Farebný jarný mix výrobkov Miss Sporty

Krásny deň, dámy!

Aj keď dnes by som mala napísať skôr slečny, pretože článok bude venovaný skôr mladším čitateľkám. Viac-menej neočakávane mi bol doručený pomerne štedrý balíček kozmetiky Miss Sporty. A keďže Miss Sporty nie je značka, po ktorej by som siahala často, tak som sa rozhodla otestovať len niektoré výrobky a o ostatné si budete môcť zasúťažiť vy.


Výrobky som si doniesla z pošty len nedávno, takže ide skôr o prvé dojmy. Farbičky sú tak krásne, žiarivé a hodiace sa do tohto, už konečne, slnečného počasia, že som s predstavením noviniek nechcela pridlho čakať, navyše, keď väčšinu z nich si bude môcť vyskúšať jedna z vás doma.

Začnem lakmi a nadlakmi. Tie nájdete v klasických 7 ml obaloch typických pre značku Miss Sporty už niekoľko rokov. Farebné laky, ktoré budete môcť vyhrať sú z edícíe Clubbing Color. Jedná sa o rýchloschnúce laky, ktoré Miss Sporty ponúka v extrémne širokej palete farieb. Všetky odtiene môžete nájsť tu. Keďže si myslím, že konkrétne tieto dva odtiene 5054 a 5034 sa k sebe náramne hodia, tak som ich do súťaže dala oba. 

Aby ste mali možnosť vidieť, aký majú laky štetček dovolila som si modrý otvoriť a odfotiť. Opätovne je to už klasika - jemne sploštený štetček, ktorý majú laky Miss Sporty už niekoľko rokov a ktorým sa veľmi dobre a veľmi rýchlo lakuje. Na každý necht stačí jedno či dve pretretia.
Rovnaký štetček nájdete potom aj pri nadlakoch Candy Shine. Tie priam vyrážajú dych. Oba sú nádherné ako vo fľaštičke, tak aj po nalakovaní. Veľmi rýchlo schnú, až by som povedala, že ešte urýchlia samotné snutie laku. Páči sa mi, že obsahujú skutočne celkom dosť trblietok /obzvlášť 003/, a tak nemusím na necht dávať 3 vrstvy, aby bol nejaký efekt vôbec vidieť. Určite však nezabudnite fľaštičku pred použitím prevrátiť, aby sa trblietky, ktoré sú naspodu trošku premiešali (aj keď samotné "šejkovanie" s lakom nie je dobré pre žiaden lak, mám pocit, že pri trbličoch je to viac než potrebné).

002 obsahuje drobné biele čiastočky vo forme šesťuholníkov a čiarok a malé holografické trblietky.

003 obsahuje čierne šesťuholníky, ružové šesťuholníky, zlaté čiarky a fantasticky efektné zlaté kúsky.




Foto alá Suzi, som si nemohla pri takomto laku odpustiť, tak dúfam, že to odpustí aj ona mne, že opakujem:)))

Riasenka The Miaoww Look je novinkou z januára. Pre mňa je riasenka vec, kde som úplne nekompromisná. Mám citlivé oči, pomerne riedke až neviditeľné riasy, preto potrebujem niečo, čo riasy skvelo rozčeše, zvýrazní a neopadáva, ani keď sa občasne oka počas dňa dotknem. 

Silikónové štetčeky mi vyhovujú v posledných rokoch viac, a tak je to i pri tejto riasenke, musím oceniť, že riasy dokázala skvelo rozčesať, a to aj jemné a redšie riasy (rovnako i spodné riasy). A zároveň zanecháva riasy aj mierne natočené, zvýraznené bez zlepovania, ktoré práve býva veľmi časté pre lacnejšie riasenky. Nie som však spokojná so samotnou výdržou. Niekoľko hodín riasenka zvláda bez problémov. Avšak celý deň (cháp od 7 00 do 20 00) nezvládne. Riasenka potrebuje už poobede opravy a je mierne rozmazaná. Preto by som si ju už nekúpila. Ja som testovala jednu riasenku, v balíčku, ktorý môžete vyhrať je samozrejme absolútne nová a neotvorená riasenka;)


Tiene Miss Sporty Studio Colour Duo Eye Shadow. Pri týchto tieňoch skladám poklonu kreatívnemu tímu Miss Sporty. Dizajn ma totiž veľmi milo prekvapil a potešil. Samotná pigmentácia je tieňov je taká ako som čakala, a teda nie príliš výrazná. Ak očakávate intenzívnejšiu farbu, tak báza pod očné tiene/nejaký tieň v ceruzke bude nutnosťou. Na mojej ruke ich môžete vidieť bez podkladu.


Blížime sa ku koncu. Novinka Make-up Miss Sporty Mission Correction možno hodnotiť relatívne pozitívne. Opätovne nie je to produkt, po ktorom by som siahla sama v drogérii, ale na to, že ide o make-up, ktorého cena bez akcie je 3, 79 eura tak to nie je vôbec katastrofa. Ide o make-up, ktorý by mal v sebe spájať make-up, rozjasňovač i podkladovú bázu.

Pozitívne na ňom hodnotím odtieň 001, ktorý je pekne bledý a neoxiduje, preto keď budú i mladšie ročníky siahať po tejto cenovo nenáročnej kozmetike, neskončia s tvárou ako pomaranče ako svojho času ja:))) Ďalej je fajn, že make-up je pomerne ľahký, na tvári sa dobre rozotiera a nevytvára efekt masky. Skôr poskytuje jemné zjednotenie.

Vôbec sa však nehodí ma matnú pleť/resp. zmiešanú pleť/, pretože už po pár hodinách sa pleť začne lesknúť (aspoň tá moja zmiešaná). Zároveň nemôžem pochváliť ani výdrž, ktorá sa na mojej zmiešanej pleti pohybovala v pár hodinách - záleží od počasia, aktuálnych aktivít, ale nie je to typ make-upu, ktorý by vydržal v dobrom stave od rána do večera.




Pokiaľ dnešný článok venujem celý značke Miss Sporty, tak nesmiem opomenúť aj novú vôňu Miss Fabulous Funtasy. Na trhu by mala byť od marca, ja som ju však na pultoch našla až v posledných týždňoch.  Jej hlavnými zložkami je zvonček a biely čaj, ktoré sa spájajú s arómou čučoriedok a mandarínky, podľa opisu vyzerá vôňa fantasticky sviežo a skutočne jarne. Neotvorenú a neskúšanú vôňu získa opätovne jedna z vás, ale to už v ďalšej o čosi väčšej súťaži, ktorú by som mala vyhlásiť ešte predtým než táto dnešná skončí.

K toaletnej vode 100 ml, ktorú môžete zakúpiť v drogériách za 9,19 e, je dostupná aj mini verzia 11 ml za 3,99 e a Deo sprej 75 ml za 5, 99 e.


Na záver tu mám dve ceruzky na oči Miss Sporty Eye Millionaire. Opätovne jednu som skúšala ja, jedna bude pre vás. Tu je mojou hlavnou výtkou je príliš suchá konzistencia, ktorá síce následne drží na oku fakt celkom fajn, problém je však v nanášaní, a to, že musím viečko príliš tlačiť, prechádzať po ňou niekoľkokrát po sebe, čo ja nemám vôbec rada a myslím, že nie som sama.

Moja šedá farba je veľmi neutrálna hodiaca sa na každý deň, pokiaľ nemáte čas nanášať tiene. Fialová zas vynikne predovšetkým na zelenoočke.


Celkovo mám zmiešané pocity. Možno som pri hodnotení príliš prísna,  možno ani nie. Myslím, že moje nároky sú už niekde vyššie, za čo si však musím priplatiť.  Vždy sa snažím brať maximálne do úvahy pomer cena/výkon, v týchto najlacnejších cenových kategóriách som však už dlho nič nekupovala. Maximálne lesky a laky.

Celkovo ma však príjemne prekvapil make-up pre vlastnosti vymenované vyššie a i pekný výsledný efekt riasenky. Čo sa týka nadlakov je jasné, že som viac než nadšená, takže tie by boli hodné aj dvoj či trojnásobnej sumy. 

No a pre tie vás, ktoré máte značku Miss Sporty rady, tu mám aj menšiu súťaž. Stačí sledovať blog cez gfc alebo fb alebo insta, napísať mi, čo (resp. ktorý) Vás z prezentovaných výrobkov najviac zaujalo a pripojiť kontakt na Vás. 

Súťaž je pre české aj slovenské čitateľky. (V prípade, že vyhrá slovenská čitateľka, tak si bude musieť na balíček pravdepodobne počkať trošku dlhšie cca 2-3 týždne).
Súťaží sa do 2. 5. 2015 do 18 00.


28 komentárov:

  1. Miss Sporty mam rada i kdyz uz mi davno neni nact, treba rasenky ma super. A tahle kocici me zaujala prave nejvic :)
    charmedka92@gmail.com
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Christy
    Rada by som vyskúšala riasenku, pretože riasenka Miss Sporty bola môj úplne prvý kozmetický produkt a rada by som porovnala, ako mi vyhovuje teraz. :) Vtedy som bola s ňou spokojná, ale samozrejme v 13tich by som bola spokojná asi so všetkým. :D
    email: christyshades.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sledujem cez GFC ako Peťuška
    mne sa veeľmi páčia tie trblietavé laky na nechty... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. milujem od nich laky na nechty ! za nízku cenu držia a držia :) naopak mi nevyhovovali linky vo fixe, to je katastrofa
    sledujem už dlho :)
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj :)
    Laky na nechty držia a držia :D riasenky si tiež veľmi pochvaľujem až na tú výdrž :D
    katka1216@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zaujaly mě ty laky na nehty, nějaké už doma mám a musím říct, že je to kus od kusu... s některými jsem spokojená více, s jinými méně, ale klidně bych vyzkoušela další.
    Sleduji přes GFC jako Micha(e)la.
    mipeli@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC a FB: Kateřina Výmolová
    Zaujaly mě laky na nehty, miluju laky na nehty od Miss Sporty jsou levné, krásné odstíny a vydrží mi dlouho. Takže doufám, že mi přibidou do sbírky.
    vymolovak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja zbožňujem od miss sporty práve riasenky, ani jedna od nich ma zatiaľ nesklamala :)
    sledujem pod týmto menom :)
    veve.hub@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No mňa tento článok véééééľmi zaujal, lebo Miss Sporty často používam :) mňa zaujala najviac riasenka, vyzerá fajn :)
    GFC: Patrícia Klimentová
    FB: Paťka Čau
    patkaklimentova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Miss Sporty mám v skutku celkom rada. Teraz práve používam ich 3D špirálu a som spokojná ale tiež tá výdrž :/ Z prezentovaných výrobkov ma zaujali úplne všetky, pretože rada skúšam nové veci, hlavne keď sa jedná o kozmetické veci. :)
    Zároveň ťa pozývam na moju Jarnú Giveaway, ktoré prebieha práve teraz na blogu! :)
    GFC: Lea M.
    email: lejkamal@gmail.com

    LeušLifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No mňa tento článok véééééľmi zaujal, lebo Miss Sporty často používam :) mňa zaujala najviac riasenka, vyzerá fajn :)
    GFC: Patrícia Klimentová
    FB: Paťka Čau
    patkaklimentova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Značku Miss Sporty mám moc ráda, jak laky na nehty, tak řasenky mají skvělé. Tentokrát mě ale zaujala i vůně. musím si ji zajít očichat :)
    GFC Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz

    Make-up speciál - 1. část

    OdpovedaťOdstrániť
  13. miss sporty mam ceruzku na obocie a stale si ju kupujem a tak isto aj laky na nechty pre mna velmi dobra vydrz:))
    aj.ro.na.trio@gmail.com
    sledujem gfc

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sledujem cez gfc ako ScarJo, fb Sona Truchla. Najviac sa mi pacia tie trblice a rada by som vyskusala riasenku, ktoru teraz akosi vsetci chvalia (tzv bloger efekt, jedna ju pochvali a uz ju maju vsetci : D ) scarjo@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. musim uznat, ze som velakrat prekvapena nad kvalitou miss sporty :)

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nejvíce se mi líbí odstíny laků na nehty. Nějaké laky od MS doma mám. Sice výdrž není nijak obdivuhodná, ale jinak jsem s nimi docela spokojená. Lakuji občas, jen pro nějakou příležitost, takže nepotřebuji, aby mi lak vydržel ve vysoké kvalitě 5 dní, což samozřejmě MS nedá ani náhodou. :-) Sleduji na FB jako Hana Svobodová. tereza.binkova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. No já jsem laková, takže mě samozřejmě zaujaly láčky na nehty :D ten modrý odstín je kouzelný, ten mi ve sbírce chybí :)
    GFC: Caroline Red-haired
    email: xlolkax@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Njvíce mě zaujaly laky a moc ráda bych vyzkoušela nějakou vůni, od MS mám pár laků a jedny stíny.
    GFC: Jijinka Horáková
    jirina.h1997@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. já mám Miss sporty docela ráda a přijde mi to jako blogosférou celkem neprávem opomíjená značka, když to dělá stejná společnost jako Astor a Rimmel (kdysi jsem si koupila obyč řasenku a pár měsíců na to jsem jako dárek k nákupu v Reserved tu samou, ale od Rimmelu a skoro s nezměněným obalem :) Co se týče produktů, zaujala mě právě kočičí řasenka, určitě by mi sedla :)
    Sleduji přes bloglovin jako sherylis, ale ten neuvádíš, takže na instagramu jako sherylisss :)
    sherylis@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ja mám rada od MS laky, už a sa mi nakopila pekná farebná škála, no dekoratívku som ešte neskúšala :)
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sleduji tady jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Miss Sporty mám celkem ráda. Mají levné a zajímavé produkty. Nejvíce mám ráda jejich laky, ale asi nejvíc mě zaujala vonavka.
    at se daří
    zvu tě na můj blob
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. nejvíc se mi líbí ty dva třpytivé laky, nádhera!♥
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. nejvíc se mi líbí ty dva třpytivé laky, nádhera!♥
    karolfurmankova@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Sem tam občas keď mám záchvat, si niečo z tejto značky kúpim. Väčšinou to skončí u dcéry :)))). Myslím, že som po limite čo sa týka tejto značky.
    Myslím, že momentálne by ma najviac potešilo, v prípade výhry, tie laky a nadlaky. Na leto ako stvorené.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. sledujem Ťa cez GFC: Miriama Rusinová
    FB: Miriama Rusinová.
    Oslovili ma predovšetkým laky na nechty, pretože som veľká milovníčka lakov.
    rusinovamiriama@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. sleduji na FB i GFC jako Micaela Ch.
    e-mail:miccaella@seznam.cz
    nejvíc se mi líbí ty efektové laky na nehty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Mne táto značka celkom sedí a mám od nej viacero výrobkov, ktoré sú moje obľúbené. Čo sa ale chystám už dlhšie vyskúšať je práve nová riasenka, keďže riasenky od Miss Sporty mi vyhovujú zo všetkých hádam najviac :-)

    Sledujem ako Sue Diamond (prípadne Sue and colours - nie som si istá ako mi teraz zobrazuje meno na GFC)
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC Denisa Slobodová
    Najviac ma zaujali laky na nechty, sú nádherné
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...