and colours

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ako správnu kozmetickú maniačku by ma potešila jednotka :-) zigova.simona@gmail.com
    sledujem cez FB a GFC

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ako správnu kozmetickú maniačku by ma potešila jednotka :-) zigova.simona@gmail.com
    sledujem cez FB a GFC

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Celkom by ma potešila jednotka :))
    sledujem na gfc pod týmto menom :)
    enjoy little cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ja mám dekoratívky celkom dosť, oveľa väčšiu radosť by mi urobila dvojka ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj, ja ťa sledujem cez GFC ako Patrícia Klimentová a cez FB ako Paťka Čau :) a balíček jednoznačne jednotka :D ďakujeme za giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. No a skoro som zabudla pridávam ďalší koment za facebook :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj, ja ťa sledujem cez GFC ako Patrícia Klimentová a cez FB ako Paťka Čau :) a balíček jednoznačne jednotka :D ďakujeme za giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. gfc: Vendula Mikulková
    mě by udělal velkou radost balíček č. 2. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sleduji přes GFC jako Charmedka
    Více se mi líbí první balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ahoj, líbí se mi asi více první balíček, ale využila bych určitě i druhý:))
    Sleduji přes GFC jako Šárka Beranová
    Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Oba balíčky jsou super, ale více se mi líbí ten první.
    Sleduji přes gfc: Hanďa

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Navštěvuji Tvůj blog tady na www.bloger.com jako ERika Uchytlová.
    balíčky jsou krásné oba nechám to v případě výhry na tobě :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  24. sledujem cez GFC ako Denisa
    Vybrala by som si balíček č.1

    OdpovedaťOdstrániť
  25. sledujem aj cez Fb
    Balíček č.1

    OdpovedaťOdstrániť
  26. sledujem cez fb nikola orechovská
    balíček č.1

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Sledujem na FB Andi D Voilá
    Páči sa mi balíček číslo 1

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Sledujem ta cez gfc ako Tereza loves make-up a mam zaujem o balicek cislo 1.

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Sledujem cez GFC ako Barborka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. + FB Barbora Bačíková :)
    A mám záujem o balíček č. 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Sledujem cez GFC ako Katarína Kačuriková :)
    Mňa by najviac potešil balíček č. 1 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Sledujem na FB ako Katarína Kačuriková :)
    balíček č. 1 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Sledujem aj na IG ako Be Believe In Beauty :D
    balíček č.1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. GFC Miroslava Zelinková, balíček č. 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. na fb som tiez Miroslava Zelinková, balíček č. 1

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Sledujem na GFC :) Viac sa mi páči balíček s farbičkami číslo 1 :))
    denie257@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Sleduji přes facebook jako Cecílie Kročová a líbil by se mi 1. balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. balíček číslo 1 ;)
    GFC: claire clairmont

    OdpovedaťOdstrániť
  39. sledujem cez GFC ako Tinky Rinky
    paci sa mi balicek cislo 1

    OdpovedaťOdstrániť
  40. sledujem aj cez FB ako Martina Bacova
    a nepohrdnem ani balickom cislo 2 :-D takze potesim sa ktoremukolvek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Balíček č. 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. sledujem na GFC ako Evka G. :)
    a potešil by č. 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...