Gosh Forever Lip Shine

Krásny deň, dámy!

Tiež tak milujte všetky rúže, lesky, ceruzky na pery, masielka, balzamy a neviem čo všetko? Produkty na pery sú za posledný rok u mňa najčastejšie kupovaným produktom. A hoci viem, že už teraz ich nemám šancu spotrebovať, tak odolávať ďalším sa dá len ťažko.

Ak ste už postrehli minulotýždňový článok, tak možno už tušíte, že  produktov na pery bude v nasledujúcej dobe trošku viac. A začneme najjemnejším z nich. Dnes to bude odtieň pre milovníčky sladkej ružovej farby. 


Je to len pár týždňov, čo sa na pultoch ocitla novinka dánskej kozmetiky GOSH - vysúvací rúž v ceruzke. Hoci podobne vyzerajúce kosmetické produkty iných značiek balia do ceruzkových balení skôr farebné balzamy, v tomto prípade ide skutočne skôr o plnohodnotný rúž, aspoň v mnou testovanom odtieni (ceruzkový balzam má Gosh však tiež -  a to pod názvom Gosh moisturing lip balm)

Prvotne ma prekvapila veľkosť ceruzky, ktorá je užšia. Užšia špička tak umožňuje presnejšie vykreslenie pier. Ceruzka je príjemne vláčna, v mojom prípade intenzívne pigmentovaná a ihneď po nanesení vytvára na perách lesklý efekt. Pery pekne hydratuje a zacelí šupinky, aspoň v počiatočnej fáze. Pre dosiahnutie výrazného odtieňa stačí jedna vrstva. Po nejakej tej káve, kexíku farba stále intenzívne drží, lesk je sa prirodzene vytráca. Farba na perách prekvapivo drží i ďalšiu hodinu, dve. Maximum bolo okolo 4,5 hod. Až pokiaľ nezjete výdatenejší, resp. mastnejší obed, ktorý farbu zotrie. Farba sa nerozpíja. S pomalým vytrácaním lesku sa stráca aj vláčnosť, takže po cca hodine-dvoch od nanesenia siaham po bezfarebnom balzame na oživenie lesku a opätovné dodanie hydratácie. 

Celkovo sú ceruzky Gosh Forever lip shine dostupné v 10 odtieňoch. Podľa recenzií, ktoré som zatiaľ čítala, sa jednotlivé odtiene, čiastočne odlišujú aj vlastnosťami - aspoň nie všetky farby sú takto výrazne pigmentované. Fantastický prehľad odtieňov nájdete u Aknelky.




001 baby baby je najtypickejšia sladká ružová farba, akú si dokážete predstaviť. Myslím, že najlepšie je to vidieť práve na obrázku na ruke. 


A tu už máte možnosť vidieť ako sa farba pomaly stráca z pier. Na prvej foto vidieť skutočne intenzívnu farbu, druhá foto je cca po hodine a pol a bublinkovom kúpeli:))) a posledná foto je cca. po 3 hodinách.

Na mňa teda pôsobí ako klasický celkom odolný rúž s prekvapivým počiatočným lesklým efektom, ktorý sa postupne vytráca.



Priznávam, že odtieň Baby baby nie je moja šálka kávy a ku mne ako ryšavke sa nehodí,  priaznivcov si nájde u romatickejších duší:) Výrazné odtiene sú však krásne tiež, stačí sa kuknúť ku Terezke. A na tie možno kuknem práve aj ja. Ceruzky na pery som si totiž vo všeobecnosti zamilovala. Ich používanie je pre mňa na bežný deň oveľa praktickejšie, a to práve kvôli ich tvaru.

Konkrétne tieto od Gosh by mali byť dostupné už v každej Fann parfumérii za 8 eur (na eshope za 6,4 v akcii). Počas celého februára navyše na rúže Forever lips platí akcia kúp jeden a druhý máš za polovicu.




Čomu dávate prednosť Vy? Rúžom a balzamom v ceruzkovom balení alebo klasickým rúžom? Alebo na obale nezáleží?


8 komentárov:

  1. Ja mám odtieň 002 a tiež sa chystám pozrieť na tie výraznejšie, lebo v takýchto svetlých odtieňoch sa cítim tak nevýrazne :) ale vlastnosti má také ako tvoj odtieň a celkovo si myslím, že je to vydarený produkt s prekvapivou pigmentáciou :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, ale zas napríklad Suzin rúž je úplne bledulinký....skôr ako balzám a nie rúž....takže je to asi nejednotné...ja sa zas cítim v tomto až prílš sladko:) Hoc niekto obľubuje zas iba takéto cukríkové odtiene...ale presne...pigmentácia prekvapila najviac!

      Odstrániť
  2. Ja tyhle pastelky na rty jeste nezkousela ale odstiny vypadaji krasne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si myslím, že v ČR sa dá zohnať značka Gosh len veľmi ťažko. Je síce jeden eshop, ale tam nikdy nemajú novinky..

      Odstrániť
  3. Vyzerajú skvelo...najviac mi padol do očka Funky Friday...:) http://chrischella.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som si kupila tento mesiac Gosh ruz tak som zvedava :) tiez pekna ruzova farba na jar ako stvorena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nuž, prednosť dávam stále klasickým rúžom a túto značku veľmi nepoznám, len z recenzií z blogov.
    Z týchto ma zaujala farba My Valentine. Myslím, že tie výraznejšie farby sa hodia na pekne krojené pery. Asi by som sa bála skúsiť na sebe, ale kto vie :)))) ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka, ja si práve myslím, že výrazné odtiene sa krásne hodia aj na užšie pery...treba ich len pekne vykresliť..a podľa textúry rúžu prípadne pretrieť pery aj leskom, aby sa stali opticky objemnejšie.....A čo sa týka značky Gosh má veľmi kvalitné produkty...pamätám si ako mi ich jedna kozmetička odporúčala, že je to jedna z najlepších značiek, ktorá sa dá na Slovensku zohnať a ja som jej vtedy neverila, lebo som bola veľký milovník MAx Factoru a takmer všetko som mala MF:) Potom som však na nich natrafila náhodne a začala som značku spoznávať...môj prvý produkt bola sada na obočie..ktorú si opätovne kupujem už doslova roky:D...Viem, že si spomínala, že niekedy chodíš na líčiace akcie do parfumeriek...tak Gosh ich máva tiež veľmi často..určite odporúčam...aspoň keď som bola ja, mali neskutočne šikovné vizážistky....a tak sa môžeš nielenbližšie zoznámiť so značkou,ale rovno si vybrané produkty na sebe otestovať!...skús kuknúť www.goshcosmetics.sk...mali by tam byť vyísané termíny líčiacích akcií na celom SLovensku....:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...