Aktuálne používané Dermacol Duo Eyeshadow

Krásny deň, dámy!!!

Stresové a náročné obdobia v živote kozmetickej blogerky môžu mať pre čitateľku jednu výhodu, a to, že blogerka v tej dobe ešte viac oceňuje veci, ktoré skutočne plnia svoje reklamné sľuby a fungujú:) Dnešná duo paletka síce nie je môj najlepší tieň, no obľúbila som si ho pomerne dosť. A prečo? 


Pre dnešný článok som si vybrala kozmetický produkt, ktorý v posledných týždňoch používam relatívne často. Tiene, ktoré sú priam ideálne na každý život, a to nielen svojím odtieňom.

Dermacol v posledných mesiacoch uviedol na trh 3 balenia tienikov: Mono, Duo a Quattro a z toho, čo som skúšala v drogérii, ale i čítala recenzie sú práve tieto Duo najpodarenejšie! Konzistencia je veľmi jemná, priam až hodvábna a perfektne priľne k pokožke. Tmavý tieň nepráši takmer vôbec, veľmi sa mi páči tá súhra farieb, v ktorej nájdeme fialovú zmiešanú s bronzovou, zlatou a hnedou. Bledý tieň práši už viac, tak odporúčam a myslím, že aj pigmentácia je o čosi menej intenzívna.



Tiene som testovala s podkladovou bázou aj bez nej. S podkladovou bázou mi držia tiene veľmi dobre. Intenzita pigmentácie je taktiež viac než dostatočná.

Bez podkladovej báze toho na oku večer o desiatej už veľa nenájdem. Tieň sa však stráca prirodzene, a teda nevytvára linky ani mapy, proste slabne jeho intenzita až napokon zmizne takmer úplne. Paradoxne ich práve častejšie nanášam na oko bez báze, práve kvôli pravidelnému nestíhaniu a pokiaľ sa vraciam domov okolo tretej/štvrtej, tak svoj účel splnia i tak.



So samotnou duo paletkou som ja spokojná veľmi. Vytkla by som mu však 2 veci - a to priložený aplikátor, ktorý nepoužijete vôbec na nič je extrémne tvrdý a tiene jedine tak rozpráši. Druhá vec je vyššia cena, na drogériovú značku a duo tiene, takže je fajn si počkať na akciu. Respektívne cena by mi osobne cena neprekážala, ak by ma Dermacol nalákal na atraktívnejší dizajn obalu.


Extra rýchle nanesenie pomocou štetca za cca 30 sekúnd a bez podkladovej bázy.Proste ranná rýchlovka.



Z Dermacol produktov na oči je to asi môj najväčší favorit za posledný rok. Podľa mňa tiene prekonali aj Bonbon tiene aj penové tiene Moon Touch - aspoň pokiaľ hovorím za presne túto duo paletku a presne túto kombináciu farieb 01. A keďže nedávno prišla na trh aj paletka tieňov od Dermacolu s Bonbon tienikmi, chcela som Vám odfotiť aspoň malé porovnanie.



Pre mňa je práca s Duo tieňmi oveľa príjemnejšia. Aj keď Bonbonky, pokiaľ sa použijú na mokro, tak držia výborne aj intenzita je super, ale na sucho to nie je žiadna hitparáda, takže duo paletka je jednoznačne praktickejšia.




Ďalšie dve vecičky, ktoré máte možnosť vidieť na prvej fotke -  a teda najnovší typ laku z dielne Dermacol 5 days stay a riasenku Mega Lashes pre vytvorenie maximálneho objemu rias, som zatiaľ neotestovala a myslím, že tieto veccičky pribudnú do balíčka, ktorý mám už pre vás pripravený na ďalšiu súťaž.

Aké tiene aktuálne beriete do rúk najčastejšie vy? Ja pre Vás chystám recenziu ešte na jedny ceruzkové a jedny penové tiene a ani s jednými to nebude takto pozitívne.

12 komentárov:

  1. Já určitě suché slisované nebo sypké pigmenty. Tužkové a krémové nejsou moc moje parketa.

    Přesně tenhle odstín Dermacol duo stínů jsem si koupila taky. Sice na mně se slévají už po 6 hodinách, ale moc se mi líbí ta měnivá barva. Možná přikoupím ještě zelené duo, ty zbývající už mi tak pěkné nepřišly.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa na blogoch páčili aj tie fialkové, ale tá pigmentácia vraj nie je až taká super....myslím, že u teba som čítala, že máš mastnejšie viečko, však? alebo sa mýlim..ja ho mám asi také normálne, tak snáď preto je tá výdrž s bázou bezproblémová...je to vždy veľmi subjektívne...včera sme akurát boli na prednáške z Biodermy a baby blogerky sa ma pýtali, čo mám na ústach, keď mi to vydržalo od cca 11tej do 17 00, a to som počas toho mala aj obed, kávičky, vodu...a keď som povedala, že pastelku od Rimmelu, tak mi nechceli veriť, pretože s ňou mali horšiu skúsenosť....proste je to individuálne:)

      Odstrániť
  2. Mám mono tien od Dermacol a som spokojná, Je takej telovej farby, používam ho teraz asi najčastejšie :) Riasenku mám tiež otestovanu a velmi som bola s nou spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čítala som tvoju recenziu na tieniky:)....len intenzita sa mi zdala byť slabšia ako na u týchto...ale zas to môže byť aj tým odtieňom....

      Odstrániť
  3. Ja tieto duo milujem mam ich v dvoch kombinaciach ale aj ten lak sa mi paci to je aky odtien?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Me tyhle stiny moc nezaujaly, ale je pravda ze jsem na ne cetla asi nejlepsi recenze, co se techto ruznych Dermacol stinu za posledni dobu tyce, napriklad na ty quattro jsem cetla same negativni recenze... :-) Jinak ja ted nejcasteji pouzivam svou quattro paletku od Essence, rano jinak zadne vetsi liceni taky nestiham :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ehmmmmm, no neviem, ja a Dermacol tiene... neviem, či to niekedy pôjde dokopy :)))... Dala som sa zhýčkať mojou Naked Dvojkou /aj keď neviem čím, keďže aj tú som ofrfľala :D/ a na tieto dermacolácke nemám chuť ani len kuknúť, ten dizajn je hrozný :-/...
    EOS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. eyeshadows looks very nice!

    http://vitalinasworld.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...