Sobota

Krásny deň, blogerky, neblogerky aj náhodní návštevníci!

Dnes to vyzerá na krásny slnenčný deň...aspoň u nás v Brne. Preto Vás nebudem zdržiavať siahodlhými článkami. 


Od začiaku roka síce na blog veľa článkov nepribudlo, ale testovať som neprestala. Dva týždne som bola odcestovaná od svojej "zázračnej" kozmetickej komody a poviem Vám, najviac toho človek zistí, keď daný produkt dlhšie testuje a následne prestane. Až tak som fakt zistila, čo mi skutočne chýba a naopak na čo som si si ani nespomenula.

Čo mi chýbalo najviac bola moja sada na gélové nechty od Sally Hansen. Tú som si však nepribalila schválne, aby som mohla testovať ďalšie laky a spevňovače na nechty. Takže čokoro pribudnú recenzie!



A pokým na konci roku 2014 som nemala na výber kozmetiky šťastnú ruku a našlo sa len pár svetlých výnimiek, teraz na prelome januára a februára mám akosi veľa dobrých produktov, ktoré má extra tešia až neviem o ktorej Vám napísať skôr:))

Najbližšie to však asi bude práve asi tento rozjasňovač...


...a pribudnú aj nejaké tie rúže....


...či nejaké novinky od Dermacolu...


...i extra novinky z extra výhodného nákupu na elnino...


...pri ktorých to už nebudú len samé pozitíva....ale to zas pri žiadnom z dnešných výrobkov..či? No veď uvidíte...


...no a neviem, či sa dostane samostatného článku aj tomuto balzamu od Dr. Hauschky, ale je skvelý!!! Skvelý v tom, že pery výborne ošetrí, zvláčni a keď z pier zmizne, tak pery neostávajú opätovne suché a popraskané ako to býva veľmi časté najmä pri tých lacnejších drogériových balzamoch, ale sú pekne zacelené a hladké, takže veľký palec hore!


Ja na dnes končím a Vám prajem krásny deň!

7 komentárov:

  1. Tesim se na vsechny clanky :-) Moc se mi libi ta treti rtenka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laky i ta korálová rtěnka mě lákají :D
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kde kupuješ Dr. Hauschka ? Ten balzam ma zaujal.
    Mimochodom, tie rúže (najmä ten úplne vpravo) Ti skvele sadnú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni, ja viem, že oni to mali kedysi tak, že Hauschka sa nedal kupovať nikde na nete, iba priamo u nich v eshope...ja som zatiaľ vždy nakupovala v kamenných predajniach či už v Prahe, alebo v Nemecku. Ale viem, že tu v Brne nie je problém kúpiť Hauschku ani v lekárniach, a to vo viacerých. Takže asi sa len fakt skúsiť popýtať v lekárniach. No a rúže......ten napravo bol také prekvapenie, lebo na fotkách an nete vyzeral úplne inak.....mal byť úplne decentný......a nakoniec som rada, že je to takáto zaujímavá farba...a nosím ho aktuálne často.....no a ten prvý ten som dostala na testovanie od Gosh.....a teda testuje sa mi ťažko,lebo tá farba nie je vôbec (ale vôbec) pre mňa a je to škoda, lebo ako výrobok nie je vôbec zlý......el

      Odstrániť
  4. Pěkný článek, hezké fotky. Musím omrknout ty gel laky.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Love it!
    You're blog is so perf, girl - I'm in love!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...