Laky so zamatovým povrchom Sally Hansen

Obľúbili ste si laky s matným povrchom? Ja celkom áno, ale lesklá klasika u mňa stále vyhráva. A čo laky s pieskovým povrchom? Ja ich efekt zbožňujem, no málokedy mám chuť ich odlakovávať. A aké sú laky so zamatovým povrchom? Skúšali ste ich? Ak máme chuť sa o ich vlastnostiach dozvedieť niečo viac, tak ste na správnom mieste!




Povrch nechtu nalakovaného pomocou Sally Hansen Velvet Texture ostáva hladký a matný, nezatrháva pančušky, napriek tomu však vidíte, že textúra laku je akoby piesková. Práve z tohto dôvodu je potrebné nanášať na necht veľmi tenučké vrstvy, aby bola vrstva krásne jednoliata. Ja sama som s tým mala mierny problém, najmä pri nanášaní druhej vrstvy bledšieho laku.

Pokiaľ nanesiete dve tenučké vrstvy, tak schnutie nie je žiaden problém a povrch je suchý takmer ihneď. Tým, že je lak matný a pieskový, tak sa už naň nehodí žiaden topcoat, čo je škoda, lebo u mňa je výdrž hocakého laku bez topcoatu je mizivá. Tento lak vydržal ako tak 2 dni, čiže približne toľko ako klasické hrubozrnné pieskové laky (len pri odštiepenej špičke laku pri pieskovom laku, môžete špičku hocikedy dolakovať, v tomto prípade je textúra veľmi jemne namletá a už by to nevyzeralo pekne). 

Aj napriek tomu, že lak má textúru jemne namletého piesku, jeho odlakovanie je hračka. 

Laky Sally Hansen Velet texture sú dostupné v 4 farebných verziách: vínovočervený, fialový a tieto dva, ktoré máte možnosť vidieť v recenzii. Fialovú verziu ste mali možnosť vidieť na Instagrame a mám ju pripravenú opätovne pre jednu z Vás v balíčku do giveaway.

Nové nadlaky Sally Hansen Luxe Lace si ma však získali na 200%! Doposiaľ som mala doma iba nadlaky s efektnými lesklými trblietkami. Luxe Lace majú vytvárať efekt čipky, čipku mi výsledný efekt síce nepripomína, ale malé farebné čiastočky vytvárajú na farebnom podklade krásny výsledok! 

Minimálne do spojenia modrého laku a topcoatu s bielymi čiastočkami som priam zamilovaná a veľmi sa teším na nové kombinácie, ktoré budem skúšať. Topcoat zároveň mierne predĺži v výdrž farebného laku. Keďže som nedávala žiadne hrubé vrstvy nadlaku, tak aj odlakovanie išlo v pohode (bez nadávania:)). Takže pozrieť sa bližšie na tieto nadlaky určite odporúčam.

Nadlaky sú dostupné v 3 verziách. 
Doporučená cena je 5,99 eura / 149 Kč








Osobne si myslím, že pri tmavej - modrej verzii vynikol zamatový povrch viac - jednak samotný výsledný efekt je krajší, zaujímavejší, jednak je tam zamatový efekt výraznejší a tmavá farba zjednocuje celý povrch, takže nie je tak vidieť nedokonalosti spôsobené nepresnosťou nanášania. No a samotná tá farba je bombová! 

Ak Vás laky zaujali, tak by som doporučila pooberať sa práve po tých výraznejších farbách. Laky kupujte, len ak viete lakovať nechty presne a pekne. Pretože práve tieto laky si trochu šikovnosti vyžadujú. Topcoaty sú však určite vhodné pre osvieženie akejkoľvek manikúry a zaujmú snáď každú milovníčku lakov. 

Ako sa páči samotný efekt Vám? Ktorá kombinácia vás zaujala viac?

18 komentárov:

  1. páčia sa mi obe kombinácie :) doteraz som mala len jeden matný od rimmelu a to je hrôza s výdržou :/ ... tieto vyzerajú fantasticky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to som zas zaspala dobu, vôbec si nevybavujem žiaden matný od Rimmelu...ale mám matný nadlak od Lorealu, takže si relatívne môžem urobiť z hocakého laku matný č občasne robím...:)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. podľa mňa zas je zas ten modrý "och môj bože":D

      Odstrániť
  3. Mne sa veľmi páči ten modrý s touto kombináciou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny efekt... Ale ja už vážne nemôžem kupovať laky :-/ Okrem toho, nude lakov v rôznych odtieňoch mám xyz... Inak áno, Rimmel má matné laky, ale je to s výdržou des a bes :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz ma osvietilo, keď som si klikla na Arvonkin blog a tam presne bol ten matný Rimmel lak...jasné viem...a presne si pamätám aj tie sťažnosti na výdrž....áno, áno

      Odstrániť
  5. Ten modrý je dokonalý ! Ale páči sa mi aj sivý lak. Mám milión farieb a rôznych odtieňov lakov, ale sivý teda ešte nie:)

    Pozývam Ťa do mojej GIVEAWAY, v ktorej si môžeš zasúťažiť o kabelku, krásny náhrdelník a laky na nechty :) Nika z Break the Rules

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je krááááása ja som veľký fanúšik lakov, musím to skúsiť vyzerá to úžasne hlavne ten modrý! Tiež mi ten efekt toho nadlaku nepripomína čipku skôr taký galaxy motív ale je to krásne :) SH to ide :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak potom sa určite zapoj do giveaway(asi v priebehu bud. týždňa), ktorá bude na blogu a kde bude aj jeden z týchto lakov:)

      Odstrániť
  7. jé, to je super :-). vůbec nevím, že něco takového existuje :-).
    Zvu vás všechny do soutěžě, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Že čipka? To komu napadlo? Dal do toho asi fakt veľkú dávku predstavivosti :D Ale efekt je to pekný :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne tieto cipkove velmi pripominaju dalmatinsky lak od Essence. Matne sa mi taktiez pacia, daju sa s nimi robit zaujimave nail art, ked sa to kombinuje s lesklymi lakmi :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No ale toto nevyzera vobec zle! Tieto laky si kazdopadne obzriem blizsie. Velmi dobry tip Eli. Ach jaj, bez ohladu na to, ze sama blogujem, tym ze sledujem tolko blogov, penazenka dostava riadne zabrat. Stale nejake skvele novinky. Som zvedava, ako by tieto krajkove laky vyzerali na svetlejsich lakoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéj , tá modrá kombinácia je moc krásna! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...