Sally Hansen Miracle Gel laky - porovnanie so zapekacími gellakmi SH

Krásny deň, dámy!


Myslím, že to bolo ešte na konci novembra!, keď som bola pozvaná značkou Sally Hansen do Prahy na predstavenie absolútnej novinky, a to laku pre gélovú manikúru, ktorý by mal mať vlastnosti gellaku, ale nebudeme k jeho naneseniu potrebovať (priznajme si) nákladnú investíciu v podobe LED lampy na zapekanie gélu.


November ja dávno fuč, a novinka v podobe Miracle gel lakov od Sally Hansen sa v priebehu januára dostala do snáď všetkých DM drogérií, i keď aktuálne je po nej celkom veľký dopyt, a tak sa stáva, že býva vypredaná.




Keďže jednak mám sama laky už dostatočne otestované a na druhej strane mám doma aj LED lampu gellaky Sally Hansen, tak som si konečne našla čas, aby som ešte stále relatívne novinku od Sally Hansen predstavila a zároveň i porovnala so skutočnými gellakmi od Sally Hansen, tak poďme na to:



Sally Hansen Miracle gel sú v Českej a Slovenskej republike dostupné v 23 nádherných odtieňoch, to mi pri zhliadnutí fotiek snáď potvrdí každá z vás. Laky boli vyvinuté práve pre ženy, ktoré nechcú investovať do LED lampy na zapekanie gellakov a nevyhovuje im náročnejšie odstraňovanie vrstvy gellaku. Rovnako ako gellaky však Miracle gel laky proklamujú 14 dennú výdrž a efektný výsledný lesk.

Použitie?
Miracle gel sa aplikuje na dokonale odlakovaný a odmastený necht (bez akéhokoľvek podkladového laku) - 1 tenká vrstva laku, nechať zaschnúť, druhá tenká vrstva, nechať zaschnúť. Pri mnou testovaných bledučkých lakoch to boli tiež dve vrstvy, ale nie úplne tenučké, pretože to krytie nie je úplne 100%
Následne aplikujete vrchný lak, ten zaschne sám bez LED lampy a vytvorí odolnú gélovú vrstvu.

Ako je to možné?
Oba laky (farebný i vrchný) obsahujú oligomery a vrchný lak plus naviac fotoiniciátor. Fotoiniciátor prepojuje oligomery vrchného gelového laku a oliomery farebného gelu. To umožnuje vytvrdnutie hmoty bez použitia lampy.

Ako dlho to trvá?
S LED lampou a gellakmi mi trvá robenie manikúry cca 30 min. S Miracle gélmi máte manikúru hotovú pokojne aj do 10-15 minút (proste klasické lakovanie), avšak schnutie trvá už o čosi dlhšie. Aspoň 15 minút by ste sa nemali hrabať v kabelke, umývať ruky, riady a podobne, písať na pc a pod. samozrejme môžete.
Do 15 minút je lak viac-menej zaschnutý, na to, aby ste mohli vykonávať relatívne akúkoľvek činnosť. Na to, aby sa vytvorila skutočne odolnú tvrdú vrstvu a 100% zatvrdnutú vrstvu potrebuje cca. 30 minút schnutia.

Výdrž?
Sľub ostal nesplnený. Tak ako to už býva zvykom u lakov, ani s týmto lakom som nedosiahla prezentovanej výdrže. Gellaky SH mi vydržia na nechtoch aktuálne tých 13 dní(absolútny zázrak!!!), Miracle gel vydržal tak 5 dní bez poškodenia. Obyčajné laky v globále mi držia tak 2 (horšie len niekoľko hodín:D) dni, s nadlakmi vydržia dobré laky 3-3,5.

Lesk?
Ten má rozhodne vyšší manikúra urobená pomocou gellakov a LED lampy (aspoň čo sa týka mnou testovaných odtieňov).

Cena, objem a dostupnosť?
Cena: 299 Kč/7,99e za farebný lak alebo za gelový vrchný lak. Pri zavádzaní Mirale gelu na trh boli vytvorené výhodné duo balenia v 10 farebných variantách, kedy môžete farebný lak spolu s gélovým nadlakom kúpiť za 399kč/13,99e
Objem: 14,7 ml
Dostupnosť: DM drogérie - hľadajte jednak v regáloch samostatné laky a nadlak a potom na špeciálnych stojanoch majú vystavené práve akciové duo balenia.

Odlakovanie?
Hračka. Laky odlakujete akýmkoľkovek odlakovačom, za pár sekúnd, takže odlakovanie sa nedá porovnávať s alobalovou metódou pri odlakúvaní zapekacích gellakov SH, ktoré je zdĺhavé.




Štetček je široký, veľmi príjemne sa s ním manipuluje. Samotné laky spoznáte okrem nápisu Miracle gel aj tým, že majú po písaný vrchnáčik s heslom Sans Lampe, No Light.





Záverom? 
Výber farieb je úžasný, viac než to. Oveľa lepší ako výber zapekacích gellakov, samotné lakovanie/lakovanie plus schnutie trvá suma sumárum rovnako u oboch výrobkov. Výdrž u novinky u mňa nedosahuje výdrž zapekacích gellakov,na druhej strane je výdrž vyššia ako výdrž obyčajných lakov.
Rovnako aj lesk zapekacích gellakov je poznateľne vyšší ako u predstavovanej novinky. Na druhej strane odlakovanie je absolútna hračka a cena je takmer rovnaká ako za obyčajné Sally Hansen laky. Pre mňa ostávajú na najvyššej priečke stále zapekacie gellaky, hoc sú pre nechty menej zdravé. No ak by som sa mala rozhodnúť medzi obyčajným lakom SH a Miracle gel lakov SH zoberiem Miracle gel, kvôli vyššej výdrži.
Myslím, že značka Sally Hansen vytvorila celkom príjemný kompromis. Pre tie kočky, ktorým aj lak za euro vydrž týždeň, tak je info o predĺženej výdrži asi nepotrebná a zaujať ich môžu jedine nádherné odtiene, pre tie z nás, ktorým obyč. laky žiaľ nedržia takmer nič, môže byť práve tá lepšia výdrž kľúčová.

Mimochodom, samozrejme som bola zvedavá, či naozaj nie sú "zázračné" len tie nadlaky a či nebude stačiť vlastniť iba vrchný lak a farebný lak použiť hocijaký. No a očividne nie:) S použitím obyč. laku inej značky a vrchného laku SH Miracle gel, sa žiadny "miracle" nekonal a lak vydržal deň a pol:D



Zaujala Vás táto novinka? Čo poviete na odtiene?

17 komentárov:

  1. Eli, ty mas asi take zazracne nechty, ako ja, na ktorych vsetko vydrzi kratsie, nez vacsine zien. Mne gel lak tiez cca 2 tyzdne. Miracle gel som velmi mala v plane vyskusat, ale stale maju vypredany nadlak, takze nebola moznost a potom ma to akosi preslo. Asi to uz ani neurobim. 5 dni mi vydrzia aj niektore ine laky s kvalitnym top coat, takze naco vychadzovat peniaze za nie prave lacny lak, ktory ale gel lak vydrzou nenahradi. Vdaka za recenziu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď aj kamoška ich u mňa skúšala(tiež patrí do našej skupiny nič mi "na nechtoch nevydrží", len jej všetko drží snáď ešte menej ako mne:))), zapáčili sa jej, ale už vyše dvoch týždňov sa nemôže k nim dopracovať, lebo sú stále vypredané presne tie vrchné vrstvy a rovnako som túto info videla aj na SH stránkach od zákazničiek.... tak preto som to radšej aj napísala...ja 5 dní nedám ani s kvalitným lakom a nadlakom...takže pre mňa je aj to posun....ale gellak proste nenahradí....

      Odstrániť
    2. Eli, skús od Rimmel Nail nurse. Ten mne dosť predlžuje trvácnosť všetkých lakov.

      Odstrániť
    3. Juli, dnes mi akurát prišiel poštou:))) Tak uvidím...ja som skúšala milión, ale jediné dva, ktoré vidím, že skutočne predlžujú výdrž je Four season, ten však takmer nikde nie je možné kúpiť a potom Sally Hansen červený Insta Dri, tak som zvedavá aj na ten Rimmel:) Bez nadlakov už veru ani nelakujem, lebo to nemá zmysel žiaden:D

      Odstrániť
    4. :-D sranda! No potom napis, ako si spokojna, lebo ja velmi.

      Odstrániť
    5. Aj ja som s tym velmi spokjna :) iny uz ani nepouzivam a da mi pokojne aj tyzden s hocijakym lakom. Ale tie nail nurse su dva, ja som skusala len ten co je ruzovo priesvitny.

      Odstrániť
  2. Ja som si ich chcela kúpiť, no cena je pomerne dosť vysoká. Teda ak si vezmem, že mne lak na nechtoch vydrží cca týždeň a jeden akýkoľvek lak stojí v priemere 4 € tak za cenu 16 € ich môžem mať 4 a každý týždeň v mesiaci môžem mať inú farbu. Aj keď ma veľmi láka výskúšať tieto Miracle Gel laky. Je to strašná dilema, či kúpiť alebo nie, keďže som asi skoro u každej blogerky čítala, že vydržia len max. 5 dní .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som práve recenziu čítala iba jednu a tam bola výdrž 11 dní, takže pokiaľ niekomu vydrží aj obyč. lak týždeň, tak som presvedčená, že takýto gélový lak by tebe vydržal aj práve oveľa viac. Je totiž cítiť, že textúra je iná ako textúra obyčajného laku, nezošupuje sa z nechtov tak rýchlo, pretože je viac kompaktná, elastickejšia, a tak sa lak len tak ľahko nedrolí a neoškrábe....no na tie moje pazúry to aj tak na tých 14 dní nevydalo:))) Ela

      Odstrániť
  3. Poskulovala som po Miracle, ale nikde som nevidela ten zvyhodneny set...Samostatne urcite kupovat nebudem, kedze si nechty nelakujem nejako pravidelne.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, možno sa skús popýtať, lebo čo som ich zatiaľ videla ja, tak vždy boli položené kdesi úplne mimo políc Sally Hansen....

      Odstrániť
  4. Ono tie laky vyzerajú tak úžasne ! A ja nemám nikdy čas ani chuť to skúšať. Max tak na leto na nohy :). Vždy si kúpim na začiatku leta jeden kúsok od Sally Hansen a ten používam celé leto.
    Áno, viem, som hrozná :))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, ja som bola cca pred 2 rokmi s kamoškami na plavárni a čosi sme sa smiali, lebo jedna kamoška nemala lak na nechtoch na nohách...tak sme smiali, že aké je to zvláštne, že sme už tak zvyknuté na tie laky na nohách, že nenalakované nechty na nohách nám prídu čudné...a na to kamoška(tá s nenalakovanými nechtami) zahlásila, že ona nemala lak na nechtoch na nohách ešte nikdy...takže nič nie je čudné ...ja som lakovala snáď odjakživa, lebo sa mi nechty vždy veľmi lámali a aspoň priesvitný lak ich ako tak spevnil:)

      Odstrániť
  5. Veľmi ma láka ich vyskúšať, no stále odolávam :D Ale kamoška mi tvrdila, že mi stačí kúpiť topcoat, s ktorým vydrží každý lak a ty píšeš, že nie, tak fakt neviem ako sa rozhodnúť :D
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No nám to bolo povedané aj na seminári a ako píšem, sama som tomu neverila, odskúšala som, dala som topcoat na lak, ktorý je na výdrž príšerný a rovnako príšerný bol aj s týmto topcoatom, takže na normálne laky by som určite doporučila radšej normálny topa coat, napr. Sally Hansen alebo Four Season alebo možno ako baby píšu vyššie Rimmel Nurse....

      Odstrániť
  6. Odstínově se tyhle laky moc povedly ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. spodné vrstvy dve, vrchné dve, lepšie až tri, dobre nechať zakaždým zaschnúť - večer pri telke ... a týždeň drží ako čert (4 deti, varenie, domácnosť ...) pre mňa skvelý produkt ,ktorý sa mi neskutočne osvedčil

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma teší...skúsim to teda aj;) ela:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...