Výsledky súťaže s elninom

Krásny deň, dámy!

Z elnina som dostala info, že balíčky pre Vás sú už zabalené a čakajú jedine na to, aby sa na ne nalepili nálepky s adresami a poslali ich smerom k Vám.

Prekvapilo ma, že niekoľko komentárov odignorovalo súťažnú otázku, škoda. Každopádne správna odpoveď na otázku:

Koľko kamenných predajní má spoločnosť elnino-parfemy.sk na Slovensku ? 

a) žiadnu
b) jednu
c) dve

znela JEDNU, a to konkrétne v Bratislave v obchodnom centre: Cubicon.

Tak som sa KONEČNE vrhla na žrebovanie. Keďže ležím s antibiotikami v posteli a necítim sa zrovna najlepšie, voľba padla a random, aj keď musím priznať, že takéto žrebovanie sa mi páči, čím ďalej, tým menej. Ak máte nápady na kreatívnejší spôsob žrebovania, sem s ním, nová s´ťaž bude veľmi skoro, takže mi to určite pomôže.







Druhý balíček získava Dagmar, prvý Dominika a tretí Veronika, a teda ceny som priradila podľa v akom poradí sme boli vyžrebovaná plus na základe Vašich preferencií.

Gratulujem a idem kočkám písať emaily:)

9 komentárov:

  1. Víťazkám gratulujem a tebe prajem skoré uzdravenie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem a najmä prajem rýchle uzdravenie !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zvu vás všechny do soutěže, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hey,
    I really like your Blog. Interesting Posts! Do you want to support each other and follow on Bloglovin & GFC? That would be so cool and I hope we stay in touch. :)

    Greetings, Sophia xx
    Instagram: sophiaton_
    Blog: www.sophias-fashion.de

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ešte raz ďakujem krásne :) balíček veľmi pekne vonia a prišiel v poriadku :) .. dúfam, že si už zdravá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Výhercům gratulujem, tyhle sprchové gely a tělová mléka od Dermacolu milujeme!! Jejich vůně jsou dokonalé <3
    Už se těšíme na další soutěž, když sjme se do téhle nestihly zapojit. :-)

    NARA (Natálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekný príspevok :)
    Aj ja by som bola rada ak by ste si pozreli môj blog a zanechali tam pekný komentár
    tu je darkbrown

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...