Jarné, výrazné a farebné - novinky od Rimmel

Prajem krásny nedeľný deň!

Ozývam sa čím ďalej, tým menej. Práce mám totiž nad hlavu a krásnych dní pribúda, takže človek radšej vybehne niekam von. Jar je totiž moje najobľúbenejšie ročné obdobie, vonku ešte nie je príliš teplo, ale naopak veľmi príjemne, netreba so sebou ťahať bundy a hlavne tie farby, tie kvety....všade naokolo.

Dnešný príspevok som si však nemohla odpustiť a hlavne už ďalej odkladať (veď niekdy si človek musí aj od práce oddýchnuť), pretože bude úžasne farebný a naviac v závere nájdete predstavenie niekoľkých najhorúcejších noviniek od Rimmelu, tak poďme na to!




Laky Rimmel 60 Seconds Rita Ora sú na pultoch už od marca. Na facebookových či intagramových fotkách ste mohli vidieť v akcii už niekoľkokrát. Možno už z predchádzajúcich recenzií viete, že všeobecne laky 60 Seconds považujem za dobré a používam ich rada. Pri týchto troch kúskoch sa mi zdá byť výdrž o niečo horšia. Takže treba jednoznačne siahnuť po nadlaku, ktorý trvanlivosť predĺži. Čo je plusom je extrémne široká paleta farieb, ktorých je až 39!!! (celkovo 39, s prívlastkom Rita Ora 8) Takže ak hľadáte bláznivé a farebné laky na leto, tak tu je veľká pravdepodobnosť nájsť si niečo nové a výrazné!

Štetček i obal je Rimmelovská klasika. Štetček je širší a plochý, takže sa mi s ním lakovalo už tradične dobre, presne sadne na nechtové lôžko. Čo sa týka krytia, pri výrazných odtieňoch stačí pokojne jedna vrstva, pri menej výrazných sú potrebné dve vrstvy. Schnutie je pomerne rýchle, ak použijete nadlak, tak samozrejme ešte rýchlejšie.

Cena bez akcie 59Kč/2e. 







Spolu s lakmi Rita Ora prišli na trh aj nové lesky, opätovne z kolekcie Rita Ora, ktoré sú dostupné v 5 odtieňoch (celkovo, nielen v kolekcii Rita Ora je dostupných až 13 odtieňov). Lesky dodávajú nielen lesk, ale aj jemnú farbu, presne ako vidíte na fotografiách. Zaujala ma príjemná hydratácia suchej pokožky pier, ktorá u leskov nebýva samozrejmá (a už vôbec nie u leskov z drogérie) - neskôr som sa dočítala, že u týchto leskov Rimmel po prvý raz použil v zložení i argánový olej. Takže za mňa obrovský palec hore. Rozdiel je fakt cítiť. Pokojne totiž po nich v priebehu dňa siaham namiesto balzamov.

Čo mi chýba je nejaká sladučká vôňa, ktorá býva pre lesky Rimmel alebo Miss Sporty typická. Najpoužívanejší je pre mňa určite odtieň  330 SNOG (na obrázku v strede). Lesky nezanechávajú žiaden výrazný lepivý pocit, výdrž je tak hodinku, max dve, sľubovaných 6 hodín to skutočne nie je.



100 love bug, 330 snog, 500 ooh la la

No a spomínanými úplnými novinkami od Rimmelu bude dnes čierna ceruzka Exaggerate, nová riasenka Rimmel ScandalEyes XX-Treme a vysokokrycí korektor Lasting Performance.

Podľa štetčeka už tušíte, že riasenka mi vyhovuje. Obľubujem totiž silikónové štetčeky, ktoré dokážu riasy pekne rozčesať. To je prípad aj tejto. Viac sa o nej rozpíšem do dlhodobejšom používaní, pretože to je podľa mňa pri riasenke viac než potrebné. S rovnakým štetčekom prišiel nedávno na trh aj Miss Sporty, tak som zvedavá na porovnanie po dlhšej dobe. 


Pri korektore by mali spozornieť najmä skutočné bledule!!! Pre mňa je korektor zaujímavé prekvapenie. Je príjemne krémový, nie suchý (ako občas bývajú tieto tuhé korektory, a tým pádom sú absolútne nepoužiteľné na očné okolie). Je extrémne pigmentovaný, a teda vysokorycí, takže je potrebné naniesť ho skutočne len trošičku, ale dokáže zakryť aj tie najčiernejšie kruhy pod očami. Prekvapila ma aj výdrž, ktorá je viac než dobrá. Ak hľadáte niečo extrémne krycie, tak toto je ono!

Odtieň 010 porcelain je extrémne bledučký, takže skutočne len pre mŕtvolne bledulky:)) Ja to robím tak, že najskôr nanesiem korektor pod oči, ktorý mi vyzmizíkuje kruhy a potom cez vrstvu korektoru aj jemne preklepem štetcom s make-upom, ktorý farbu super zjednotí.

P.S. A zistila som, že je absolútne super, keď ho použijete i na celé očné viečko, ktoré krásne zjednotí a slúži ako obstojná podkladová báza.



Poslednou novinkou je automatická ceruzka Exaggerate v odtieni 262. Tu môžem smelo doporučiť, ak hľadáte čiernu ceruzku choďte do nej! Jednak sa super nanáša, očné viečko nemusíte ťahať, vytvára skutočne súvislú vrstvu, zároveň má na opačnej strane aplikátor, ktorým sa dá linka jemne rozotrieť a linka pôsobí jemnejšie. V balení nájdete aj mini orezávadlo, vďaka ktorému môžete hrot ceruzky zaostriť a vytvoriť tak absolútne jemnú a tenkú linku.



Stretli ste sa už s jarnými novinkami v drogériách? Zaujalo vás niečo? U mňa je to čierna ceruzka, korektor a príjemne hydratačné lesky.

Ak vás farebný článok bavil, tak určite nezabudnite blog navštíviť i v priebehu týždňa. Objaví sa tu jedna farebná súťaž, ktorú som už dlhšie spomínala:))

31 komentárov:

  1. Ten lak RIMMEL by Rita Ora Peachella odstím č. 408 jsem měla na wishlistě a už ho mám dlouho doma a jsem spokojená. Nevím, jestli je to náhoda, mě příjde ta výdrž dost dobrá, vydržel mi na nehtech asi týden úplně v pohodě, pak jsem ho odlakovala :-)

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Nara,
      myslím, že to nebude náhoda, ja som veľmi rada, že to píšeš a čitateľky môžu mať aj ďalší názor....na mojich nechtoch len máločo drží....takže priznávam, že výdrž lakov neviem objektívne zhodnotiť... len už to ako kedysi nezvládam písať do každého článku v ktorom spomínam laky:))))
      Krásny deň!

      Odstrániť
  2. Po odtieň peachella utekám do dmky, je skvelý! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líbí se mi ty laky :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Laky maj vážně skvělý barvy! Mám už dva doma, ale minimalně další 3 potrěbuji. A na korektor jsem moc zvědavá, vypadá skvěle:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Najviac ma zaujal korektor, určite ho v drogérii pozriem. :) Vyzerá, že má naozaj výborné krycie schopnosti. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty barvy laků jsou krásný :-) taky si musím nějaký zas pořídit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty barvy laků jsou krásný :-) taky si musím nějaký zas pořídit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Laky sú jednoznačne top ! nádherné jarné pastelové farby :) a máš pekné nechty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekné novinky, zaujal ma hlavne ten korektor, pretože rada skúšam nové ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To jsou barvy, krasne! Zaujal me korektor, ty ja muzu a mam velkou spotrebu:))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Láčky jsou úžasné, jeden mám také :-))
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja som neodolala odtieňu Peachella, úplne som zaľúbená do tej farby, teším sa keď budem ešte kúsok opálená a na nechtoch vtedy vynikne ešte viac si myslím :) Na ten korektor ma už celkom zlákavate, lebo zatiaľ som úplne negatívnu recenziu nečítala, uvidíme, možno mu neodolám :)

    Katka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katik, záleží od toho, aký korektor hľadáš...ak fakt niečo, čo poriadne kryje, niečo extra bledé(ono to na fotkách nevyzerá, ale na tvári áno)...tak toto je ono...plus navyše má aj fakt dobrú výdž...ja nosím okuliare, takže sa mi pod očami všetko hneď zlieva...toto pekne drží...po niekoľkých hodín samozrejme nie je neporušený...ale proste stále tam je a niečo zakrýva

      Odstrániť
    2. Presne také niečo hľadám - na horšie dni, keď treba poriadne zakryť buď kruhy pod očami alebo iné neplechy :) Došiel mi obľúbenec od NYXu, tak myslím, že z toho čo píšeš by tento mohol byť dobrý náhradník, minimálne teda kým sa opálim ak je taký bledý :)

      Odstrániť
  13. tak ten korektor musím zkusit. mám hrozné kruhy a nic mi je pořádně nezakryje, používám různé kombinace korektorů, ale stejně to nikdy není ono... mám sice radši tekuté, tuhých se trošku bojím kvůli vráskám, ale zkusím ho!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja tiež kupujem vždy len tekuté, pretože tieto tuhé bývajú zväčša suché, príšerne zvýrazňujú suchšie miesta na tvári...a niekoľko takých korektorov som v podstate plných vyhodila do koša....ja mám tiež kruhy príšerné, takže presne viem, o čom hovoríš...a navyše nosím okuliare, takže akonáhle kruhy aspoň trochu zakryjem pomocou tekutého korektoru, tak do hodinky mám už na nose otlačené okuliare a korektor je takmer preč....a tento je fakt viditeľne odolnejší...aj keď zapracovanie je o čosi náročnejšie viď článok...

      Odstrániť
  14. Ten ruzovy lak je kraaasny. Ruzove laky su moje oblubene :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D....je, je...krásna letná intenzívna farbička!

      Odstrániť
  15. Tie laky vyzerajú vážne dobre, na nechty na nohy by úplne stačili.
    Ale na pery 1-2 hodiny ? To je skutočne málo.
    Zato ten krycí korektor pod oči by mohol byť fajn, i keď zrejme v inom trolinku tmavšom odtieni. Alebo možno vyskúšam tvoj trik :).
    Niekde v inej recenzii pri mojom príspevku si mi odporučila svoje obľúbené "maľovátka" na tvár. Netušíš náhodou kde, však ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ako je to stále Rimmel za pár eur z drogérie, takže zas zázraky čakať nemôžeme....hoc, čo mám doma jeden nádherný marhuľkový YSL, tak ten drží na perách tak polovicu času;) a teda je to lesk...takže neviem, či mám vôbec nejaký, čo drží viac ako 3 hodiny, aj keď človek nepapá, tak čosi predsa len vypije... takže tú výdrž beriem v pohode...skôr je podľa mňa škoda absencie tej nejakej peknej vône! čo sa týka kozmetiky, tak viem, že raz som sa veľmi vášnivo rozpísala o bronzeri Gosh, ktorý som ti veľmi odporúčala.....na čom stále trvám a odporúčam i naďalej;)

      Odstrániť
    2. To bude ONO - len tam toho bolo viac než len bronzer od Goshu a ja som si to neuložila a práve teraz je akcia vo Fann a ja ju chce, využiť a netuším kde hľadať.
      Pustím sa do toho a skúsim !

      Odstrániť
    3. Už som našla: http://www.aboutcosmetics.eu/2015/02/rozjasnovac-nutnost-ci-zbytocna-vec.html
      SKVELÉ !!!

      Odstrániť
    4. :D super....tak potom neviem, či to tam je konkretizované, je to presne tento bronzer http://www.goshcosmetics.sk/produkty/tvar/pudre/bronzing-powder/, keďže Gosh ich tristo miliónov:D

      Odstrániť
  16. Zaujala mě řasenka a samozřejmě laky na nehty. Některý z nich musím mít :)

    Zaměřeno na: Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Skvelý článok :) Ja mám odtieň Peachella a patrí medzi najkrajšie odtiene, ktoré mám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. joj, ten broskyňový, ako mi padol do oka! Aj oba svetlé lesky sa mi páčia

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Laky se mi moc líbí! Mají krásné barvičky - přesně takové, jaké mám ráda. :) A korektor mě velmi zaujal! Budu ho muset někde omrknout. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...