Ružový víkend s Biodermou Sensibio

Krásny deň, dámy!

Dnes len krátko a "fotkovo". Ako ste iste zaregistrovali na facebooku alebo instagrame, tento víkend patril Bioderme, jej rade Sensibio a blogerkám. Voľba miesta stretnutia blogeriek padla tento rok na Brno a ja som bola rada, že i tento rok som sa mohla akcie zúčastniť. 

Súčasťou akcie bolo hneď niekoľko prednášok, ktoré boli venované starostlivosti o citlivú pleť a správnemu odličovaniu, a teda každému je jasné, že ružová micelárka bola hlavnou témou víkendu.

To, že sa jedná o najpredávanejšiu micelárnu vodu na svete, a to, že práve Bioderma bola prvá firma, ktorá pred 24 rokmi vyrobila vôbec vymyslela micelárnu vodu a mala na ňu patent 20 rokov, každý správny milovník Biodermy vie.

Možno ako zaujímavosť bude prezradiť však fakt, že každé 3 sekundy sa na svete predá jedna micelárna voda Sensibio H2O a rovnako Vás bude zaujímať i fakt že Bioderma na Slovensku pripravuje zaujímavý projekt na podporu správneho odličovania pleti, ktorý bude spustený už čoskoro a pre Vás to bude opätovne znamenať hneď niekoľko zaujímavých článkov, online chat s dermatológmi, ale i blogerkou a samozrejme každodenné súťaženie. Takže sa určite máte na čo tešiť!

Keďže ja sama pripravujem jeden článok o svojom odličovaní pleti, tak všetky podrobnosti a moje skúsenosti Vám predstavím tam.

Moje dve krásne víkendové spoločníčky:) Veronika a Katka


Katka po nalíčení vizážistkou Natáliou Lackovičovou

Prednáška o správnom líčení a najčastejších chybách pri líčení v podaní Natálie Lackovičovej spojená s praktickou ukážkou, a teda líčením Katky. 



Počas prednášok - s dermatologičkou, farmaceutom, PR manažérkami Biodermy a následne vizážistkou. Paradoxne najviac prínosná a zaujímavá bola určite krátka prezentácia PR manažériek Biodermy - Lucky a Janky. Baby nás proste poznajú, vedia, čo bude pre nás nové a čo už dávno ako blogerky vieme a čo nás bude najviac zaujímať.
A rovnako to vidieť aj na samotnej spolupráci s blogerkami.
Bioderma Sensibio H2O.
Výhľad z okna sme mali skutočne skvelý - hotel Maximus Brno.
Škraboška ako povinná výbava na pink party.
Na akcii nás bolo skutočne dosť a program bol celkom nabitý, čo malo nevýhodu v tom, že v priebehu necelých 24 hodín nebola šanca porozprávať sa s každým osobne, čo ma trošku mrzí, tak snáď zas niekedy inokedy a hlavne si to budem musieť lepšie rozvrhnúť:D
Tentokrát celú akciu zdokumentovali nielen desiatky blogeriek, ale dokonca aj profesionálny fotograf a kameraman, takže sa sama budem tešiť na nové fotky a rovnako video!

foto Milan Hruška
Na podobných stretnutiach je najlepšie, keď sa človek môže osobne stretnúť s babami - blogerkami, s ktorými sa vlastne poznáte už niekoľko rokov prostredníctvom internetu. Minulý rok som sa tak konečne spoznala s Kešou, tento rok s Dorotkou. 

Zoznam slovenských blogov som skopírovala od Soničky, tak snáď sa za to na mňa nenahnevá:)


Ďakujem za spoločnosť dievčatá a Bioderme za pozvanie.

Aktuálne ešte stále prebieha Dermacol súťaž s Elninom, po jej skončení sa môžete tešiť na ďalšiu, kde sa objaví práve aj niečo z Biodermy.
Prajem pekný deň!

19 komentárov:

  1. Podľa fotiek a článkov ostatných blogeriek to musel byť naozaj super víkend :) Biodermu milujem a vďačím jej za zlepšenie stavu pleti :) A na nový projekt sa teším ;)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dominika, teší ma takýto koment, u mňa je to tak isto....Biodermu poznám a používam pravidelne hádam už 7. rok, čiže už dávno predtým, než som vôbec vedela, čo je slovo blog:D Takže je to taká moja srdcovka...

      Odstrániť
    2. Ja som sa k nej dostala cez blogy a som za to vďačná :) A rada hydrabio + ružová micelárka sú pre mňa top ;)

      Odstrániť
  2. Krásne fotky máš :)) Bola to veľmi vydarená akcia a už teraz sa teším na ďalšiu! Ja som tiež pred chvíľou dokončila článok aj s videom, tak môžeš pozrieť: http://mynewbeautybook.blogspot.sk/2015/03/biodermawknd-2015.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eli, rada som ta znova videla, a myslim ze ani tyzden by nam asi nestacil aby sme sa stihli vsetky poriadne porozpravat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monička, to ja sa cítim asi taká ukrátená, keď som s Vami necestovala v mini buse:))) Mi to chýba:D Alebo mi možno len chýbalo to oficiálne predstavovanie....Inak od minulého roku čakám na tvoju návštevu v Brne a ty nič:) Už som aj vegánsku reštiku našla;)

      Odstrániť
    2. Eli pridem! absolutne netusim ked ,ale ja to dam! Aj keby tej vegan restiky nebolo, ale dakujem za snahu o to viac sa tesim!

      Odstrániť
  4. Tak to byl dokonalý víkend. Krásné fotky. :D a říkala jsem si proč máš na první fotce kudrnaté vlasy a na druhé rovné.Pak jsem si přečetla popisek :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo fakt super sa stretnúť s kočkami, s ktorými ma človek okamžite spoločnú tému na rozhovor;)

      Odstrániť
  5. Eli, krasne fotky a vidiet, ze si si to uzila :-) Urcite to bolo velmi zaujimave a inspirativne a dozvedela so sa vela noveho. Je to skvele, ze Bioderma robi pre uspesne blogerky tieto akcie a my ostatne sa prostrednictvom vas dozvieme o novinkach, ale aj roznych pikoskach ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme za označenie, že úspešné Juli:))) Ono sa informácie vždy ľahšie spracovávajú, keď si ich človek môže vypočuť a nie len prečítať....no je fakt to samotné stretnutie s hociakou blogerkou vždy super....a tieto kočky z Biodermy sú fakt úžasné....aj keď ma mrzí,že asi s 3 som sa v podstate nestihla vôbec porozprávať...nabudúce si to musím inak zorganizovať:D....veľa z nich na mňa osobne pôsobí ešte oveľa príjemnejšie v skutočnosti ako z blogov, napríklad Monika je úžasne srdečná a vysmiata....preto som jej už min. rok hovorila, že keby začala s videami, tak proste musia byť obľúbené....s Veronikou z http://modaskk.blogspot.sk/ sme boli na izbe a myslím, že sme si celkom sadli a bavili sme sa celý víkend super...Lucka z Isabelle.sk je taká fakt pravá dáma - krásne upravená, oblečená a rovnako sa i správa... a tak ďalej, každá ma svoje špecifiká a je radosť ich spoznávať.....takže v ich spoločnosti mi bolo fakt výborne.. sme sa s babami statočne nasmiali...no a keď sa k tomu pridruží hudba, kozmetika, tak snáď už ani nič lepšie nemôže byť pre ženský babinec:))

      Odstrániť
  6. Vy ste tam mali Natáliu Lackovičovú ? Akurát minule som o nej čítala článok ! Vyzeralo to super :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, Leni. Ona totižto spolupracuje s Biodermou už dlhé roky. Raz už bolo s ňou stretko, vtedy som ešte ja s Biodermou nespolupracovala. Katku nalíčila veľmi pekne, rady boli však skôr také základné - ako konturovať pleť, kam nanášať lícenku, ako vykresľovať pery konturkou, preto ma viac zaujímala prednášky Janky s Luckou....ale dve triky som si od nej odniesla...tak vyskúšam..

      Odstrániť
  7. Musela to byt opravdu skvela akce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To byl určo super víkend a ten výhled z okna, nádhera :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bol vlastne výhľad na vonkajší wellness, ktorý, ak si dobre pamätám, tak je najväčší v rámci SR a ČR

      Odstrániť
  9. Sonicka sa vobec nehneva a nema nic proti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krasne fotky vyzera že ste mali kopec zábavi a bolo a vas dobre postarané

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...