Ja a Valentín, Vy a Valentín, Valentín a darčeky

Ja a "Valentín" sme sa nikdy nemali radi. Nieže by som nemala s kým osláviť tento "sviatok lásky" a smutne sa musela prepchávala zmrzlinou pri romantickom filme;), ale dlhé roky pre mňa 14. február znamenal jediné, a to, že budem takmer celý týždeň pred Valentínom brigádovať, pretože na Valentína sme mali vždy promo akcie. A keď som večer skončila, tak posledné, na čo som myslela, bolo ísť sa upraviť, aby som mohla si mohla vyjsť niekam von, kde aj tak bude všetko maximálne preplnené.

A tak sme Valentína neoslavovali a považovala ho za viac komerčný ako zmysluplný sviatok. No napokon som názor zmenila...nie vďaka priateľovi, ale mamine.

Mamina, učiteľka na ZŠ je Valentínom priam naočkovaná, týždeň dopredu pripravuje nástenky, vyberá básničky do školského rozhlasu, spisuje reláciu a pravidelne robí dozor na školskej valentínskej diskotéke a dokonca dostáva aj valentínky od prváčikov. A tak je Valentínom posadnutá natoľko, že už mesiac dopredu vymýšľa aj to, čo kúpi mne aj sestre ako valentínsky darček.

Sestra je s ňou na jednej vlne, a kým si ony medzi sebou láskyplne vymieňajú darčeky, ja som nikdy žiaden darček nechcela, čokoľvek som odmietla alebo len prijala s tým, že "veď som nič nechcela"...No, keď sa moje brigádovanie po rokoch skončilo a nemyslela som celý deň na prácu, neskončila doma večer absolútne vyšťavená v posteli o deviatej večer, uvedomila som, že ten 14. február nemusí byť až taký zlý deň. A keby som tej mame predsa len niečo kúpila, čo by ju skutočne potešilo...tak by to asi bolo fajn.

Valentín je len skutočne príležitosť ako potešiť niekoho, koho máme radi. Nie je to povinnosť a určite to nie jediný deň v roku, kedy máme dávať najavo našu lásku k druhým, no je to o jednu príležitosť naviac, aby sme na tento fakt nezabúdali!

A sami najlepšie vieme, či danú osobu poteší viac poumývanie riadov po večeri, lístky na beznádejne vypredané predstavenie, ktoré môže byť aj o dva mesiace neskôr, dobrá čokoláda alebo len návšteva. Ako vidíte, nehovorím skutočne len o tom, či potešíme nášho manžela/priateľa/priateľku, ale tak nejak celkovo o všetkých, ktorých máme radi. Dôležité je fakt asi nezabudnúť, pokiaľ si milovaná osoba niečo očakáva, nekupovať lístky do preplneného kina či poslednú polomŕvu kvetinu, ktorú aj tak predávajú za trojnásobnú cenu, ale môžno chvíľu popremýšľať nad tým, čo poteší najviac.

Keďže sme na kozmetickom blogu, nejdem tu dávať nápady na výlety, romantické filmy, ale urobila som malý zoznam kozmetických darčekov, ktoré sú podľa mňa (môjho vkusu) skutočne nádherné, vyšperkované a nie celkom bežné a ktoré by snáď vo všeobecnosti mohli akúkoľvek ženu potešiť.

Parfémy. Hoc sú parfémy/toaletky veľmi obľúbeným valentínskym darčekom, treba aspoň trošku poznať preferencie partnerky. Stačí sa pozrieť na jej aktuálnu kozmetickú poličku, vygoogliť používanú vôňu a podľa popisu a zloženia nájsť niečo podobné. Osobne však za celkom rozumné rozhodnutie považujem takéto krásne mini balenia parfémikov. Obdarovaná osoba má možnosť spoznať hneď niekoľko vôní a prípadne si vybrať svojho favorita. Navyše, ak obdarujete ženu ako som ja, a teda, že rada strieda vône, tak darček je dvojnásobný. Ceny vyobrazených sád sa sa pohybujú už od 10 eur po cca 30 eur. Konkrétne tipy na vône podľa povahy milovanej osoby nájdete tu.



Keďže sa pohybujeme v kozmetickom blogovom svete, nesmiem zapomenúť ani na nechtové maniačky. Na túto krásnu sadu upozornila ešte dávnejšie v jednej svojej recenzii Tutto. Jednotlivé laky vyzerajú naozaj krásne a žensky, pokiaľ dobre pohľadáte, tak myslím, že ich nájdete u Tutto nafotené všetky. 
Navyše sa jedná o výbornú značku, takže pevne verím, že každú lakovú maniačku by potešila a hneď by ju využila.


Keď nezabúdam na lakové maniačky, tak nesmiem ani na maniačky na rúže a lesky. Opätovne dostupné v červenkastých ženských farbách. Špeciálne tento Guerlain lesk nielen vyzerá nádherne a aj cenu má peknú - 13,6 eura.


No a čerešnička na torte je táto mini paletka. Mám pocit, že kozmetiku YSL sa oplatí kupovať už len kvôli tým krásnym obalom. Nie som veľký nákupca high-end kozmetiky, ale práve od YSL mám toho asi najviac a poviem Vám, tá radosť, keď vyťahujete z kozmetickej taštičky púder v nádhernom zlatom obale je fantastický. No a teda, túto mini paletku by som sa taktiež nehanbila ukazovať na verejnosti;)


Toľko moje tipy alebo skôr favoriti, ktorých by som jednoznačne, ako milovník kozmetiky, neodmietla:) Máte Vy vysnívaný nejaký konkrétny kozmetický produkt, ktorý by ste od svojho "Valentína" ihneď prijali?

Na záver ešte upozorňujem na peknú akciu i súťaž, ktorú nájdete na stránkach elnino.sk, ale aj elnino.cz. Ak by ste náhodou chceli obdarovať niekoho iného a aj seba zároveň...či len seba dvakrát???;)



 Do Valentína máme ešte stále relatívne kopec času. 
A aby sme sa vrátili k tomu názvu článku...čo Vy a Valentín? Oslavujete alebo neoslavujte?


9 komentárov:

  1. My vždycky s přítelem zajdeme na večeři :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja slavim, mam tento svatek rada. Zajdem s pritelem na vecu a dame si nejakou malickost. Mam pro nej parfem Hugo Boss ;)
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak držím palce nech sa mu páči, či si stavila na istotu?

      Odstrániť
  3. Ja na Valentína veľmi kozmetické dary nepodporujem, som radšej niekde v kine alebo na večeri :) a milujem kvety a čokoládu!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, áno...kvety...darmo tými človek ženu neurazí..<3...čokoláda je tiež fajn..:D....len to preplnené kino a preplnené reštiky...to radšej niekedy inokedy, keď je prázdnejšie...

      Odstrániť
  4. Po 19 rokoch s mojim mužom sme radi keď máme večer pokoj a nemusím riešiť akurát vtedy choré deti alebo čokoľvek iné.
    Tento rok súhlasil, že pôjde so mnou do kina na Fiftyho. Určite od neho nič nedostanem, lebo som mu to výslovne zakázala, všetkých tých plyšákov a podobné veci už mám od dvadsiatky doma uložené a stačilo :))).
    Vďaka za tip na tú kozmetiku - určite vyskúšam na El Nino tie parfémy, možno Burberry, tú trojku. Ak teda na SK bude :((.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani takú YSL paletku by si neprijala či práve tie Burberry parfémiky? :))) Ja som si uvedomila, že treba si aspoň trošku skrášľovať ten život, lebo občas (stále) som až príliš praktická a nevychutnávam si veci, ktoré sa dejú okolo mňa....tak prečo si teda neužívať aj toho Valentína, keď ho máme..a keď teda už niečo dostať, tak niečo čo sa mi bude páčiť;)..Leni a čo sa týka Burberry je aj na SK tusím na 9,7eura, Elnino má sortiment ten istý v ČR aj na Slovensku...kukni aj na Bourjois...všetko majú za veľmi pekné ceny...veď preto som tam aj ja nedávno nakupovala

      Odstrániť
    2. Radšej si parfémy kupujem sama. Môj muž beznádejne aj po toľkých rokoch neodhadne môj vkus. Tak si radšej doprajem sama ako by som mala byť sklamaná z darčeka.
      Už som často videla rôzne akcie na elnine v ČR a keď som to pozerala na SK, nič. Skúsim pozrieť. Brúsim si zuby skôr na Repeto, voňala som a pripadal mi božský. Využijem ešte poukážku z Fann :))))).

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...